آموزش استفاده از پشتیبانی آنلاین


پشتیبانی تیم حفظ چیه ؟


پشتیبانی تیم حفظ یه صفحه توی سایت تیم حفظه که به دسته های متعددی تقسیم شده و هرکدوم از اون بخش ها رو متخصصین همون زمینه مدیریت میکنن! از پاسخگویی به کاربران گرفته تا تعیین هزینه هر تیکت !البته تعیین رایگان بودن یا نبودن هر تیکت رو هم مدیر همون بخش مشخص میکنه.

چطوری تیم حفظ رو پیدا کنم ؟

فقط کافیه مرورگر خودتون رو باز کنید و آدرس https://hefzteam.ir/support رو داخل نوار آدرس جستجو کنید

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Capture1.png است


یا عبارت پشتیبانی تیم حفظ رو در گوگل جستجو کنید

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Capture-1.png است

می بینید که پیدا کردن ما چقدر سادست…!!!

چطوری سوالم رو مطرح کنم؟

به محض ورود به صفحه پشتیبانی گزینه ارسال تیکت و مقاله هایی که برای مشکلات کاربران نوشته شده رو می بینید.

با لمس کردن دکمه ارسال تیکت به بخش طرح سوال منتقل میشوید…

دسته یا دپارتمان مورد نظر خودتون رو انتخاب میکنید.{در این بخش با گزینه های برخورد میکنید که ممکن است شامل هزینه باشد}

بعد از انتخاب دپارتمان بخشی که مورد نیاز خودتونه رو انتخاب میکنید:

پس از انتخاب دسته بخش ثبت نام برای شما ظاهر میشه .از این بخش می تونید سریع ثبت نام کنید و اگه از قبل حساب کاربری دارید به راحتی می تونید از دکمه ورود در بالا، سمت چپ صفحه استفاده کنید.

بخشی که در آن میخواهید سوال خود را مطرح کنید را انتخاب کنید

به عنوان مثال در دسته موبایل /بخش نرم افزار سوال خود را مطرح میکنیم

بعد از انتخاب بخش مورد نظر عنوان یا موضوع تیکت خود را وارد کنید(دقت کنید که عنوان شما کلی و شفاف باشد)

توضیحات لازم در مورد سوال خود را به صورت کامل شفاف بیان کنید
برای این کار میتوانید از ارسال صوتی استفاده کرده و صدای خود را برای ما ارسال کنید
و در انتها اگر فایلی مربوط به مشکل خود را داشتید با استفاده از دکمه افزودن ضمیمه آن را برای ما ارسال نمایید.

تیکت هایی که شما ارسال میکنید برای متخصصین بخش مورد نظر ارسال میوشد اما اگر میخواهید به صورت عمومی سوال خود را مطرح کنید که کاربران دیگر هم بتوانند آن را مشاهده کنند از گزینه عمومی کردن این تیکت استفاده کنید.

و در انتها روی گزینه ارسال تیکت کلیک کنید تا درخواست شما مورد بررسی قرار بگیرد.

پشتیبانی تیم حفظ در موبایل

تمام مراحل بالا هم در نسخه دکستاپ و هم در نسخه موبایل به یک شکله، فقط امکان داره گزینه ها در منو های باز شونده قرار بگیرن. برای مثال گزینه تیکت های من که در منوی بازشونده کناری قرار داره

موارد ارسالی کاربران از ساعت 09:00 الی 22:00 در کمتر از 2 ساعت پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است