آیا جواهر فروشی نیاز به وب سایت دارد؟!

جواهر: هدف وب سایت شما جذب مشتری بیشتر است. تجارت شما مستقر در اینترنت باشد یا در مکانی که متشکل از آجر و ملات، بدون نوع مناسب وب سایت، خطر از دست دادن مشتریان بالقوه و درآمد قابل توجه را دارید.

شاید احساس نکرده باشید که به یک وب سایت احتیاج دارید، به خصوص اگر تجارت شما در یک ویترین فروشگاه فیزیکی واقع شده باشد. اگر هیچ کس نتواند از آن چیزی بخرد، داشتن یک وب سایت چه فایده ای دارد؟

اکنون که مصرف کنندگان در درجه اول تحقیقات و تصمیم گیری خود را بصورت آنلاین انجام می دهند، یعنی اکنون که اکثریت خریداران در موتورهای جستجو به جستجوی فروشگاه ها می پردازند و حتی قبل از قدم گذاشتن در یک مکان خرده فروشی به وب سایت ها مراجعه می کنند؛ داشتن وب سایتی برای تجارت شما بسیار مهم است. وب سایتی برای جواهرسازان راهی برای نمایندگی آنلاین خود فراهم می کند و بهترین فرصت را برای “مالکیت” تمام پیام های آنلاین درباره نام تجاری ، تجارت و محصولات خود فراهم می کند.

علاوه بر این، با داشتن یک وب سایت، می توانید کارآمدترین و راحت ترین تجربه ممکن را به کسانی که قبل از بازدید از شما در مورد کسب و کار شما هستند، ارائه دهند. حتی اگر فقط یک فروشگاه محلی را نگهداری کنید، یک وب سایت ساده می تواند به مشتریان بالقوه اطمینان دهد که در انتخاب شما فرصت مناسبی دارند و مواردی مانند دستورالعمل ها، ساعات کار و غیره را ارائه می دهد.

چرا طراحی وب برای جواهر بسیار مهم است؟

الماس درخشان
الماس

پس چرا طراحی یک وب سایت آنقدر مهم است؟ خوب، برخی مطالعات نشان داده است که انسان تصاویر بصری را بسیار سریعتر از متن پردازش می کند. بنابراین برای مغز، نحوه به نظر رسیدن چیزی می تواند سریعتر پردازش شود، و شاید تأثیر بیشتری ایجاد کند، از نحوه خواندن چیزی.

طراحی وب سایت یک جواهر فروش نیز کاملاً در مورد سطح حرفه ای بودن کسب و کار آنها صحبت می کند. مصرف کنندگان به طور ناخودآگاه بین عناصر بصری، پیام های بازاریابی و نحوه درک آنها از یک کسب و کار ارتباط برقرار می کنند. بنابراین اگر وب سایت شما مرتب به نظر رسد، آنها همان تفکر را درباره برند شما خواهند داشت.

روش طراحی وب سایت جواهرات

اکنون که می دانید چرا طراحی وب بسیار مهم است، در اینجا بهترین روش هایی است که وب سایت شما باید دنبال کند. اگر هدف شما طراحی بهترین وب سایت جواهرسازی و جواهر فروشی است، رعایت این نکات اطمینان حاصل خواهد کرد که مشتریان ارتباط مثبتی با برند شما دارند و باعث می شود که آنها برای خرید جواهرات خوب بعدی خود از شما بازدید کنند.

طرح تمیز و ساده با تمرکز بر جواهرات

تا آنجا که به وب سایت های جواهرات مربوط می شود، حواس پرتی فکر بدی است. کوچکترین حواس پرتی نیز می تواند مشتری بالقوه را از آن دور کند و قبل از نهایی شدن خرید، به خرید پایان دهد.

برای دستیابی به خریدهای آنلاین بیشتر، یا جذب مجوزهای واجد شرایط تر به فروشگاه خود، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای یک طرح ساده و تمیز با تمرکز بر کالا است. این به معنای تمیز بودن رنگ های زمینه مانند سفید یا خاکستری کم رنگ، گزینه های بسیار ساده، نوشتار واضح با فونت های اصلی و تجربه مرور بدون درهم و برهمی است بدون تبلیغات بنر، ستون های کناری یا پیوندها.

علاوه بر این، شما باید هدف قرار دادن تصاویر جواهرات خود در ابعاد بزرگ، دقیق و با وضوح بالا باشید. وقتی مصرف کننده روی صفحه محصول یا صفحه اطلاعات کلیک می کند، تمرکز باید روی محصول باشد. مشخصات، کپی و گزینه های خرید همچنان باید در دسترس باشد، اما عکس هایی که ارائه می دهید باید ستاره نمایش باشند.

تصاویر الهام بخش، انگیزشی و دعوت به خرید از جواهر فروشی شما

حلقه ازدواج
حلقه ازدواج

البته وب سایت شما نباید فقط شامل عکس های جواهرات شما باشد. برای تغییر افکار خریداران از “خوب به نظر می رسد” به “من باید آن را بخرم” فراخوان های جدی برای اقدام ضروری است.

یکی از بهترین راه هایی که می توانید مرورگر خود را به یک خریدار جدی تغییر دهید، داشتن یک تصویر انگیزشی است. بسیاری از وب سایت ها این کار را با تبلیغات بزرگ بنر یا تصاویر پاششی در صفحه اصلی یا صفحه های اصلی خود انجام می دهند. این ممکن است نشان دهد یک زوج خوشبخت با حلقه های نامزدی یا باند های عروسی، همسری که هدیه می گیرد یا یک مدل که یک قطعه زیبا را به نمایش می گذارد. برای شروع خرید یا دیدن موارد دیگر، این تصاویر را با یک فراخوان جدی مرتبط کنید و بازدیدکنندگان نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند.

تماس برای اقدام همچنین باید در صفحات محصول ، سبد خرید یا سایر مکانهای مهم مانند صفحه تماس استفاده شود. به جای اینکه برای چیزی غیرمعمول مانند “با ما تماس بگیرید” یا “اکنون خرید کنید” ، تلاش کنید الهام بخش باشید، مانند: چرا “امروز حلقه عالی را پیدا نکنید” یا “برای تعیین یک مشاوره شخصی با ما تماس بگیرید” را انتخاب کنید.

ساخت وب سایت جواهر فروشی برای موبایل

همانطور که ممکن است بدانید، افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه خود برای خرید آنلاین، جستجوی اطلاعات در مورد مشاغل محلی و گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند. این امر در مورد خرید طلا و جواهر نیز صدق می کند: باور کنید یا نه، اکثریت فزاینده ای از مصرف کنندگان در حال تحقیق درباره خریدهای بزرگ آینده در تلفن های خود هستند.

به دلیل این روند رو به رشد، لازم است که طراحی وب سایت جواهرات خود را با صفحات مختلف از هر اندازه و اندازه سازگار کنید. اگر وب سایت شما برای نمایش صحیح روی تلفن همراه به بزرگنمایی خرج کردن، پیمایش یا پلاگین های خاصی نیاز دارد، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که مصرف کنندگان کمتری وقت خود را صرف آن می کنند.

بهترین روش برای افزایش میزان بازدیدکنندگانی که از وب سایت شما از طریق دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند، چیزی به نام طراحی پاسخگو است. طراحی پاسخگو شامل مقیاس بندی خودکار محتوای یک وب سایت است تا متناسب با همه اندازه صفحه باشد. به عنوان مثال، وب سایت ما پاسخگو است، بنابراین اگر این صفحه را در دستگاه دیگری مشاهده کنید، خواهید دید که محتوا به طور خودکار بالا و پایین می شود تا به طور خودکار در صفحه قرار گیرد.

از آنجا که طراحی ریسپانسیو فقط به طراحی یک چیدمان وب سایت نیاز دارد، مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد یک سایت مناسب برای موبایل و حفظ بازدیدکنندگان برای مدت زمان بیشتری است. همچنین مارک تجاری و ارائه شما را در همه سیستم عامل ها حفظ می کند، کاری که یک سایت اختصاصی تلفن همراه همیشه نمی تواند انجام دهد.

گزینه های مناسب برای پیمایش جواهر (جستجو در سایت)

سرانجام، وب سایت شما باید دارای ساختار و سازمانی باشد که برای بازدیدکنندگان منطقی باشد. خواه یک وب سایت تجارت الکترونیکی جواهرات را اداره کنید یا به سادگی از سایت خود برای نشان دادن مکان فیزیکی خود استفاده کنید، منوها و گزینه های شما باید واضح باشند و دنبال شوند. اگر مکان های آنها گیج کننده، پراکنده یا دشوار باشد، ممکن است مشتریان بالقوه را از آنجا دور کنید.

بهترین وب سایت های جواهرات دارای گزینه های بسیار ساده با صفحاتی هستند که به “سطل” طبقه بندی شده اند. به عنوان مثال، شما ممکن است یک صفحه فرود برای حلقه ها ایجاد کنید که از صفحه اصلی پیوند داده شده باشد، و سپس گزینه های حلقه زیر آن وجود داشته باشد، مانند نامزدی، عروسی، سنگ قیمتی و غیره. به جای قرار دادن همه این پیوندها در صفحه اصلی، می توان آنها را به عنوان زیرمجموعه هایی که به صورت کشویی نشان داده می شوند.

دسترس بودن دائم فروشگاه جواهر فروشی شما

علاوه بر این، یافتن پیوندها به اطلاعات مهم، مانند شماره تلفن، ساعات کار، فرم تماس و غیره بسیار آسان است. اگر این اطلاعات را درست در هدر وب سایت خود قرار ندهید، باید کاملاً در پاورقی در پایین قرار گیرد. اگر کسی به اطلاعات اساسی دسترسی نداشته باشد به سرعت از سایت جواهر فروشی خارح خواهد شد.

توصیف کیفیت محصول (جواهر) مهم است

جواهرات
جواهرات

توضیحات محصول باعث می شود وب سایت جواهرات شما حرفه ای و قابل اعتماد به نظر برسد. محصولات شما با توصیف کیفیت خود را فروخته و فروخته می شوند. اختصاص دادن زمان برای توصیف صحیح محصول، شما را از رقبا متمایز خواهد کرد و به مشتریان می گوییم محصول شما چه کاری برای دیگران انجام می دهد و دیگران ارزش آن را ایجاد می کنند.

یک توصیف عالی در دنیای جواهرات به طور خلاصه عناصر طراحی و جزئیات متمایز قطعه و آنچه آن را منحصر به فرد و زیبا می کند ، توصیف می کند. همچنین باید شامل اطلاعاتی در مورد اجزای قطعه مانند وزن قیراط، نوع فلز، برش / شکل سنگ، نوع سنگ و سایر عناصر موجود در قطعه باشد.

فرض کنید شما به عنوان مثال یک باند عروسی الماس بیضی 5 عیار داشتید. توضیحات احتمالی محصول چگونه به نظر می رسد؟

مثال : 5 قیراط الماس تراش خورده بیضی شکل در امتداد این باند طلای 18K بسیار زیبا قرار گرفته است. مجموعه pavé الماسها به صورت داخلی انگشتر لهجه می دهند و مطمئن می شوند که از هر زاویه برق می زنید.

این توصیف به ما می گوید که “این قطعه چیست” و “چرا” دارای ارزش است. شما می توانید به همان اندازه که می خواهید خلاق باشید، به شرطی که به نکته ای که توضیحات باید به مشتری بگوید پایبند باشید.

تصاویر با کیفیت بالا برای تجارت الکترونیک جواهر فروشی مهم هستند

جواهری_ الماس
جواهری_ الماس

شما این جمله را می دانید، “یک عکس هزار کلمه است.” یک تصویر می تواند ایده ها و احساسات متعددی را منتقل کند و همچنین در اعتماد سازی در مورد تجارت الکترونیکی ضروری است. در این روزگار، استفاده قدرتمند از تصاویر برای موفقیت در کسب و کار کاملاً مشهور است، اما آنچه کمتر شناخته می شود، قدرت تصویر با کیفیت بالا است.

اگرچه همه افراد از طریق بینایی اطلاعات را پردازش نمی کنند، اما بسیاری از ما این کار را می کنیم و ترکیب یک نام محصول مناسب، توضیحات و تصویر با کیفیت بالا روش های مطمئنی هستند که شما را از یکدیگر متمایز می کنند و شما را به یک تجارت الکترونیکی موفق تبدیل می کنند.

منبع: www.webfx.com،www.thinkspacehq.com.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است