تبلیغات اینترنتی

همین الآن برای مشاوره و اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

مزایای تبلیغات در فضای مجازی

مزایای تبلیغات در فضای مجازی درواقع پاسخ به سؤالی است که پیش  از این مطرح کردیم: چرا باید از تبلیغات در فضای مجازی استفاده کنیم؟ چند مزیت در این باره وجود دارد. اول اینکه تبلیغات در فضای مجازی توجیه اقتصادی دارد. همانطور که میدانید تبلیغات در فضای مجازی تأثیر گذاری بیشتر دارد و نسبت به محیط واقعی، افراد بیشتری تبلیغ را مشاهده میکنند. دیگر اینکه محدودیت جغرافیای در فضای مجازی وجود ندارد یعنی اصلاً مهم نیست کسب و کار شما در کجای کشور قرار دارد با تبلیغات در فضای مجازی میتوانید برند خود را به افراد مختلف فارغ از محدوده جغرافیایی معرفی کنید و در آخر کاربرانی که در فضای مجازی حضور دارند و فعالیت میکنند به محتوایی که میبینند واکنش نشان میدهند حتی اگر فعالیت و تعامل خاصی انجام ندهند ولی قطعاً گوشه ای از ذهن آنها درگیر تبلیغات شما خواهد شد در حالی که تبلیغات در محیط واقعی مانند یک بیلبورد در خیابان بر همه رهگذران تأثیر نخواهد داشت.

چند روش برای تبلیغات اینترنتی و مجازی

تبلیغات مجازی به چندین روش صورت میگیرد که به بعضی از مهمترین  آنها اشاره می کنیم. “اینفلوئنسر مارکتینگ” (Influencer Marketing) اینفلوئنسرها افرادی هستند که در شبکه های مجازی توسط افراد زیادی دنبال می شوند و با بستن قرار داد با آنها و پرداخت هزینه آنها موظف به تبلیغ کار و کسب شما در صفحاتشان می شوند   .”تبلیغات اسپانسری” (spencer marketing) ویدیوهای کوتاهی هستند که در ابتدای ویدیوهای پخش شده در شبکه هایی مثل آپارات و یوتیوب پخش میشوند. “رپرتاژ آگهی” (Reportage) مقاله هایی علمی هستند که به صورت مستمر منتشر می شوند و به طور غیر مستقیم خواننده را مجاب می کنند که نیاز به کالا یا خدمات شما دارند .”ایمیل مارکتینگ” (Email marketing) ایمیلهای تبلیغاتی هستند که برای افراد ارسال می شوند و کالا و خدمات شما به آنها معرفی می شوند و بسیاری از مشتریان اذعان دارند که هنگام خرید به محصولات و خدمات معرفی شده در ایمیل هایشان فکر کرده اند. 

با گذشت زمان افراد بیشتری در شبکه های اجتماعی عضو میشوند و به همان نسبت فروشگاههای اینترنتی هم بیشتر می شوند. اعتماد به خریدهای اینترنتی بیشتر می شود و تبلیغات تاثیرات بسیاری بر انتخاب و تصمیم نهایی خریداران می گذارد.