کیک

شیرینی فروشی و طراحی وب سایت

کسب و کار شیرینی پزی طی سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته است. پس از همه گیری ، افراد بیشتری تصمیم به راه اندازی مشاغل شیرینی پزی خود می گیرند. گام اصلی در راه اندازی هر کسب و کاری ، ایجاد وب سایت است. دنیایی که امروزه در آن زندگی می کنیم فرصت های زیادی را برای مشاغل فراهم می کند تا بتوانند دسترسی خود را از طریق ابزارهای دیجیتالی متعدد گسترش دهند. یک وب سایت با امکانات کامل یکی از این کانال ها است. این به تجارت کمک می کند تا خود را متمایز کرده و با مشتریان ، شرکا و غیره ارتباط برقرار کند. داشتن یک وب سایت برای تجارت شیرینی پزی خود در مانند یک کارت تلفن مجازی برای تجارت شما است. 

این مقاله اهمیت داشتن یک وب سایت برای تجارت شیرینی پزی شما و چگونگی موفقیت آن در کسب و کار شما را نشان می دهد. 

نانوایی ها و مغازه های کیک در سراسر جهان شیرین ترین غذاها هستند. صاحبان مشاغل می خواهند وب سایت آنها این را منعکس کند و بر اساس طراحی منحصر به فرد و خوش سلیقه، مشتری جذب کند. اما اگر با تکنیک های طراحی آشنا نباشید ، این روند می تواند مشکل باشد.

داستان شیرینی پزی خود را بیان کنید

شیرینی پزی
شیرینی پزی

هر شیرینی پزی دارای یک داستان ، سابقه یادگیری و تأثیراتی است که در طول سالها بر سبک آنها تأثیر گذاشته است. به اشتراک گذاشتن این موضوع با مشتریان بالقوه یک راه عالی برای شکستن یخ هنگام بازدید از سایت شما است و می تواند به شما در ایجاد رابطه با آنها کمک کند ، حتی اگر هنوز ملاقات نکرده اید.

این اطلاعات معمولاً در صفحه “درباره” وب سایت شما گنجانده شده است ، جایی که می توانید این موارد را به طور عمیق بررسی کنید. صفحه About شاید یکی از مهمترین صفحات در هر وب سایتی برای ایجاد اعتماد در بین بازدیدکنندگان شما باشد ، زیرا در اینجا آنها به عنوان یک شخص و نه به عنوان یک تجارت با شما ارتباط برقرار می کنند.

شامل یک معرفی مختصر برای کسانی که از صفحه اصلی شما دیدن می کنند ، راهی عالی برای نشان دادن کمی از داستان و شخصیت شما به مردم است ، در حالی که بازدیدکنندگان خود را به صفحه درباره شما مرتبط می کند تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کیک های شیرینی فروشی خود را به نمایش بگذارید

کیک
کیک

وب سایت شما مانند ویترین فروشگاه اینترنتی شما است ، بنابراین مهم است که بهترین کیک های خود را به نمایش بگذارید تا توجه رهگذران را به خود جلب کند. داشتن تصاویر عالی از کار شما مهارت های شما را به نمایش می گذارد و مشتری را برای تماس با شما هیجان زده می کند.

بخش بزرگی از راه اندازی یک تجارت آنلاین موفق این است که به مشتریان بالقوه خود کمک کنید تا تجسم کنند که زندگی آنها با محصول شما چگونه خواهد بود. چه برای عروسی ، چه برای تولد و چه برای هر مناسبت دیگری ، تصاویر بهترین راه برای کمک به بازدیدکنندگان شما برای ایجاد تصویری در ذهن خود هستند.

با ایجاد صفحه گالری اختصاصی به بازدیدکنندگان سایت شما اجازه داده می شود تا دید بهتری را در مورد هر نوع کیک و شیرینی داشته باشند.

بازخورد مشتری خود را نمایش دهید

مردم تمایل دارند به آنچه دیگران در مورد یک کسب و کار می گویند اعتماد کنند. به همین دلیل است که بسیاری از خریداران زمان زیادی را صرف گشت و گذار در مرور شرکت هایی می کنند که قصد خرید از آنها را دارند. به همین دلیل است که توصیه های مشتریان راضی از جمله وب سایت شما ارزشمند است.

به اشتراک گذاشتن آنچه مشتریان قبلی شما در مورد نام تجاری شما گفته اند یکی از بزرگترین ابزارها برای ایجاد اعتماد است. اگر مشتریان بالقوه ببینند که شما با موفقیت موقعیت های دیگران را با کار خود خاص کرده اید ، بدون شک تمایل بیشتری خواهند داشت که فکر کنند شما نیز می توانید همین کار را برای آنها انجام دهید.

ارتباط مردم با خود را آسان کنید

اگر هدف اصلی وب سایت شما جذب مشتری بیشتر است ، باید سعی کنید بازدیدکنندگان سایت خود را تشویق کنید تا قبل از هر چیزی از شما سوال کنند.

“Call-To-Action” (یا CTA) می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. CTA ها مراحلی هستند که شما برای هدایت مشتریان خود به سمت هدف وب سایت خود و نتیجه مورد نظر خود ایجاد می کنید. در این مثال ، CTA های شما باید کاربران را به هر فرم یا اطلاعات تماس در سایت شما که به آنها اجازه می دهد پرس و جو کنند ، نشان دهد.

بهترین راه برای رسیدن به این هدف ایجاد یک صفحه تماس است تا همه CTA های خود را به سمت آنها نشان دهد. این صفحه می تواند منبعی باشد که شامل اطلاعات تماس ، فرم ها و مکان شما باشد.

رسانه های اجتماعی خود را متصل کنید

کیک عروسی
کیک عروسی

در بیشتر موارد ، مردم برای مراسم خود کیک سفارش می دهند – عروسی ، تولد و سایر مناسبت های خاص. وقتی برای خلق یک شاهکار خوشمزه برای چنین رویدادهایی وقت می گذارید ، به یک نقطه کانونی تبدیل می شود. توجه مردم را به خود جلب می کند و آنها نمی ایستند تا آن را تحسین کنند. بیشتر اوقات ، آنها دوربین های خود را بیرون می آورند تا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اگر آماده هستید از طریق وب سایت خود از آنها استفاده کنید ، دو فرصت برای شما باز می شود.

اولین مورد اثبات اجتماعی است. این قبلاً با استفاده از توصیفات ذکر شده است. هر بار که شخصی تصویری از کار شما را به اشتراک می گذارد ، این یک رای مثبت برای تجارت شما است و می تواند به شما در جذب مشتری بیشتر کمک کند. به خصوص اگر بتوانید کسب و کار خود را در پست آنها نشان دهید و حتی اگر مجوز استفاده از پست آنها را در وب سایت خود دریافت کنید. 

دومین فرصت این است که چگونه می توانید از آنچه مردم درباره شما می گویند برای افزایش مخاطبان خود و جذب مشتریان جدید استفاده کنید. هر بار که شخصی در مورد شما و کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی صحبت می کند ، در معرض دید مخاطبان قرار می گیرید. بازخوردهای مثبتی مانند این می تواند منجر به آگاهی بیشتر از آنچه انجام می دهید و این مخاطبان جدید ممکن است تصمیم بگیرند در به روزرسانی های اجتماعی شما مشترک شوند و شما را برای رویدادهای آینده خود در نظر بگیرند.

برای اینکه بتوانید از این فرصت ها استفاده کنید ، بسیار مهم است که مشتریان فعلی شما بدانند کجا می توانند شما را در رسانه های اجتماعی پیدا کنند و چگونه می توانند شما را برچسب گذاری کنند.

با سوالات متداول مشتریان را مطلع کنید

در مورد سفارشات سفارشی ، به احتمال زیاد مشتری شما سوالات زیادی خواهد داشت که قبل از تصمیم به خرید باید به آنها پاسخ داده شود. در بیشتر موارد ، برخی از سوالات متداول وجود دارد که به طور منظم پرسیده می شوند و می توانید آنها را به عنوان سوالات متداول مطرح کنید.

با ایجاد فضایی برای سوالات متداول و جزئیات فرایند سفارش ، نه تنها منابع مفیدی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهید ، بلکه فرایند درخواست خود را نیز ساده می کنید. با این کار نیازی نیست همیشه به سوالات یکسان برای هر پرس و جو پاسخ دهید ، در وقت شما صرفه جویی می شود.

راحتی این منبع برای بازدیدکنندگان سایت شما همچنین می تواند نرخ تبدیل وب سایت شما را بهبود بخشد. با برطرف کردن نگرانی ها از قبل ، آنها طبیعتاً در طول مدت خدمات شما ابهامات کمتری خواهند داشت.

5 دلیل اینکه چرا ایجاد یک وب سایت برای تجارت شیرینی و قنادی ضروری است

شیرینی فروشی _ قنادی
شیرینی فروشی _ قنادی


در عصر دیجیتال ، فقط داشتن یک حساب یا صفحه در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام کافی نیست. وب سایت ها می توانند نقش مهمی در موفقیت مشاغل شیرینی پزی ایفا کنند. راه های زیادی وجود دارد که می توانید از وب سایت شیرینی پزی خود به نفع خود استفاده کنید. 

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا متخصصان باید برای تجارت شیرینی پزی خود وب سایت ایجاد کنند.

1. ایجاد حضور اجتماعی

در این عصر پیشرفته از نظر فناوری ، افرادی که از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند از نظر ایجاد آگاهی از برند عقب می مانند. با توجه به اینکه مشتریان ترجیح می دهند از خانه سفارش دهند، ایجاد یک حضور آنلاین ضروری است. یک مشتری مشتاق کیک بهترین شیرینی پزی های اطراف را در گوگل جستجو می کند. اینجاست که وب سایت وارد می شود. در حالت ایده آل ، هر زمان که مشتری به دنبال شیرینی پزی نزدیک خود می رود ، وب سایت شما باید یکی از نتایج برتر باشد. بنابراین ، باید از منظر SEO و اولین تلفن همراه بهینه سازی شود تا در بالای نتایج ظاهر شود و پیمایش آسان باشد. آدرس وب سایت باید در بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی ذکر شود تا ترافیک مشتریان را افزایش دهد.

2. ارائه اطلاعات شیرینی فروشی

طبخ شیرینی
طبخ شیرینی

داشتن یک وب سایت تجاری به شما امکان می دهد اطلاعاتی را که با مجموعه مشتریان خود به اشتراک می گذارید کنترل کنید. به عنوان مثال ، به مشتریان شما امکان می دهد از سابقه شیرینی فروشی شما ، هدف تجارت شما و محصولاتی که ارائه می دهید مطلع شوند. توصیه می شود تمام منوی شیرینی فروشی خود را در سایت نمایش دهید. بارگذاری عکس از محصولات و محیط شما می تواند تأثیر مثبتی در ذهن مشتریان شما بگذارد و به آنها انگیزه دهد تا از وب سایت شما سفارش دهند.

مردم باید از افزودنیهای جدید به منوی شما یا رویدادهای آینده شما آگاه باشند. همه اینها را می توان از طریق وب سایت انجام داد. همچنین آدرس ، اطلاعات تماس و دسته های رسانه های اجتماعی شیرینی فروشی شما باید در وب سایت شما به روز شود تا مشتریان بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. ارائه اطلاعات تماس در یک مکان ، سفارش را برای مشتریان آسان می کند.

همه مشتریان شما ساعات کار شما را نمی دانند و بسیاری از آنها ممکن است در نهایت به دنبال جستجوی آنلاین برای اطلاع از آن باشند. اگر وب سایت ندارید یا این اطلاعات حیاتی را در طراحی وب سایت شیرینی فروشی خود وارد نکرده اید ، می توانید مشتریان احتمالی را از خود دور کنید. در حالت ایده آل ، وب سایت شما باید حاوی اطلاعات زیر باشد:

  • محل نانوایی شما (شامل نقشه و مسیرها)
  • اطلاعات تماس – شماره تلفن ، آدرس ایمیل و صفحات رسانه های اجتماعی
  • ساعات کار

3. تسهیل سفارش شیرینی و پرداخت آنلاین

شیرینی
شیرینی

سفارش آنلاین یک جنبه مهم است که هر مشاغل باید به آن توجه کند. مردم اکنون سفارش آنلاین از خانه های خود را ترجیح می دهند و انتظار تحویل درب منزل را دارند. بنابراین ایجاد یک وب سایت شیرینی فروشی می تواند فروش آنلاین را با فاصله بسیار خوبی افزایش دهد. یک وب سایت شیرینی فروشی مناسب ، منو ، گزینه های سفارش آنلاین ، روش های پرداخت آنلاین و گزینه پیگیری سفارشات آنلاین را با رابط کاربر ارائه می دهد. با ادغام کنندگان شخص ثالث ، می توان یک وب سایت را به کانالی برای سفارشات آنلاین تبدیل کرد. 

4. شناخته شدن شیرینی فروشی شما

ایجاد یک وب سایت به راحتی مارک را به بازار عرضه می کند و همچنین وفاداری به نام تجاری را افزایش می دهد. باید خلاق و جذاب باشد. شخص باید ایده های ابتکاری را در وب سایت شیرینی فروشی خود برای ایجاد یادآوری خوب از نام تجاری وارد کند. بهینه سازی وب سایت برای پاسخگویی برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش و ارجاع ضروری است. شما می توانید برخی از بهترین توصیفات و نظرات مشتریان را برای جذب مشتریان بیشتر به نمایش بگذارید. 

5.تعامل 24 ساعت با مشتریان شیرینی فروشی

شیرینی تر
شیرینی تر

تعامل با مشتری برای رشد کسب و کار ضروری است زیرا مشتریان را درگیر مشاغل شما می کند. داده های مشتری جمع آوری شده توسط وب سایت شما می تواند به شما کمک کند انواع مختلف محصولات را بر اساس سابقه خرید مشتریان بالا ببرید و به فروش برسانید. این وب سایت همچنین می تواند نظر مشتریان در مورد محصولات و خدمات شما را برای مشتریان آسان کند. پاسخ به نظرات مشتریان و قالب بندی محصولات بر اساس بازخورد آنها ، راهی عالی برای حفظ مشتریان است. 

علاوه بر این ، داشتن یک بخش پرسش و پاسخ جداگانه می تواند به سوالات معمول مشتریان پاسخ دهد و در وقت و تلاش شما صرفه جویی کند. علاوه بر این ، ارائه پشتیبانی مشتری24 ساعت می تواند به سفارشات عمده برای رویدادهای شرکتی ، مهمانی ها، تولد و جشن های عروس و غیره کمک کند. چه کسی می داند ، شما می توانید با تمرکز بر ارائه خدمات خوب ، مشتریان بلندمدت را به دست آورید.

داشتن یک وب سایت هنگام شروع یک تجارت شیرینی و قنادی جدید حیاتی است. این می تواند به شما در جلب مشتریان و حفظ آنها کمک کند.

6. شما مخاطبان زیادی را از دست داده اید

کیک کاکائویی
کیک کاکائویی

اگر وب سایت ندارید ، دسترسی به بازار شما محدود به افراد شبکه اجتماعی شما و کسانی است که در منطقه جغرافیایی عمومی شما قرار دارند. با استفاده از طراحی های عالی وب سایت شیرینی فروشی و محتوای جذاب ، می توانید از مخاطبان وسیع تری و بازار بالقوه برای تجارت خود استفاده کنید. اگر سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید ، نام تجاری شما با دایرکتوری های محلی و نتایج جستجوی مرتبط مواجه می شود. بدون وب سایت ، شما در معرض خستگی مشتریان فعلی خود به جای جذب مداوم مشتریان جدید هستید.

7. هزینه تبلیغات کمتر

وب سایت های شیرینی پزی راهی مقرون به صرفه برای ارتقاء مشاغل هستند ، زیرا صرف هزینه زیادی برای ایجاد آن لازم نیست. در واقع ، با ایجاد یک وب سایت هر کس می تواند یک وب سایت غذایی را در عرض چند دقیقه راه اندازی کند – حتی بدون تجربه قبلی در طراحی و توسعه وب. همچنین می توانید بسته به نوع محصولاتی که می خواهید بصورت رایگان تبلیغ کنید ، محتوای سایت خود را اضافه و تازه کنید. داشتن وب سایت خود مانند رزرو یک نقطه تبلیغاتی مادام العمر با کسری از هزینه اجرای کمپین تبلیغاتی سنتی است.

8. ارائه منوی شیرینی فروشی

انواع شیرینی
انواع شیرینی

هیچ شیرینی فروشی بدون شیرینی وجود ندارد! اولین کاری که باید برای ایجاد یک شیرینی فروشی آنلاین انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه چیزی را سرو کنید.

سوال اساسی این است: چه چیزی شما را از دیگر شیرینی فروشی های آنلاین متمایز می کند؟ آیا کوکی ها، کاپ کیک ها … شما برترینِ شهر خواهند بود؟ آیا کیک های شما ترکیبات طعم منحصر به فردی خواهند داشت؟ آیا خلاقیت شما پایدار و سنتی ، یا پر زرق و برق و تحریک آمیز خواهد بود؟


می توانید بسته به فصلی بودن ، تقاضا و موارد دیگر ، به دنبال ایجاد یک منوی استاندارد و انتشار موارد تبلیغاتی باشید!

با استفاده از منوی خود ، مطمئن شوید که برنامه قیمت گذاری دارید ، بنابراین مشتریان محدوده قیمت انواع محصولات را می دانند. یک نکته خوب در اینجا این است که به رقبای منطقه خود نگاه کنید تا درک بهتری از فضای رقابتی داشته باشید ، رقبای شما کالاهای خود را با چه قیمتی تعیین می کنند.

منبع: www.posist.com ،www.create.net،www.strikingly.com،escoffier.edu،thebakerynetwork.com.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *