Grocery Ecommerce

آیا فروشگاه مواد غذایی (سوپر مارکت) نیاز به طراحی وب سایت دارد؟

فروشگاه مواد غذایی: با توجه به تطابق بیشتر مشتریان با روند خرید آنلاین ، زمان آن رسیده است که سوپر مارکت ها و خواربارفروشی ها تجارت خود را دیجیتالی کنند. طبق تحقیقات انجام شده ، 90 درصد از مشتریان قبل از برخورد با شرکت آجر و ملات ، به صورت آنلاین فروشگاه را جستجو می کنند. آنها برای برنامه ریزی بازدید از سوپر مارکت ها و فروشگاه های خرده فروشی به اطلاعات آنلاین تکیه می کنند.

ایجاد یک وب سایت برای سوپر مارکت راهی عالی برای افزایش مخاطبان ارگانیک و افزایش درآمد سالانه شما است. با این حال ، وب سایت های سوپر مارکت کاملاً متفاوت از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی معمولی هستند. برای فروشگاه های مواد غذایی استخدام توسعه برنامه موبایل یا یک شرکت توسعه وب سایت تجارت الکترونیک مهم است تا روند طراحی و توسعه وب سایت یا برنامه تلفن همراه را بدون مشکل اجرا کند.

چرا در این عصر حاضر به فروشگاه مواد غذایی نیاز است؟


همانطور که می دانیم ، این دوران به عنوان عصر دیجیتال شناخته می شود ، جایی که ما مردم می توانیم از طریق پلت فرم آنلاین مانند وب سایت یا برنامه تلفن همراه به همه خدمات دسترسی پیدا کنیم. امروزه مردم تمایل بیشتری به خدمات آنلاین دارند زیرا دسترسی به خدمات آنلاین آسان و همچنین صرفه جویی در زمان است.

طبق تحقیقات ، حدود 70-75 مردم از تلفن های هوشمند استفاده می کنند و با این کار ، حدود 60-62 مردم از وب سایت یا برنامه تلفن همراه برای دسترسی به خدمات آنلاین استفاده می کنند.

بنابراین اگر از فروشگاه مواد غذایی (بقالی) استفاده می کنید ، می توانید وب سایت فروشگاه خود را راه اندازی کنید که به شما در ایجاد سود بیشتر کمک می کند و همچنین به شما کمک می کند تا آنجا که می توانید با افراد دیگر تماس بگیرید. با راه اندازی فروشگاه های مواد غذایی به شما کمک می کند تا بدون هیچ مشکلی بتوانید تجارت خود را به راحتی مدیریت کنید.

فروشگاه های مواد غذایی مورد نیاز است زیرا برای شما بسیار آسان است که همه محصولات را به راحتی در وب سایت فروشگاه مواد غذایی به همراه قیمت و تصاویر آن مورد ذکر کنید. از سوی دیگر ، دسترسی افراد به خدمات شما از طریق این رسانه آنلاین بسیار آسان است ، زیرا خرید کالا بدون مراجعه به فروشگاه ها آسان است.

بنابراین در حال حاضر داشتن وب سایت برای فروشگاه مواد غذایی بسیار ضروری است.

خواربار فروشی چیست؟


فروشگاه خواربارفروشی یک فروشگاه آنلاین خرده فروشی الکترونیکی است که به کاربران کمک می کند تا برخی از وسایل خانه مانند مواد اولیه مواد غذایی مانند سبزیجات ، گونه ها و غیره را خریداری کنند و همچنین شامل مواد اضافی بیشتری است که ما مردم در زندگی روزمره از آن استفاده می کنیم.

فروشگاه های مواد غذایی کاملاً با تجارت الکترونیکی و فروشگاه های مواد غذایی آنلاین متفاوت است. به طور کلی به فروشگاه های مواد غذایی به عنوان یک فروشگاه کوچک اشاره می شود که به طور کلی اقلامی مانند مواد غذایی ، انواع ، بسته های غذایی ، بسته های غذایی ، محصولات لبنی ، لوازم خانگی مانند صابون یا مسواک ، داروسازی و بسیاری دیگر را به فروش می رساند.

اگرچه سوپر مارکت ها معمولاً مکان های خرده فروشی آجر و ملات هستند ، اما مطمئناً می توانند از یک وب سایت خوب طراحی شده سود ببرند. این وب سایت به مصرف کنندگان کمک می کند تا محصولات ارائه شده در فروشگاه و همچنین گزینه های مختلف قیمت را که در دسترس آنها است درک کنند. طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی نیاز به چند عنصر مختلف دارد که در زیر به تفصیل توضیح داده شده است.

ویژه های روزانه و هفتگی فروشگاه مواد غذایی

فروشگاه مواد غذایی
فروشگاه مواد غذایی


مصرف کنندگان به دنبال بهترین محصولات موجود در بیشترین مقدار و با نازلترین قیمت ممکن خواهند بود. به همین دلیل ، ضروری است که سوپر مارکت ها محصولات ویژه و فروش را برای جلب توجه خریداران ارائه دهند. بخشی از طراحی وب سایت فروشگاه های مواد غذایی شامل قابلیت افزودن ویژه های روزانه و هفتگی است. این ویژه نامه ها باید بسیار رقابتی باشند و مکرراً چه روزانه و چه هفتگی تغییر کنند. همچنین مهم است که نوع اقلامی را که به طور مرتب در آن قرار دارند تغییر دهید. به عنوان مثال ، در حالی که روز دوشنبه ممکن است روز قیمت گذاری ویژه گوشت و محصولات مشابه باشد ، چهارشنبه ها ممکن است صرفه جویی ویژه ای در شیر و سایر اقلام لبنی داشته باشند.

در اینجا تصویری از غذاهای کامل وجود دارد که واقعاً درک کاملی از نحوه عملکرد یک وب سایت فروشگاه مواد غذایی (سوپر مارکت) دارند. صفحه اصلی با جزئیات تجربه کاربر همراه با احساس اجتماع پر شده است.

اطلاعات عضویت در باشگاه فروشگاه مواد غذایی


هر مغازه خواربارفروشی اصلی در کشور به خریداران خود نوعی دسترسی به باشگاه ارائه می دهد که به هر نحو پس اندازهای اضافی را برای آنها فراهم می کند. به طور کلی ، مصرف کنندگان موظفند هنگام خروج یک کارت به صندوقدار ارائه دهند تا پس اندازهای فوری یا کوپن هایی را دریافت کنند که می تواند برای خریدهای بعدی آنها استفاده شود. هنگام در نظر گرفتن طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی ، مهم است که هم صفحه ای را که برای دارندگان عضویت قابل دسترسی است و هم در صورت لزوم اطلاعات قیمت جداگانه ای را درج کنید. این به خریداران کمک می کند ارزش عضویت خود را بهتر درک کنند و حتی ممکن است به ایجاد مشاغل جدید کمک کند.

تأکید بر مارک های فروشگاه مواد غذایی


در حالی که بسیاری از مصرف کنندگان محصولات مارک ملی شناخته شده ای را خریداری می کنند که به راحتی قابل تشخیص هستند ، کسانی هستند که برای کمک به آنها در صرفه جویی ، در درجه اول برای مارک های فروشگاه با قیمت کمتر خرید می کنند. طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی باید شامل مقایسه قیمت برای این مصرف کنندگان باشد. این به آنها این امکان را می دهد تا با انتخاب مارک فروشگاه نسبت به مارک ملی میزان پس انداز خود را محاسبه کنند. به طور مشابه ، تأکید بر محصولات مارک تجاری با کیفیت در پروژه های طراحی وب سوپر مارکت می تواند خریداران جدیدی را که علاقه مند به پس انداز پول هستند جذب کند.

شخصیت و تصویرسازی فروشگاه مواد غذایی

فروشگاه مواد غذایی
فروشگاه مواد غذایی


هیچ وب سایت فروشگاه مواد غذایی بدون تصاویر جسورانه و زیبا کامل نمی شود. مصرف کنندگان بخش عمده ای از تصمیمات خود را تنها بر اساس بسته بندی و ظاهر بیرونی اتخاذ می کنند ، به ویژه هنگامی که صحبت از آرم های تجاری ملی قابل تشخیص است. بنابراین ، هر مورد فروش باید با یک عکس یا تصویر با کیفیت بالا همراه باشد. در همین راستا ، مواردی مانند محصولات و گوشت هایی که در فروشگاه قصاب می شوند و آماده می شوند نیز باید با تصاویر با وضوح بالا همراه باشند که طراوت ، کیفیت و زیبایی کلی را به تصویر می کشد. عکس های محصول نیز باید به روز باشند. مصرف کنندگان باید بتوانند همان بسته بندی را که در سایت نشان داده شده در فروشگاه پیدا کنند.


در حالی که همه عوامل فوق در طراحی وب سایت فروشگاه های مواد غذایی مهم هستند ، در نظر گرفتن سهولت حرکت مشتریان در سایت نیز مهم است. پیوندها به بخشهای مختلف باید بسیار قابل مشاهده باشد ، بنابراین خریداران فعلی و بالقوه می توانند به راحتی آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

مزایای طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی چیست؟

طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی
طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی


راه اندازی فروشگاه مواد غذایی بسیار مفید است. اجازه دهید برخی از مزایای داشتن وب سایت فروشگاه مواد غذایی (خواربارفروشی) را ذکر کنم:

  • صاحبان فروشگاه های مواد غذایی به راحتی می توانند همه محصولات را لیست کنند.
  • صاحبان فروشگاه های مواد غذایی می توانند لیست محصولات را بر اساس موجودی سفارشی کنند.
  • صاحبان فروشگاه های مواد غذایی می توانند به راحتی از ابزارهای بازاریابی برای جذب هرچه بیشتر مردم و افزایش سود خود استفاده کنند.
  • خواربارفروشی به مشتریان کمک می کند تا در هزینه حمل و نقل خود صرفه جویی کنند.
  • خواربارفروشی ها در زمان صرفه جویی می کنند.
  • داشتن فروشگاه های مواد غذایی به مردم کمک می کند تا به راحتی فروشگاه خواربارفروشی نزدیک را پیدا کنند.

برخی از ویژگی های کلیدی طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی چیست؟

سوپرمارکت آنلاین_طراحی وب سایت_ارسال محصول
سوپرمارکت آنلاین_طراحی وب سایت_ارسال محصول


قبل از اطلاع بیشتر از زمان بندی یا هزینه توسعه طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی ، باید برخی از ویژگی های اساسی طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی را بدانید:

  • وب سایت صفحه اصلی فروشگاه مواد غذایی که عمدتا شامل معرفی مختصر فروشگاه و صاحب فروشگاه است.
  • جستجو و نوار فیلتر.
  • لیست محصولات.
  • مدیر به راحتی می تواند دسته ها و زیر شاخه ها را مدیریت کند.
  • تصاویر محصول و همچنین هزینه آن.
  • افزودن به ماژول سبد خرید
  • ماشین حساب برای اضافه کردن کل حساب
  • دکمه خرید.
  • ماژول خدمات تحویل: در این حالت ، مشتریان می توانند انتخاب کنند که آیا به خدمات تحویل نیاز دارند یا خیر.
  • ورود به شبکه های اجتماعی
  • اطلاعاتی مانند مکان و شماره تلفن مالک را ذخیره کنید.
  • یکپارچه سازی نقشه
  • ماژول پرداخت یا ادغام درگاه پرداخت مختلف.
  • ماژول مرور و بازخورد.
  • ارسال محصول.

ویژگی های اضافی:

  • اشتراک ماهانه برای برخی از محصولات
  • پاداش و سیستم کوپن بر اساس هزینه شما.

چگونه ایده های برنامه می تواند به شما در توسعه طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی کمک کند؟

سوپرمارکت آنلاین_طراحی وب سایت
سوپرمارکت آنلاین_طراحی وب سایت


ایده های برنامه یک شرکت پیشرو در زمینه توسعه وب و برنامه است. ما در ارائه بهترین راه حل برای هر نوع وب سایت و همچنین یک برنامه تلفن همراه بسیار مجرب هستیم. ما یک راه حل منحصر به فرد برای وب سایت فروشگاه مواد غذایی ارائه می دهیم که به شما در فروش بیشتر کمک می کند.

چرا ایده های برنامه را انتخاب می کنید؟

  • ما در ارائه بهترین راه حل برای طراحی وب سایت فروشگاه مواد غذایی بسیار مجرب و ماهر هستیم.
  • ما یک تیم بسیار ماهر داریم که طراحی منحصر به فردی را ارائه می دهد که باعث می شود فروشگاه مواد غذایی شما متفاوت متمایز شود.
  • ما مجموعه ای قوی از نمونه کارها برای یک وب سایت تجارت الکترونیک داریم.
  • ما از روش چابک پیروی می کنیم.
  • ما به شدت از مهلت پروژه پیروی می کنیم.

اولین قدم در مورد تعریف طرح کسب و کار برای فروشگاه مواد غذایی تجارت الکترونیک است. چرا؟

  • · به سازماندهی تحویل کمک می کند.
  • · تعریف مخاطب هدف آسان تر خواهد بود.
  • · راه بهتری برای کسب سود پیدا خواهید کرد.

سه نوع فروشگاه مواد غذایی (سوپرمارکت) آنلاین وجود دارد

فروشگاه آنلاین مواد غذایی
فروشگاه آنلاین مواد غذایی

اولین مورد موجودی است. این مدل کسب و کار به معنی انبار مواد غذایی آنلاین است. چگونه کار می کند؟

  1. مشتری سفارش می دهد و پرداخت می کند.
  2. جزئیات سفارش را دریافت می کنید و آنها را با کارگران انبار به اشتراک می گذارید.
  3. آنها سفارشات مشتریان را انجام می دهند و آنها را با خدمات تحویل ارائه شده به اشتراک می گذارند.
  4. در نهایت ، سفارش به دست مشتری می رسد.

این مدل بیشتر توسط صاحبان فروشگاه های آجر و ملات برای گسترش کانال های بازاریابی و جذب مشتریان بیشتر استفاده می شود. اگر می خواهید از ابتدا یک فروشگاه خواربار فروشی باز کنید ، بهتر است یکی از مدل های زیر را انتخاب کنید.

نوع دوم ، فروشگاه تجارت الکترونیکی فوق محلی است. در اینجا ، شما باید برای انجام سفارشات با یک فروشگاه مواد غذایی محلی شریک شوید. پس از پرداخت مشتری ، جزئیات سفارش را با فروشگاه محلی به اشتراک می گذارید. بنابراین ، شما مسئول تحویل و کیفیت محصولات نیستید.

نوع سوم مدل بازار است. مشابه مفهوم قبلی است. در نوع دوم ، شما با یک فروشگاه محلی شریک خواهید بود ، در حالی که در این مدل شما یک بازار ایجاد می کنید و به فروشگاه های مختلف اجازه می دهید تا یک حساب کاربری در سایت شما ایجاد کنند.

یا ، می توانید محدودیت ها را فراموش کنید و یک سوپر مارکت آنلاین با سیستم های ذخیره سازی و تحویل خاص خود است.

طراحی فروشگاه مواد غذایی را تعریف کنید


طراحی یکی از مهمترین مراحل توسعه وب سایت تجارت الکترونیک است. این نگرش آینده مشتری نسبت به خدمات شما را مشخص می کند. بنابراین ، شما باید به رابط کاربری و تجربه کاربر فکر کنید.

هنگام طراحی UI ، رعایت موارد زیر الزامی است:

· طرح رنگی؛

· فونت ها ؛

· اندازه بلوک ها و تصاویر.

· فضای سفید؛

· تصاوير متحرك؛

· زمینه.

نکته ای برای طراحی کامل


توصیه ما چیست؟ همه چیز را تا حد امکان ساده کنید. اولا ، این باعث می شود که مشتری شما اطلاعات لازم را فوراً دریافت کند. ثانیاً ، این سرعت بارگذاری صفحه را بیشتر می کند. بنابراین ، وب سایت شما هم برای مشتریان و هم برای موتورهای جستجو خوب خواهد بود.

طراحی UX یک عنصر پیچیده تر است. در اینجا شما باید چنین صفحاتی را توسعه دهید:

· ثبت نام و مجوز ؛

· صفحه اصلی ؛

· لیست محصولات ؛

· سبد خرید ؛

· تاریخچه سفارش ها؛

· مشخصات محصول.

علاوه بر این ، شما باید پانل ناوبری ، پشتیبانی آنلاین ، خط جستجو ، فیلترها و غیره را توسعه دهید. درک طراحی UX باید آسان باشد. اگر مشتری مشکلی داشته باشد ، خواربارفروشی آنلاین دیگری را انتخاب می کند. به همین دلیل است که ما اکیداً به شما توصیه می کنیم چنین مشاغلی را با کمک توسعه دهندگان و طراحان مجرب در توسعه تجارت الکترونیک برای صنعت خرده فروشی مواد غذایی شروع کنید.

به توابع فکر کنید


سوپر مارکت های آنلاین عملکردهای خاصی مانند پیگیری وضعیت سفارش و تحویل دارند. این بیشتر مربوط به ادغام API های مختلف است. ما می توانیم آن را در چند مرحله انجام دهیم ، اما چرا شما به چنین توابع نیاز دارید؟

ردیابی مشتریان خدمات درخواستی می خواهند سفارش خود را در اسرع وقت دریافت کنند. در این مورد ، آنها به فرصتی برای کنترل وضعیت سفارش نیاز دارند تا بدانند پذیرفته شده یا تحقق یافته است. علاوه بر این ، افزودن ناوبری روی نقشه اجباری است تا مشتریان شما بتوانند تحویل گیرنده را ردیابی کنند.

پرداخت

سوپرمارکت آنلاین_طراحی وب سایت_پرداخت آنلاین
سوپرمارکت آنلاین_طراحی وب سایت_پرداخت آنلاین

گاهی اوقات ممکن است شرکت هایی را مشاهده کنیم که تنها یک گزینه پرداخت دارند (معمولاً کارت های اعتباری). این برای مارک های مد مناسب است ، اما برای سوپر مارکت های آنلاین نه. چرا؟ به طور معمول ، آنها خدمات محلی را ارائه می دهند. بنابراین ، لازم است به مشتریان اجازه دهیم که پس از دریافت سفارش ، پول نقد یا کارت اعتباری را پرداخت کنند.

بازخورد

این بهترین راه ارتباطی با مشتری است. به عنوان مثال ، آمازون موفق شد ، زیرا آنها به هر نظر در وب سایت خود پاسخ می دهند. علاوه بر این ، بازخورد یک نقطه بازاریابی بسیار خوب است. هرچه بازخورد مثبت بیشتری دریافت کنید ، سایت شما در نتایج جستجو بیشتر ظاهر می شود.

پنل مدیر

همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، این برای مشتری نیست. با این حال ، برای خدمات عالی مهم است. این پنل باید:

· ارائه اطلاعات در مورد مشتریان و سفارشات آنها ؛

· اجازه انجام دستورات ؛

· محصولات موجود را بررسی کنید.

· کنترل درآمد

افزودن محصولات


قبل از راه اندازی وب سایت و شروع مرحله بازاریابی ، باید محصولات زیادی اضافه کنید. باید به خاطر داشته باشید که خدمات شما به عنوان یک سوپر مارکت است ، بنابراین کاربران ممکن است همه چیز را از غذا تا وسایل حمام بخرند.

در اینجا چند نکته برای افزودن کالا وجود دارد:

  • کاتالوگ بسازید.
  • توضیحات را با عکس ایجاد کنید.
  • اجازه دهید محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید.
  • در مورد ترکیب و ویژگی های فنی شفاف باشید.
  • تاریخ انقضا را بگویید.

مردم می خواهند اطلاعات و داده های تغذیه و سلامتی را فراتر از بسته دریافت کنند. در نهایت ، به آنچه معمولاً هنگام خرید کالا در سوپرمارکت های آجر و ملات بررسی می کنید فکر کنید. همه این اطلاعات را به توضیحات محصول در سایت خود اضافه کنید.

ناوبری واضح برای وب سایت فروشگاه مواد غذایی

فروشگاه مواد غذایی
فروشگاه مواد غذایی

یک وب سایت سوپر مارکت با کیفیت بالا به بازدیدکنندگان خود این امکان را می دهد تا از معاملات جاری و محصولات موجود در فروشگاه مطلع شوند. نه تنها باید قیمت هر مورد را نشان دهد ، بلکه یک وب سایت مواد غذایی حرفه ای و کاربر پسند باید یک تجربه ناوبری روان را برای بازدیدکنندگان خود ارائه دهد.


ما قبلاً اشاره کردیم که چگونه ناوبری اولین و مهمترین عنصر یک وب سایت سوپر مارکت با کیفیت بالا است. اگر انتظار دارید مشتریان بالقوه شما را در اینترنت بیابند ، به آنها اجازه دهید هنگام بازدید از صفحه شما بهترین تجربه کاربری را داشته باشند. یک وب سایت باید با در نظر گرفتن ترجیحات مخاطبان شما طراحی شود.

طراحی وب و ناوبری اولین تأثیر را ایجاد می کند. مشتریان شما طراحی وب را برای تعیین حرفه ای بودن و دقت یک سوپر مارکت در نظر می گیرند. اگر وب سایت شما به هم ریخته به نظر برسد ، آنها نمی توانند به فروشگاه زمینی شما ضربه بزنند ، چه برسد به ثبت سفارش آنلاین.

اساساً ، شما باید هدف خود را ایجاد یک وب سایت سوپر مارکت ساده ، کاربر پسند و شخصی کنید که امکان ناوبری آسان را فراهم کند. پیوندهای بخش های مختلف باید به وضوح برای مسیریابی روانتر و سریعتر قرار گیرد. مشتریان شما باید بتوانند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

پاسخگویی


امروزه مشتریان از چندین دستگاه برای دسترسی به وب سایت شما استفاده می کنند. آنها ممکن است از طریق رایانه یا موبایل یا حتی تبلت خود خرید کنند. بسیار مهم است که وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که خود را دوباره تنظیم کرده و در صورت دسترسی از هر دستگاهی به درستی همه اطلاعات را نمایش دهد. این امر تجربه کاربری عالی را تضمین می کند.

تلفن همراه از رایانه به عنوان محبوب ترین روش برای گشت و گذار در شبکه های بین المللی پیشی گرفته است … و این شامل خرید است.

ما این را کوتاه می گوییم – اگر می خواهید مشتریانی را که می خواهند با تلفن یا رایانه لوحی خود خرید کنند جذب کنید ، باید مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما کاملاً پاسخگو است. در غیر این صورت ممکن است بازدیدکنندگان ارزشمند تلفن همراه را متقاعد نکنید که سایت شما جایی است که آنها می خواهند خرید کنند.

تصاویر با کیفیت بالا

فروشگاه مواد غذایی
فروشگاه مواد غذایی


راه اندازی وب سایت خرده فروشی و خواربار فروشی به این آسانی نیست. بخش عمده ای از فروش شما به کاربرانی تعلق می گیرد که تصاویر محصول شما را به اندازه کافی برای خرید از فروشگاه شما جذاب می دانند. در حقیقت ، همه چیز بستگی به این دارد که تصاویر محصول شما چقدر تازه و شفاف به نظر برسند.

وب سایت سوپر مارکت بدون تصاویر با وضوح بالا ناقص است. چه سبزی خام باشد یا بسته بندی شده ، هر محصولی که در فروشگاه تجارت الکترونیکی خود نمایش می دهید باید با یک تصویر واضح همراه باشد.

همچنین می توانید بخش مقایسه قیمت را ارائه دهید. این به خریداران اجازه می دهد تا با انتخاب نام تجاری شما نسبت به محصولات رقیب ، مقدار پولی را که پس انداز می کنند محاسبه کنند. این امر به مشتریان شما انگیزه می دهد تا از سوپرمارکت شما خرید کنند و به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.

پیشنهادهای ویژه


مشتریان اغلب به دنبال بهترین محصولات با ارزان ترین قیمت هستند. هیچ وب سایت سوپرمارکتی بدون ارائه پیشنهاد فروش جالب نمی تواند در رقابت رقابت کند. حتی بازدیدکنندگان جدید شما به دنبال بخش “پیشنهادات ویژه” در وب سایت شما هستند تا در هزینه خود صرفه جویی کنند.

یک شرکت توسعه وردپرس می تواند یک وب سایت ساده و سفارشی طراحی کند که فروشگاه های مواد غذایی را قادر می سازد بدون نیاز به تایپ کدهای طولانی ، موارد ویژه روزانه و هفتگی را به روز کنند. پیشنهادات ویژه باید هر از گاهی تغییر کند. به عنوان مثال ، اگر هر دوشنبه تخفیف گوشتی ارائه می دهید ، پنجشنبه پیشنهادات ویژه ای برای محصولات لبنی یا مواد غذایی اضافه کنید. این امر باعث جلب مشارکت انواع مشتریان مانند گیاهخواران ، گیاهخواران و غیر گیاهخواران می شود.

بارگیری سریع وب سایت و بررسی آسان


اکثریت کاربران وب سایت را به دلیل فرایند سریع پرداخت و کند شدن بارگذاری وب سایت رها می کنند. این مهم است که یک وب سایت سوپر مارکت در عرض چند ثانیه بارگیری شود و فرآیند تسویه سریع و سریع را ارائه دهد. همچنین می توانید افزونه ها و افزونه ها را برای ساده سازی روند معاملات ادغام کنید.

قبل از شروع طراحی وب سایت برای خواربار فروشی یا سوپر مارکت خود ، همه این موارد را در نظر داشته باشید.

این روزها ، ما تقریباً همه کارها را آنلاین انجام می دهیم – و این شامل خرید است. به همین دلیل است که هرگز زمان بهتری برای حضور در تجارت الکترونیک وجود نداشته است.

نکات و ایده های طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

فروشگاه مواد غذایی
فروشگاه مواد غذایی


امروزه ، اگر چیزی می فروشید – خواه کفش ورزشی ، سس سالاد ، یا چیزی بین آنها – باید سوار قطار وب سایت تجارت الکترونیک شوید. یک سایت تجارت الکترونیک به شما این فرصت را می دهد تا نام تجاری خود را بسازید ، با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید و محصولات بیشتری بفروشید – اما تنها در صورتی که طراحی وب سایت مناسبی داشته باشید.

طراحی وب سایت هنگام ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیکی بسیار مهم است. طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خوب شامل استفاده از رنگ ها ، فونت ها ، تصاویر ، کلمات و گرافیک مناسب برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای خرید است. طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما باید مشتریان بالقوه را جذب کند ، تجربه کاربری عالی را ارائه دهد و فروشگاه خود را در بهترین نور ارائه دهد.

بنابراین ، نه تنها سایت شما باید زیبا به نظر برسد و در برند شما ظاهر شود ، بلکه باید بازدیدکنندگان وب سایت شما را مجبور به انجام اقدامات و ، … شما خرید محصولات خود کنید. اما دقیقاً چگونه این کار را انجام می دهید؟ چگونه می توانید نوع سایت تجارت الکترونیکی را طراحی کنید که محصولات آن از قفسه های مجازی شما پخش شود؟

در اینجا 10 نکته طراحی وب سایت تجارت الکترونیک وجود دارد که به شما کمک می کند فروشگاه خود را به سطح بعدی برسانید:

1. ساده باشید

یکی از مهمترین قوانین که باید در فرایند طراحی تجارت الکترونیک به آن توجه داشته باشید ساده به نظر برسید.

وقتی صحبت از طراحی وب سایت تجارت الکترونیک می شود ، همیشه ساده تر است. هرچه عناصر بیشتری در صفحه داشته باشید (رنگ ها! تبلیغات بنری!) ، و این پایان فروش است.

شما نیازی به یک زنگ و سوت در وب سایت تجارت الکترونیک خود ندارید – تنها کاری که آنها انجام می دهند این است که حواس شما را پرت کند. طرح خود را واضح ، تمیز و ساده نگه دارید – و تمرکز خود را روی فروش بگذارید.

2. برندسازی فروشگاه مواد غذایی خود را در اولویت قرار دهید

وقتی نوبت به خرید آنلاین می رسد ، مردم می خواهند از مارک های معتبر خرید کنند – نه سایت های تجارت الکترونیک بدون چهره که شبیه به سرقت اطلاعات کارت اعتباری شما هستند.

اگر می خواهید اعتماد لازم را برای فروش جدی در تجارت الکترونیک خود ایجاد کنید ، باید در مورد نام تجاری خود کمی فکر کنید. نام تجاری شما مانند DNA تجارت الکترونیک شما است. این که شما به عنوان یک شرکت هستید ، در مورد چه چیزی هستید و چگونه با رقبای خود متفاوت هستید – و این نقش مهمی در ایجاد ارتباط با مخاطبان و افزایش فروش دارد.

اگر می خواهید از طراحی تجارت الکترونیکی خود بیشترین بهره را ببرید ، برای تعیین نام تجاری خود وقت بگذارید – و سپس آن مارک تجاری را در طرح خود تزریق کنید. اگر مطمئن نیستید که به عنوان یک برند چه کسی هستید ، مشکلی نیست! شما فقط می خواهید قبل از طراحی ، کمی روحیه کسب و کار خود را جستجو کنید. از خود سوالاتی بپرسید مانند:

  • اگر مارک من یک شخص بود ، چه کسی بود؟
  • اگر بخواهم نام تجاری خود را در سه کلمه توصیف کنم ، آنها چه خواهند بود؟
  • تفاوت برند من با سایر فروشگاه های تجارت الکترونیک در خارج چیست؟
  • ما چه کاری را بهتر از دیگران در بازار انجام می دهیم؟


هنگامی که می دانید چه کسی هستید ، می توانید آن را در مارک تجاری سایت تجارت الکترونیک خود کار کنید. و آن مارک تجاری؟ این به ایجاد اعتماد با مخاطبان شما کمک می کند – و فروش جدی را در این راه ایجاد می کند.

3. مانند یک بازدید کننده وب سایت فکر کنید

سوپرمارکت آنلاین_طراحی وب سایت
سوپرمارکت آنلاین_طراحی وب سایت

اگر می خواهید طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند ، باید مانند مخاطبان خود فکر کنید. در نهایت ، تنها چند مورد وجود دارد که مشتریان بالقوه شما در یک تجربه تجارت الکترونیکی می خواهند-سایتی که جهت یابی آسان ، طراحی خوب و فرایند خرید آسان ، ساده و بدون دردسر است.

و اگر می خواهید فروشگاه تجارت الکترونیکی شما موفق شود ، بهتر است آن چیزها را به آنها بدهید.

در طول مراحل طراحی ، خود را جای بازدیدکنندگان خود قرار دهید. حرکت در چه نوع چیدمانی برای آنها راحت تر است؟ چگونه می توانید محصولات خود را به گونه ای سازماندهی کنید که برای کاربر نهایی منطقی باشد؟ چگونه می توانید روند پرداخت را ساده کنید؟

وقتی مانند مشتری خود فکر می کنید ، می توانید پیش بینی کنید که آنها از فروشگاه تجارت الکترونیکی شما چه می خواهند – و سپس سایت خود را به منظور برآوردن این نیازها طراحی کنید.

4. از رنگ به نفع خود استفاده کنید

انتخاب رنگ برای سایت تجارت الکترونیکی شما چیزی فراتر از این است که بگویید “خوب ، قرمز رنگ مورد علاقه من است ، بنابراین … بیایید همه چیز را قرمز کنیم!” رنگ یک ابزار فوق العاده قدرتمند است – و اگر روانشناسی رنگ را درک کرده اید ، می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید (و در این راه فروش جدی را انجام دهید).

رنگ های مختلف می تواند احساسات ، احساسات و اقدامات متفاوتی را از افراد القا کند – بنابراین ، اگر می خواهید سایت تجارت الکترونیک شما تبدیل شود ، باید از این الهامات رنگی به نفع خود استفاده کنید.

بنابراین ، برای مثال ، اگر می خواهید مردم خرید کنند ، دکمه خرید را با رنگ روشن مانند قرمز برجسته کنید. بر اساس روانشناسی رنگ ها ، رنگ قرمز احساس هیجان و اشتیاق را القا می کند که عوامل اصلی هزینه هستند – و مطالعات نشان می دهد که قرمز کردن یک دکمه می تواند تبدیلات را تا 34 درصد افزایش دهد.

یا اگر می خواهید اعتبار خود را بالا ببرید ، رنگ آبی را در طراحی وب خود قرار دهید. آبی نه تنها یک رنگ محبوب در سراسر جهان است ، بلکه نشان می دهد که احساس اعتماد را افزایش می دهد ، و آن را در دنیای کسب و کار تبدیل کرده است (دلیلی وجود دارد که رنگ آبی در بیش از نیمی از لوگوها ظاهر می شود).

نکته این است که رنگ یکی از قدرتمندترین ابزارها در جعبه ابزار طراحی شما است – و اگر نحوه استفاده از آن را بدانید ، می تواند تأثیر زیادی بر طراحی تجارت الکترونیکی شما داشته باشد.

5. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

در دنیای طراحی وب ، همه می دانند که تصاویر باعث افزایش تبدیل می شوند (به عنوان مثال ، یک مطالعه موردی اخیر نشان داد که گنجاندن تصاویر مرتبط تر در طراحی وب سایت ، بیش از 40 درصد تبدیل را افزایش می دهد). و وقتی صحبت از تجارت الکترونیک به میان می آید ، این امر حتی بیشتر صادق است.

هیچ کس قرار نیست محصول دیدنی را بخرد. اگر می خواهید مردم محصولات شما را بخرند ، باید آنچه را که می خرند از طریق تصاویر محصول با کیفیت بالا به آنها نشان دهید.

به دست آوردن تصاویر حرفه ای از همه محصولات خود (و داشتن تصاویر محصول از زوایای مختلف) در ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتریان بسیار موثر است. اگر احساس اطمینان کنند که می دانند چه می خرید ، به احتمال زیاد خرید خواهند کرد. اما اگر هیچ تصویری از محصولی که می خواهند بخرند (یا فقط یک تصویر با کیفیت پایین) وجود نداشته باشد ، در خرید بیشتر دچار تردید می شوند – و در نتیجه تبدیل شما کاهش می یابد.

به خودتان لطف کنید و تصاویر باکیفیت زیادی از هر آنچه در سایت تجارت الکترونیک خود می فروشید داشته باشید. تبدیلات شما از شما تشکر خواهد کرد.

6. محتوای خود را قابل اسکن کنید

سوپرمارکت آنلاین_طراحی وب سایت
سوپرمارکت آنلاین_طراحی وب سایت

شما می توانید روزها صرف ایجاد توضیحات طولانی مدت برای محصولات موجود در سایت تجارت الکترونیک خود کنید ، اما ما برای شما خبری داریم – هیچکس نمی خواهد آن را بخواند.

تحقیقات نشان می دهد که اکثر بازدیدکنندگان وب سایت تنها حدود 20 درصد از متن را در هر صفحه وب مشخص می خوانند. به جای خواندن کلمه به کلمه محتوا ، آنها به سادگی متن را برای جستجوی اطلاعات کلیدی اسکن می کنند – بنابراین ، اگر می خواهید نظر خود را به دست آورید (و در این روند فروش را پیش ببرید) ، باید محتوای خود را قابل اسکن کنید.

محتوای خود-اعم از توضیحات محصول ، پست های وبلاگ یا صفحه “درباره ما” را در قالب اسکن آسان تقسیم کنید. جملات و پاراگراف ها را کوتاه نگه دارید ، از جسارت برای جلب توجه به اطلاعات کلیدی استفاده کنید و از لیست های گلوله ای برای تجزیه بلوک های بزرگ متون استفاده کنید.

هرچه اسکن محتوای شما آسان تر باشد ، مخاطبان شما پیام های کلیدی شما را جذب خواهند کرد – و احتمال بیشتری برای فروش خواهید داشت.

7. حرفه ای جلوه دهید

اساس یک سایت تجارت الکترونیک این است که شما از بازدیدکنندگان وب سایت خود می خواهید چیزی را از شما خرید کنند. و در نتیجه ، از آنها می خواهید که اطلاعات حساس مانند اطلاعات کارت اعتباری خود را تحویل دهند. در صورتی که وب سایت شما بصورت حرفه ای به نظر نرسد ، انجام آنها راحت نخواهد بود.

اگر می خواهید با مشتریان خود اعتماد ایجاد کنید ، سرمایه گذاری در یک وب سایت حرفه ای ضروری است – و اگر می خواهید فروشگاه تجارت الکترونیکی شما موفق شود ، توسعه این اعتماد ضروری است.

منظور ما از حرفه ای چیست؟ وب سایت شما نباید دارای غلط املایی یا غلط املایی باشد. فونت ، پالت رنگ و طرح پاورقی شما باید از صفحه ای به صفحه دیگر سازگار باشد. همه پیوندها و دکمه های محصول شما باید کار کنند. عکس های شما نباید به نظر برسد که آنها را بر روی iPhone 5 قدیمی گرفته اید .

نکته این است که اگر می خواهید مشتریان شما را جدی بگیرند ، باید به آنها نشان دهید که خودتان را جدی می گیرید – و تنها راه این کار طراحی وب سایت حرفه ای است.

8. از مدرک اجتماعی استفاده کنید

راه دیگری برای ایجاد آن اعتماد بسیار مهم؟ اثبات اجتماعی

هنگامی که سایت تجارت الکترونیک خود را طراحی می کنید ، به دنبال راهی باشید تا بازخورد مثبتی را که از مشتریان فعلی دریافت کرده اید به مشتریان بالقوه نشان دهید. یک بخش رتبه بندی اضافه کنید تا افراد بتوانند به محصولات شما امتیاز دهند (و سپس تا آنجا که می توانید نظرات 5 ستاره دریافت کنید). بخش توصیفی را اضافه کنید که در آن عکس های مشتری را با یک یا دو نقل قول در مورد تجربه بسیار خوبی که از همکاری با شما داشته اند ، نشان دهید. از مشتریان بخواهید محصولات شما – و آنچه در مورد آنها دوست دارند – را مرور کنند و سپس آنها را به وبلاگ خود اضافه کنند.

هرچه بازدیدکنندگان وب سایت شما بیشتر ببینند که دیگران تجربه مثبتی در خرید از سایت شما داشته اند (چه از طریق مرورها و چه از طریق توصیفات) ، بیشتر قابل اعتماد خواهید بود – و در نتیجه تبدیلات شما بیشتر خواهد شد.

9. حرکت دسته ها را آسان کنید

فروشگاه آنلاین مواد غذایی
فروشگاه آنلاین مواد غذایی

هیچ چیز فروش را سریعتر از صفحات نامرتب محصول از بین نمی برد. اگر بازدیدکنندگان وب سایت شما قبل از اینکه محصول مورد نظر خود را پیدا کنند ، باید روی ده منوی مختلف کلیک کنند ، به سرعت آن را افزایش می دهند – و مستقیماً به سایت رقیب خود کلیک می کنند.

پیمایش دسته بندی محصولات و صفحات محصول را آسان کنید. جستجوی محصولات و فیلتر کردن محصولات بر اساس مواردی مانند رنگ ، اندازه یا نوع محصول را برای مشتریان خود آسان کنید. هرچه دسته بندی و صفحات خود را برای پیمایش راحت تر کنید ، برای مشتریان راحت تر می توانید آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنید – و خرید آنها برای آنها راحت تر خواهد بود.

10. پرداخت را آسان کنید

به خاطر دارید که چگونه می گفتیم هیچ چیزی فروش را سریعتر از صفحات محصول ناخوشایند از بین نمی برد؟ خب ، یک خرید تکان دهنده قطعاً یک ثانیه نزدیک است.

اگر فرایند پرداخت شما برای شما دردسر ساز باشد ، مشتریان خود را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مردم از شما خرید کنند ، باید فرآیند خرید را تا حد ممکن ساده ، سرراست و بدون درد انجام دهید.

طراحی صفحه پرداخت خود را تمیز ، ساده و پیمایش آسان کنید. به مشتریان خود این امکان را بدهید که در سایت شما ثبت نام کنند یا به عنوان مهمان حضور یابند. همه چیز در مورد فرآیند را کاملاً واضح بیان کنید: برای پردازش خرید به چه اطلاعاتی نیاز دارید (و کجا باید آن را وارد کنند) ، گزینه های مختلف حمل و نقل موجود (و هزینه آنها چقدر است) و در صورت بروز مشکل در آنها چه باید کرد سفارش دهید و یا آنها نیاز به بازگشت دارند. پس از اتمام خرید ، مشتریان خود را به یک صفحه تأیید هدایت کنید تا بدانند همه چیز در حال انجام است.

به طور خلاصه ، اگر می خواهید مردم از شما خرید کنند ، تا آنجا که ممکن است مراحل پرداخت را آسان کنید.

منبع: 36creative.com، theappideas.com، powercode.co.uk، www.egrovesys.com، en.99designs.de.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *