فام تصویر - تیم حفظ

پروژه طراحی سایت فام تصویر

فام تصویر یک شرکت بزرگ در زمینه چاپ و بسته بندی می باشد که در سال 1401 راه اندازی گردیده است. شرکت فام تصویر با تکیه بر مهارت کارشناسان ماهر خود توانسته تا توجه شرکت های بزرگ را به خود جلب کند.داستان آشنایی ما با این شرکت توسط یکی از همکاران ایشان که قبلا با تیم حفظ پروژه داشته است شروع شد و این آشنایی منجر به یک پروژه طراحی سایت شد.

متن درباره شرکت

چاپ سه‌بعدی نمونه طراحی شده قطعات در خودروسازی و بررسی دقیق نمونه، قبل از تولید، از کوچک‌ترین خطایی در تولید جلوگیری می‌کند و به طراحی دقیق‌تر تجهیزات کمک می‌کند. مهندسان می‌توانند، با چاپ سه‌بعدی نمونهٔ قطعات با حجم کم، بررسی‌های لازم را دقیق‌تر انجام دهند و از تولید و اشتباهات مکرر جلوگیری کنند، چاپ سه‌بعدی موانع نوآوری در تولید را می‌شکند و حرکت در راستای تولید مطمئن را سرعت می‌بخشد.

صفحه خانه فام تصویر

کارفرمای پروژه

خانم حقیقی

تاریخ انتشار

بهمن 1401

خدمات ما

طراحی سایت

چاپ سه‌بعدی نمونه طراحی شده قطعات در خودروسازی و بررسی دقیق نمونه، قبل از تولید، از کوچک‌ترین خطایی در تولید جلوگیری می‌کند و به طراحی دقیق‌تر تجهیزات کمک می‌کند. مهندسان می‌توانند، با چاپ سه‌بعدی نمونهٔ قطعات با حجم کم، بررسی‌های لازم را دقیق‌تر انجام دهند و از تولید و اشتباهات مکرر جلوگیری کنند. چاپ سه‌بعدی موانع نوآوری در تولید را می‌شکند و حرکت در راستای تولید مطمئن را سرعت می‌بخشد.