کافی شاپ و یک رستوران و اداره آن در وسط شهر، وظیفه بزرگی است که همراه با یک لیستی است که انجام گرفتن آن، پایان پذیر نیست. اکثر اپراتورها احتمالاً ایده سپردن تکلیف به دیگری را دوست ندارند اما یک مورد بسیار مهم وجود دارد آن هم وجود “یک وب سایت” است. طبق نظرسنجی 75٪ از مصرف کنندگان، اغلب بر اساس نتایج جستجو در نظر سنجی، رستورانی را برای صرف شام انتخاب می کنند که دارای تماس مداوم / پلت فرم واحد هستند”.

اگر رستوران شما وب سایتی ندارد ، مخاطبان زیادی را از دست می دهید. دید آنلاین برای رستوران ها بسیار زیاد است و در نهایت می تواند تعیین کند که مشتری به رستوران شما می آیند یا خیر!!

7 دلیل برای نیاز رستوران ها به وب سایت

1. تصویر نام تجاری کافی شاپ


وب سایت شما احتمالاً اولین برداشت مهمان بالقوه از رستوران شما خواهد بود. یک وب سایت به شما امکان کنترل تصویر رستوران خود را می دهد. این به رستوران بستری را می دهد تا به قول خودشان (برخلاف سایت های شخص ثالث) داستان خود را تعریف کنند. مشتریان در مورد اینکه شما کی هستید ایده خوبی خواهند گرفت و همچنین از جو کلی رستوران ایده می گیرند. مشتری های احتمالی می خواهند بدانند که وقتی به رستوران شما می آیند چه انتظاری دارند بنابراین عکس های با کیفیت از موارد منو و رستوران در آن بگنجانید. این همچنین یک فرصت عالی برای نشان دادن میزان استقبال از کارکنان شما با درج تصاویر و بیوگرافی مدیریت ، سرآشپز (ها) و غیره است.

2. رتبه بندی کافی شاپ شما را در جستجو بهبود می بخشد


داشتن یک وب سایت می تواند رتبه جستجوی آنلاین شما را بهبود بخشد اما فقط در صورت استفاده از SEO برای سایت خود. 

3. راحتی


درج ویجت رزرو در وب سایت شما راهی آسان و راحت برای میهمانان برای رزرواسیون است. به میزبان شما این امکان را می دهد تا در هر زمان از روز وقت بیشتری را با میهمانان و مشتریان داخلی رزرو کند. این نیز راهی برای مدیریت رزروها و جلوگیری از رزرو بیش از حد است.

4. اعتماد و وفاداری را بهبود می بخشد


قبل از مراجعه مشتریان به رستوران شما ، آنها می خواهند بدانند که سایر مهمانان درباره آن چه نظری دارند. اجازه ندهید وب سایت های شخص ثالث منبع اطلاعاتی مربوط به رستوران شما باشند 84٪ از مشتریان به اندازه توصیه های شخصی به بررسی آنلاین اعتماد دارند. وب سایت شما بهترین مکان برای ایجاد اعتماد به برند شما با توصیفات است. حتی می توانید بررسی صفحه Google Business خود را مستقیماً به وب سایت خود اضافه کنید. این باعث می شود که بررسی های شما به جای کپی کردن و چسباندن توصیفات ، قانونی تر به نظر برسد.

5. توان مالی


تبلیغات می تواند بسیار گران تمام شود. اگرچه بیلبوردها ، تبلیغات تجاری و رادیوها می توانند از تبلیغات محبوب رستوران ها باشند ، اما گران بوده و موقتی هستند. وب سایت شما یک شکل بسیار ارزان قیمت و دائمی از تبلیغات است.

6.مشتریان را در جریان بگذارید


مشتریان برای اطلاع از رستوران شما، به حساب های شبکه های اجتماعی و وب سایت شما مراجعه می کنند. وب سایت شما بستر مناسبی برای به روزرسانی مهمانان درباره موارد جدید منو ، ویژه نامه ها ، آدرس ، ساعات کار ، رویدادها ، ساعات فصلی و غیره است. فقط مطمئن شوید که همیشه بررسی دقیق اطلاعات وب سایت خود را در اولویت قرار می دهید. هیچ چیزی بیش از ارائه اطلاعات نادرست برای مشتری ناامید کننده نیست.

7. خدمات دیگر را ارتقا دهید


یا رستوران شما پذیرایی می کند یا مهمانی های خصوصی برگزار می کند؟ مهمانان شما احتمالاً در مورد آن چیزی نمی دانند مگر اینکه آن را در وب سایت خود قرار دهید. حتماً وب سایت خود را با هر آنچه رستوران شما ارائه می دهد به روز نگه دارید. وب سایت یکی از راه های تقویت برند شما و آگاهی مشتریان از رستوران شما است. 

آیا کافی شاپ شما به وب سایت احتیاج دارد؟

چرا هر مشاغل امروزی از جمله کافی شاپ به وب سایت نیاز دارد. و عناصر ضروری هر وب سایتی که می فروشد چیست.
وب سایت جایی است که شما مستقیماً به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنید؛ بدون هیچ گونه تبلیغات آزار دهنده، فقط با محتوای مرتبط و فقط با قهوه عالی در این مورد. امروزه ایجاد، توسعه و نگهداری یک وب سایت هزینه ای برای بازو و پا ندارد و قطعاً سرمایه گذاری شایسته ای برای آینده تجارت شماست. در اینجا عناصری مهم است که وب سایت شما باید شامل آنها شود:

  1. نام کافی شاپ شما
  2. مکان (های) شما
  3. ساعات شما
  4. منوی شما
  5. هر گونه تخصصی
  6. هر گونه تبلیغات
  7. اخبار و رویدادها
  8. استخدام اطلاعیه ها

کافی شاپ و وبلاگ

برای کافی شاپ ، وبلاگ آنلاین درج شده در یک وب سایت راهی عالی برای تبلیغ محصولات شما است. به عنوان مثال ، می توانید در مورد دم کرده قهوه موجود بنویسید و در مورد چیزی که می فروشید نکته ای بیان کنید. شما می توانید ده نوشیدنی محبوب قهوه را توصیف کنید و توضیح دهید که همه آنها را می فروشید! و …

مشتریان به دنبال مشاغل محلی می گردند

فست فود و وب سایت


اگر در شهر تازه وارد هستید یا به دنبال کسب و کار خاصی هستید، به کجا مراجعه می کنید؟

به گفته گوگل ، 80٪ مشتریان از موتورهای جستجو برای تحقیق در مورد مشاغل منطقه محلی خود استفاده می کنند و نیمی از این افراد طی 24 ساعت آینده از مشاغلی که در آن جستجو کرده اند بازدید می کنند.

اگر کسی به همراه مکان شما به جستجوی “کافی شاپ” یا “فست فود” بپردازد ، Google معمولاً لیست کوتاهی از مشاغل متناسب با این معیارها را به او نشان می دهد؛

اما آیا مال شما را نیز شامل می شود؟ اگر وب سایتی داشته باشید و مطمئن شوید این مورد در لیست Google Maps شما پیوند داده می شود ، شانس بیشتری دارد، زیرا این امر قدرت شما را در نزد موتورهای جستجو و کاربران افزایش می دهد.

گوگل و سایر موتورهای جستجو نتایج کسب و کار محلی را در اولویت قرار می دهند ، زیرا این نتایج برای مصرف کنندگان بسیار مفید است. بنابراین حتی اگر تازه کار خود را شروع کنید ، اگر وب سایت خوبی داشته باشید ، شانس خوبی برای رتبه بندی عالی در برابر نام های شناخته شده دارید.

منبع: LimecubeT، SQRT، playbuzz

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *