مشاغل کوچک متعددی در زمینه های مختلف از جمله املاک و مستغلات، خدمات خانه وجود دارد که باید دارای وب سایت باشند. تقریبا نیمی از مشاغل کوچک وب سایت مشاغل ندارند. علاوه بر این، فقط یک سوم مشاغل کوچک از یک وب سایت برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند. می خواهیم به مهمترین دلیل در مورد نیاز آژانس های املاک و مستغلات به وب سایت بپردازیم.

ایجاد آگاهی و حضور آنلاین

واقعیت را بپذیریم که در دنیای متصل امروز مشتریان به دنبال خدمات آنلاین خود هستند. طبق مشخصات خریداران و فروشندگان مسکن در انجمن ملی معاملات ملکی سال 2017، 51 درصد خریداران خانه ای را که از اینترنت خریداری کرده اند پیدا کردند.
اینترنت به یک ابزار مهم در روند جستجوی خانه تبدیل شده است. ممکن است آژانس های املاک و مستغلات که وب سایت یا لیست ندارند، از دست بدهند. اگرچه اکثر نمایندگان به هدایت خود از طریق مراجعه و تجارت مکرر اعتماد می کنند، اما استفاده از یک وب سایت برای ایجاد شناخت نام برای آگاهی از برند مهم است. در طولانی مدت، مارک تجاری خود عامل بازاریابی و تبلیغات منجر به تجارت بیشتر خواهد شد.

افزایش اعتبار و مارک تجاری

در جامعه امروز، این مسئله تبدیل شدن به تنها منبع برای مشتریان شما، ایجاد نام تجاری شخصی خود و ارتباط با حوزه تخصصی خود است. داشتن وب سایت املاک و مستغلات خود بهترین راه برای محافظت از همه این مناطق و به حداکثر رساندن توسعه و رشد تجارت خود است. بیشتر آژانس های املاک معتقدند که استفاده از وب سایت یک شرکت معروف املاک و مستغلات برای حضور آنلاین از طریق یک صفحه مشخصات کافی است. با این حال، چندین مسئله با این رویکرد وجود دارد.

هنگامی که خریداران یا فروشندگان از سایت شرکت بازدید می کنند، به جای مارک خود نماینده از مارک شرکت معاملات ملکی بازدید می کنند. این بدان معناست که یک نماینده برای ارایه خود به مارک شرکت ارائه معاملات ملکی اعتماد می کند و این عامل را کنترل نمی کند.

هنگامی که یک نماینده تصمیم به ترک نام تجاری شرکت ارائه معاملات ملکی بگیرد، لازم است که آن نماینده حضور آنلاین خود را شروع کند که ساخت آن به زمان بیشتری نیاز دارد. با داشتن وب سایتی با مارک شخصی خود، از این امر جلوگیری می شود زیرا حضور آنلاین تثبیت شده به جای نام تجاری شرکت مربوطه، نماینده برند می شود.

خدمات آموزشی

همه به جای فروش در یک محصول یا خدمات، خواهان راه حلی برای حل مشکل خود هستند. این ذهنیت برای خریداران و فروشندگان تفاوتی ندارد. بنگاه های املاک و مستغلات با داشتن یک وب سایت می توانند با ارائه اطلاعات ارزشمند برای راهنمایی خریداران یا فروشندگان در طول مراحل خرید یا فروش، ارزش خود را برای مشتریان خود افزایش دهند. بخشی از این اطمینان از این است که وب سایت نماینده دارای لیست به روز شده، منابع جامعه سوالات متداول و اطلاعات تماس است.

آموزش خریدار یا فروشنده و توضیح چگونگی ارائه خدمات آژانس های املاک و مستغلات می تواند باعث ایجاد اعتماد، ایجاد رابطه و کسب و کار بیشتر نمایندگان شود. با توجه به املاک و مستغلات در عصر دیجیتال 2017، اطلاعات عکس ها و خصوصیات برای میانسال ها مهمترین بود. برای مسن ترها، اطلاعات تماس آژانس املاک و مستغلات، تورهای مجازی و عکس ها مهمترین بود.


انتظار مشتریان از حضور آنلاین نمایندگان املاک و مستغلات

از گزارش املاک و مستغلات در عصر دیجیتال 2017، رسانه های اجتماعی بخش عمده ای از ابزارهای مورد استفاده توسط آژانس های املاک و مستغلات را بازی می کنند. داشتن یک وب سایت حیاتی است زیرا به عنوان هسته اصلی حضور آنلاین شما عمل می کند. وب سایت عامل می تواند مرکز بازاریابی باشد و تمام صفحات اجتماعی دیگر و دایرکتوری های محلی به وب سایت پیوند دارند. این یک مکان عالی برای افزودن توصیفات و منابع مشتری برای خریداران و فروشندگان خواهد بود.

یک مسئله نداشتن وب سایت این است که آژانس های املاک و مستغلات کنترل کامل اطلاعات خود را ندارند. این به طور خاص در مورد نمایندگانی صدق می کند که برای حضور آنلاین خود بسیار به شبکه های اجتماعی اعتماد می کنند. آژانس های املاک و مستغلات اطلاعات خود را در رسانه های اجتماعی ندارند. آنها باید از به روز بودن اطلاعات همراه با عکس های مرتبط اطمینان حاصل کنند.

علاوه بر این ، هرگونه تغییر الگوریتم در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ممکن است تأثیر نامطلوبی در رتبه بندی آنها داشته باشد. آژانس های املاک و مستغلات که وب سایت آنها را در اختیار دارند می توانند گزارش های تحلیلی غنی از نحوه ورود بازدیدکنندگان به وب سایت خود، کلمات کلیدی مورد استفاده آنها، استفاده از تلفن همراه یا دسک تاپ، محل بازدید از سایت و مکان های پس از ترک سایت داشته باشند. با این بینش، نمایندگان می توانند حدس بزنند و رفتارهای بازدید کننده خود را درک کنند. آژانسهای املاک و مستغلات که دارای صفحه نمایه تحت نام تجاری خود هستند دارای تحلیلی هستند اما معمولاً به گزارش های محدود دسترسی دارند.

مولفه اصلی استراتژی بازاریابی شما

هر تجارت کوچک می تواند از داشتن یک وب سایت و حضور آنلاین بهره مند شود. این برای صنعت املاک و مستغلات تفاوتی ندارد. با استفاده از یک وب سایت، بنگاه های املاک و مستغلات از این مزایا بهره مند می شوند: ایجاد آگاهی، تولید آگهی های با کیفیت، افزایش اعتبار همراه با مارک، کمک به خریداران و فروشندگان در طول سفر خرید یا فروش و کنترل کامل اطلاعات. این یک هزینه کم برای پرداخت است که باید با یک استراتژی بازاریابی برنامه ریزی شده و مناسب، سود طولانی را در بلند مدت به همراه داشته باشد.

10 دلیل که آژانس های املاک به وب سایت های خود نیاز دارند

مردم در جستجوی خانه های جدید در دنیای املاک و مستغلات امروز به اینترنت روی می آورند. چند سال پیش، شما از طریق دسک تاپ آنلاین نقشه گرفتید و برای دیدن یک اقامتگاه احتمالی بیرون رفتید. امروز، شما یک تلفن هوشمند را به دست می گیرید و می روید، زیرا بعد از هر چیز، می توانید تلفن خود را جستجو کنید. با جابجایی عظیم به اینترنت همراه، آژانس های املاک و مستغلات باید با افزایش حضور وب خود در بازی بمانند.

با وجود تعداد زیادی از نمایندگان خارج از کشور که برای یک قطعه از بازار املاک و مستغلات تلاش می کنند، آسان نیست که مشتریان بالقوه از آن غافل شوند. برای اینکه از این مرحله بالاتر بروید، باید راهی برای بازاریابی موثر خود پیدا کنید. اگر برنامه بازاریابی شما مستلزم ارسال ایمیل های انبوه، و قرار دادن تبلیغات در روزنامه و مجله و اپلیکیشن هایی مانند دیوار و… است، زمان آن رسیده است فکر دیگری در پیش گیرید.

تغییر در بازاریابی و تبلیغات

روزهای بازاریابی خروجی موثر به سرعت در حال کم رنگ شدن است. امروز باید تمرکز خود را به بازاریابی ورودی معطوف کنید و با وب سایت ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا حضوری آنلاین ایجاد کنید تا بتوانید به طور طبیعی بازار هدف خود را به سمت خود جذب کنید. املاک و مستغلات زمینه ای است که توسط شما به عنوان نماینده و نحوه انجام تجارت تعریف می شود. این امر خود را به عنوان یک منبع مرتبط و مهم در اختیار مشتری و کل جامعه قرار می دهد. چند دلیل برای وجود وب سایت برای معرفی خود خواهیم آورد.

1_ تبدیل شدن به یک منبع مشتری

اولین قدم ایجاد وب سایت شما است، جایی که مشتریان فعلی و احتمالی شما می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و خدماتی که ارائه می دهید مراجعه کنند. با این حال، بیشتر نمایندگان اشتباه می کنند که فقط این کار را انجام می دهند و نه بیشتر. در بازار رقابتی امروز، شما باید فراتر از نمایش خدمات خود باشید. شما باید از وب سایت، وبلاگ و رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید تا به یک منبع ارزشمند با اطلاعات مفید و مفید تبدیل شوید.

2_ برند شوید

خود را از رقابت جدا کنید، شما نمی خواهید فقط یک چهره زیبا در یک سایت استاندارد شرکت ها باشید. با داشتن سایت خود در حال ایجاد نام تجاری آنلاین خود هستید، زیرا وب سایت شما بازتاب مستقیم اقتدار، اهداف و خدمات شما است. خریداران و فروشندگان خانه می خواهند با کسی که می توانند به او اعتماد کنند کار کنند. وب سایت انجمن ملی معاملات ملکی اظهار داشت که 54٪ از خریداران و 64٪ از فروشندگان نماینده ای را پیدا کردند که با آنها کار می کردند یا از طریق مراجعه شخصی یا از نمایندگی که قبلاً با آنها کار کرده بودند استفاده می کردند.

3_ در دسترس بودن

از آن جایی که 65% ایرانی ها از شبکه اجتماعی استفاده می کنند. ما به عنوان مسکن باید قدرت اینترنت در تولید فروش مورد نیاز خود را درک کنیم. اینترنتی شدن شما، املاک شما را برای مشتریان بالقوه آسان می کند. وجود اینترنت باعث می شود که همه مشتریان فعلی و بالقوه بتوانند با شما و اطلاعاتی که در هر زمان و هر مکان دارید در تماس باشند.

4_ ارتقاء نام تجاری املاک خود

ممکن است استدلال کنید که از آنجا که کارگزار یا نمایندگی شما یکی از آنها را به عنوان بخشی از شغل شما تأمین می کند، نیازی به هزینه اضافی یک وب سایت ندارید، اما چیزی فراتر از حقیقت نیست. اگر آن کارگزاری را ترک کنید چه اتفاقی می افتد؟ مارک شخصی در املاک و مستغلات مهم است. شما باید خود را از رقابت جدا کنید. شما نمی خواهید با دیگران در دفتر در برخی از وب سایت های عمومی شرکت ها گیر بیفتید، در غیر این صورت سود این گزینه این است که شما را با استفاده از همان منابع شرکتی به جای نماینده دیگری در دفتر کار خود انتخاب کند؟

5_ منبع اطلاعات مشتریان شوید

به مشتریان خود اجازه دهید در مورد شما و خدمات شما اطلاعاتی کسب کنند، این مکان عالی برای مشتری است تا شما را بشناسد و تأیید کند که با انتخاب شما به عنوان مسکن واقعی خود، انتخاب صحیح را انجام داده اند. افزودن ابزارهایی مانند ماشین حساب های وام ، اطلاعات مربوط به برنامه های وام ، نکات مربوط به خریداران خانه و دسترسی به لیست های MLS ارزش وب سایت شما را افزایش می دهد. وب سایت خود را به تنها مکانی که برای رفتن به آن نیاز دارند تبدیل کنید.

6_ املاک خود را نماینده محلی کنید

داشتن وب سایت شخصی همچنین در مورد هدف قرار دادن مناطق خاص جغرافیایی یک مزیت عالی به شما می دهد. اگر منطقه خاصی از شهر وجود دارد که می خواهید بر روی آن تمرکز کنید، می توانید از طریق تاکتیک های SEO محلی شامل عناوین URL و صفحه، محتوا، داده های متا، توضیحات متا، و غیره با ادغام این کلمات کلیدی خاص در وب سایت خود، به خودتان یک مزیت متمایز نسبت به رقابت خود می دهید که احتمالاً بیشتر روی کلمات کلیدی گسترده تر است.

این SEO خریدار باریک تر و علاقه مندتری پیدا می کند. هنگامی که یک مشتری بالقوه شروع به بررسی املاک و مستغلات در منطقه مورد نظر شما در شهر می کند، احتمال اینکه شما را کشف کند بیشتر است. چه بهتر این است که سایت شما به طور خاص در مورد آن منطقه اطلاعات داشته باشد، بنابراین شما عامل مهمی در یافتن ملک موردنظر مشتری در محل واقع خواهید شد.

7_ شبکه سازی از طریق بلاگ ها

ایجاد یک وبلاگ در وب سایت شما می تواند به شما در جذب مخاطب کمک کند. این یک روش مثبت برای نشان دادن دانش شما و ایجاد اعتماد برای خوانندگان شما خواهد بود. با یک وبلاگ فعال، مشتریان می توانند ببینند که چگونه می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید. وبلاگ ها مکانی عالی برای پیوند دادن سایت های رسانه های اجتماعی هستند. این سایت ها همچنین می توانند به ایجاد نام تجاری شما کمک کنند و به آنها اطلاع می دهند که در دسترس آنها هستید. به علاوه، پست های شبکه های اجتماعی باعث بازگشت بازدید به سایت شما می شوند که در آنجا می توانند حتی بیشتر کاوش کنند.

8_ مستقل شدن املاک شما

شما چه کسی را مارک می کنید؟ هنگامی که وب سایت خود را دارید، این یک وب سایت سفارشی درباره شماست و وب سایتی است که برای ایجاد ارزش برای مشتریان شما طراحی شده است. شما می توانید با طراح کار کنید تا محتوا، ظاهر را ایجاد کنید و می توانید تمام تصمیمات طراحی را بگیرید. این وب سایت شماست داشتن وب سایت سفارشی خاص شما باعث می شود تا در بین مردم متمایز شوید ، ظاهر شما را نسبت به همکاران متفاوت نشان می دهد و نشان می دهد شما یک مسکن واقعی هستید که در بازار محلی تخصص واقعی دارید.

اکنون می توانید وب سایت سفارشی خود و هدایای خود را به هر کجا که بروید با خود ببرید. به همین دلیل بهتر است به جای اعتماد به کارگزار خود برای ساختن وب سایت خود یا استفاده از الگوی شخص دیگری ، وب سایت خود را داشته باشید. شرکت را مارک نزنید، خودتان را مارک بزنید.

9_ حضور پر قدرت

هنگامی که به فضای شبکه جهانی وب مراجعه نمی کنید، مشتریان بالقوه ممکن است فکر کنند شما در دفتر یا صنعت تازه وارد هستید، زیرا اطلاعات دیگری در مورد شما در اینترنت وجود ندارد!!! خیلی مرتب اتفاق می افتد. این یک دنیای دیجیتال است و تصویر همه چیز است، حتی بیشتر در واقعیت. حضور پرقدرت وب می تواند آگاهی ، اقتدار و هدایت شما را سریعتر از سایر بازاریابی های موجود افزایش دهد.

منبع: UP city، Linked in.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *