امروزه حضور آنلاین برای هر شغلی مهم است. ما قبلا در مورد مزایای کسب و کار از داشتن یک وب سایت حرفه ای صحبت کردیم. و در این مقاله ، ما به طور خاص در مورد مزایای داشتن وب سایت برای طراحان داخلی صحبت می کنیم.
طراحی داخلی یکی از دسته های مشاغل است که با داشتن وب سایت می تواند از مزایای فوق العاده ای برخوردار باشد. شگفت انگیز است که ببینید یک وب سایت نه تنها برای شرکت های طراحی داخلی تأسیس شده بلکه برای طراحان مستقل نیز می تواند مفید باشد.
در پی ارتقاء نام تجاری یا نام تجاری خود به سطح جهانی ، هیچ وسیله ای بهتر از یک وب سایت در سطح جهانی وجود ندارد.
طراحی و معماری حوزه ای کاملاً دیجیتالی است که مرزها سریعتر از همیشه محو می شوند. یک طراح ساکن در یک مکان آثار هنری را ایجاد می کند تا هزاران کیلومتر دورتر مجسم شوند. و اغلب ، تنها پل بین طراح و مشتری وب سایت است. آیا دوست دارید آن پل از طناب و یونجه ساخته شود یا ترجیح می دهید یک سازه بتنی ، عظیم و نفس گیر باشد؟
برای اینکه استعداد شما در سراسر جهان درک و به رسمیت شناخته شود ، به وب سایتی نیاز دارید که به طور مشابه درک شود. وب سایت های درجه یک فقط توسط تولید کنندگان وب مشهور جهان ساخته می شوند.
برای درک چگونگی ، به خواندن ادامه دهید …
1. نمونه کار طراحی داخلی خود را نشان دهید
نمونه کارها اولین چیزی است که هر مشتری بالقوه می خواهد از یک طراح داخلی دیدن کند. به اشتراک گذاشتن کل کار خود از طریق بروشور ، ایمیل یا جلسات بسیار محدود کننده است و همچنین موثرترین روش نیست. اما با داشتن یک وب سایت ، می توانید کارهای خود را به کاربران ارائه دهید تا آنها بتوانند آن را از هر کجا و در هر زمان مشاهده کنند و بهترین قسمت این است که شما می توانید هر چقدر که می خواهید نشان دهید. تصاویر ، بروشورها ، ویدئوها را بارگذاری کنید و به مشتریان بالقوه اطلاع دهید که شما چقدر طراح داخلی شگفت انگیزی هستید.
2. نام تجاری خود را بسازید
آیا مشتری معروفی دارید؟ سپس آن را در وب سایت برجسته کنید.
آیا آثار شما در مجله ای به نمایش گذاشته شد؟ تصویری از مقاله یا پیوند به آن را در وب سایت به اشتراک بگذارید.
آیا مدرکی در زمینه طراحی یا دوره صدور گواهینامه دارید که از اعتبار بالایی برخوردار است؟ آن را در بیوگرافی خود در وب سایت ذکر کنید.
وب سایت مکانی عالی برای ساختن نام تجاری شما با نمایش نکات برجسته شغلی ، لحظات درخشان ، بهترین کار و موارد دیگر است.
3. گواهینامه های مشتری را به اشتراک بگذارید
از مشتریان راضی خود بخواهید در مورد کار شما چند کلمه بنویسند و آن ها را در وب سایت قرار دهند. توصیفات یکی از قوی ترین ابزارها در ایجاد اعتبار شما هستند. با داشتن یک وب سایت ، نه تنها می توانید توصیف مشتری را به اشتراک بگذارید بلکه می توانید کارهایی را که برای مشتری انجام داده اید به اشتراک بگذارید. این به ایجاد تأثیر مثبت در مورد نام تجاری شما در ذهن بازدیدکنندگان بسیار کمک می کند.
4. فرصت شخصی بودن
مشتریان بالقوه شما مایلند بدانند که با چه کسانی کار خواهند کرد. با داشتن یک وب سایت ، می توانید اطلاعات مربوط به خود و اعضای تیم خود را به اشتراک بگذارید. می توانید در مورد تحصیلات خود و تیم های خود ، تجربه کاری ، علایق ، نقاط قوت و غیره صحبت کنید. این به بازدیدکنندگان کمک می کند تا بهتر با نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند و اعتبار را افزایش می دهد.
5. به بازاریابی محتوا کمک می کند
6. متمایز از دیگر طراحان داخلی شوید
هزاران طراح و مارک داخلی در بازار وجود دارد. برای متمایز شدن از سایر بازیکنان و ارائه پیشنهاد ارزشمند ، وب سایت بهترین رسانه است. شما می توانید نحوه برند خود برای مشتریان خود ارزش افزوده و اینکه چرا آنها باید شما را انتخاب کنند ، به اشتراک بگذارید.
همچنین در مورد انتخاب یک طراح داخلی برای کار ، بیش از 60 درصد کاربران تمایل دارند به کسانی که دارای وب سایت هستند اعتماد کنند. بنابراین داشتن یک وب سایت به شما در غلبه بر رقابت کمک می کند.
7. رهبری مشتریان بالقوه را بدست آورید
البته بهترین دلیل این است که از طریق یک وب سایت ، می توانید سرنخ ایجاد کنید. شما می توانید از طریق موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی و سایر کانال های بازاریابی به وب سایت خود ترافیک وارد کنید که در نهایت منجر به تولید می شود.
و سرنخ هایی که از طریق وب سایت شما به دست می آید قبلاً تصاویر موجود در وب سایت را مشاهده کرده اند و در مورد کارهایی که انجام داده اید ایده ای دارند. بنابراین ، کیفیت معمولا بالاتر از سرنخ هایی است که از منابع دیگر دریافت می شود.
10 گام برای راه اندازی یک تجارت طراحی داخلی
1. تعیین کنید که مجموعه طراحی داخلی شما چه خدماتی ارائه می دهد
اولین چیزی که می خواهید برنامه ریزی کنید انواع خدماتی است که ارائه می دهید. به عنوان یک طراح داخلی ، می خواهید مطمئن شوید که بیش از آنچه که می توانید انجام دهید ، کار نمی کنید. به عنوان مثال ، اگر فقط می خواهید آشپزخانه و حمام طراحی کنید ، باید آن را از همان ابتدا روشن کنید.
اگر مسیر طراحی الکترونیکی را طی می کنید ، باید لیستی از محصولات خاص تهیه کنید.
- پالت های رنگ آمیزی
- حالت خلق و خو
- لیست های خرید
- رندرهای سه بعدی
- یادداشت های مفصل
- و غیره.
اینها ممکن است کمی متفاوت از آنچه شما می خواهید تجربه طراحی داخلی کامل را ارائه دهید (به عنوان مثال ، معامله با پیمانکاران ، تولید کنندگان و تامین کنندگان).
2. روی سبک و تخصص طراحی داخلی خود تمرکز کنید
همه ما سبک خاص خود را داریم و تمایل داریم در آنچه می دانیم بهتر عمل کنیم. اگر در سبک مدرن اواسط قرن یا سبک روستیک یا سبک سنتی تخصص دارید ، این همان چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید.
این بدان معنا نیست که شما فقط باید مشتریانی را انتخاب کنید که سبک شما را دارند ، اما هنگام شروع یک تجارت طراحی داخلی ، می خواهید مشتریان ایده آل خود را هدف قرار دهید.
این سوالات را از خود بپرسید:
- سبک طراحی داخلی شما چیست؟
- آیا می خواهید روی آپارتمان ها یا خانه های بزرگتر تمرکز کنید؟ (یا هر دو!)
- آیا می خواهید خانه هایی را برای خانواده هایی با بچه یا فقط زوج طراحی کنید؟
- آیا می خواهید فضاهای داخلی و خارجی را طراحی کنید؟
- آیا فقط می خواهید آشپزخانه و حمام طراحی کنید؟
شما با این کار به جایی که می رویم می رسید. طاقچه خود را بیابید ، سبک خود را بیابید و افراد مناسب را جذب خواهید کرد.
3. یک نام تجاری جذاب برای شرکت طراحی داخلی انتخاب کنید و آن را ثبت کنید
در حال حاضر لذت واقعی شروع می شود! شما باید نام تجاری خود را بیابید. این باید جذاب باشد و باید نشان دهنده کار شما باشد. یک جلسه طوفان فکری طولانی داشته باشید و تمام ایده های خود را بنویسید.
نکاتی که باید در نظر داشته باشید:
- آن را پیچیده نکنید
- کلماتی را که تلفظ آنها سخت است انتخاب نکنید
- در صورت تمایل می توانید نام خود را وارد کنید
- از کلماتی استفاده کنید که مربوط به طراحی داخلی است (به عنوان مثال ، فضای داخلی ، فضاها ، طرح ها و غیره)
- اطمینان حاصل کنید که شخص دیگری از نام مشابه استفاده نمی کند
پس از انتخاب نام تجاری ، باید آن را در شهر یا استان خود ثبت کنید. مطمئن شوید که کلیه مجوزهای لازم برای شروع یک طراحی داخلی را طبق قانون در اختیار دارید تا بعداً با مشکلی روبرو نشوید.
4. یک وب سایت طراحی داخلی زیبا بسازید
این بی فایده است. شما یک طراح داخلی هستید ، فضاهای زیبایی خلق می کنید ، بنابراین وقتی مشاغل طراحی داخلی را شروع می کنید ، به وب سایتی نیاز دارید که با حرفه شما مطابقت داشته باشد. اگر تجربه ساخت وب سایت را ندارید ، ممکن است بخواهید شخصی را برای انجام این کار استخدام کنید.
در اینجا آنچه شما باید انجام دهید است:
- نام دامنه و میزبانی وب را ثبت کنید
- نصب وردپرس (یا استفاده از پلت فرم دیگر)
- روی یک موضوع خوب سرمایه گذاری کنید
- از تصاویر خیره کننده استفاده کنید
- ارائه اطلاعات مناسب (خدمات ، اطلاعات تماس و غیره)
- شامل توصیفات شود
- وب سایت خود را بهینه کنید
وب سایت شما بازتابی از شما به عنوان یک طراح است.
5. نمونه کار بسازید
هنگامی که برای اولین بار یک تجارت طراحی داخلی را شروع می کنید ، ممکن است هنوز نمونه کار نداشته باشید – اما این خوب است. شما لزوماً در ابتدای کار خود به مجموعه ای بزرگ نیاز ندارید.
در اینجا مواردی است که می توانید در سبد خود قرار دهید:
- تصاویری از خانه خود شما
- رندرهای سه بعدی فضاها (برای این کار به نرم افزار طراحی داخلی نیاز دارید)
اگر تصاویری از فضاهایی دارید که برای مشتریان واقعی طراحی کرده اید ، حتی بهتر! شما قطعاً باید آن ها را نیز درج کنید.
6. نرخ خود را تعیین کنید
هنگامی که آماده تعیین نرخ خود هستید ، باید برخی از تکالیف خود را انجام دهید. هزینه دیگر طراحان منطقه شما چقدر است؟ آیا دوستان/همکاران طراح داخلی دارید که می توانید از آنها بپرسید؟ چقدر تجربه دارید؟
انواع مختلف نرخ عبارتند از:
- نرخ ساعتی
- درصد هزینه کلی
- نرخ ثابت
- هزینه هر فوت مربع
هنگامی که تصمیم گرفتید چگونه می خواهید از مشتریان خود هزینه بگیرید ، باید یک قرارداد بنویسید و از مشتریان خود بخواهید که یک قرارداد طراحی داخلی امضا کنند تا قرارداد را امضا کنند.
7. تجارت طراحی داخلی خود را تبلیغ کنید
شما یک وب سایت فوق العاده ایجاد کرده اید و آماده پذیرش مشتریان جدید هستید. عالی! به یاد داشته باشید که مشتریان به طور تصادفی وب سایت شما را با جستجوی سریع Google پیدا نمی کنند (به هر حال در ابتدا). شما باید وب سایت و خدمات خود را تبلیغ کنید و باید نسبت به آن تهاجم داشته باشید.
- در شبکه های اجتماعی فعال باشید
- از تبلیغات پولی استفاده کنید (هرچند بودجه خود را خنثی نکنید)
- کارت ویزیت بسازید
- از دوستان و خانواده خود بخواهید که این خبر را منتشر کرده و وب سایت خود را به اشتراک بگذارند
- در نمایشگاه های تجاری و شبکه شرکت کنید
8. یک وبلاگ راه اندازی کنید
پس از راه اندازی وب سایت شما و شروع به تبلیغ خدمات خود ، باید به دنبال راه اندازی وبلاگ باشید. حتی اگر نویسنده هم نباشید ، با آن آشنا خواهید شد. در مورد نکات طراحی ، روند طراحی – در واقع هر چیزی که مربوط به طراحی باشد ، پست بنویسید.
هنگام نوشتن یک پست ، باید موارد خاصی را در نظر داشته باشید:
- آیا مربوط به طراحی داخلی است؟
- جالب است؟
- آیا اطلاعات مفیدی را در اختیار خوانندگان شما قرار می دهد؟
- آیا SEO بهینه سازی شده است؟
9. فضای کاری اختصاصی داشته باشید
اکنون که به جنبه دیجیتالی راه اندازی یک کسب و کار طراحی داخلی اهمیت داده اید ، می توانید بر ایجاد یک فضای کاری برای خود تمرکز کنید. ما می دانیم که کار کردن روی نیمکت شما همیشه سرگرم کننده است ، اما اگر فضای کاری اختصاصی داشته باشید ، بهره وری بیشتری خواهید داشت.
مطمئن شوید دفتر کار شما…
- عاری از هرج و مرج است
- دارای فضای ذخیره سازی کافی
- دارای میز/سطح
- دارای نورپردازی خوب
- اگر بودجه ای برای اجاره (یا حتی خرید) فضای اداری دارید ، به هر حال به دنبال آن باشید. اما اگر بودجه کمی دارید ، می توانید در خانه کار کنید و با مشتریان خود در خانه یا کافی شاپ ها ملاقات کنید.
10. ایجاد روابط با تامین کنندگان و پیمانکاران
یکی از هوشمندترین کارهایی که می توانید هنگام شروع یک تجارت طراحی داخلی انجام دهید ، ایجاد روابط خوب با تامین کنندگان و پیمانکاران است. شما می خواهید با افرادی قابل اعتماد ارتباط برقرار کنید که دقیقاً همان چیزی را که شما درخواست می کنید ، به موقع و در هر زمان انجام دهند.
اطمینان حاصل کنید که با:
- تامین کنندگان کابینت
- توزیع کنندگان لوازم خانگی
- پیمانکاران عمومی
- تامین کنندگان میز پیشخوان
- تامین کنندگان نساجی
- هرچه افراد بیشتری را بشناسید و ارتباطات بیشتری در صنعت داشته باشید ، بهتر است.
منبع: webnishwebsites.com، www.2020spaces.com
بدون دیدگاه