باشگاه ورزشی شما با داشتن وب سایت نمایندگی آنلاین شما از تجارت شماست. به مشتریان و چشم اندازان خود راهی برای ارتباط آنلاین با نام تجاری، جهت افزایش رضایت و درآمد باشگاه ورزشی خویش بدهید. در دنیای دیجیتال امروز، مصرف کنندگان به دنبال راه حل های دیجیتالی برای مشکلات دنیای واقعی هستند. پیش بینی شده است در سال 2021، 2.14 میلیارد نفر خرید آنلاین داشته باشند. و این شامل محصولات و خدمات مرتبط با سالن بدنسازی است.

اما این فقط فروش سایت نیست که باید در وب سایت باشگاه تناسب اندام خود در نظر بگیرید. افراد به اطلاعات مربوط به کلاس ها، مربیان، ساعات کار و موارد دیگر نیاز دارند.

دلایل نیاز باشگاه به وب سایت

1. بازاریابی

بیلبوردها، تبلیغات رادیویی و تبلیغات تلویزیونی محلی می توانند کارهای زیادی انجام دهند. اما با توجه به مراجعه بیشتر بازار مصرف به سیستم عامل های دیجیتال هنگام جستجوی مشاغل، حضور در اینترنت برای فروش باشگاه تناسب اندام خود بیش از هر زمان دیگری مهم است. به عنوان مثال، هزینه در هر کیلومتر، به معنای هزینه 1000 نفر برای دیدن تبلیغ شما، به شدت به نفع دیجیتال تغییر کرده است.

با پرداخت هزینه ای، باشگاه های بدن سازی می توانند تا 1000 نفر در کانال های مختلف مانند: گوگل، توییتر و … دسترسی داشته باشند، در حالی که این هزینه به علاوه چاپ است!!!

بنابراین نه تنها ارزان تر است که به صورت دیجیتالی بازاریابی شود، بلکه مخاطبان به لطف جستجو و ویژگی های مخاطب سازی و مخاطبانی که در سیستم عامل هایی مانند: توییتر و … تعبیه شده اند، بیشتر مورد هدف قرار می گیرند.

علاوه بر این، با اتصال وب سایت شما به نرم افزار مدیریت سالن بدن سازی، مشتریان می توانند در هر زمان ثبت نام کنند، حساب های خود را مدیریت کنند و محصولات و خدمات را خریداری کنند. سپس راهی برای نظارت بر فعالیت آنلاین و همچنین فعالیت آنها در باشگاه خود دارید.

از آنجا که ورزشگاه ها با محدودیت ها به آرامی شروع به بازگشایی می کنند، نگرش اعضا نسبت به حضور همچنان دائماً تغییر می کند. با در نظر داشتن این موضوع ، باشگاه های تناسب اندام می توانند با هدف قرار دادن کمپین های بازاریابی به اعضایی که از زمان شروع Covid-19 عضویت خود را پایان داده اند، سود زیادی ببرند.

2. اعتماد به برند باشگاه ورزشی

هنگامی که افراد می توانند خدمات گسترده ای از تجارت شما را به صورت آنلاین ببینند، می دانند که اعتماد بیشتری به برند شما دارند.

مارک های تجاری از طریق شفافیت و وابستگی به مشکلات مشتری، اعتماد خود را با مشتری ایجاد می کنند. با چشم انداز دیجیتالی امروز، این مشکلات به همان اندازه آنلاین و آفلاین هستند.

3. مبلغ پرداختی


با استفاده از نسخه آنلاین مشاغل خود، می توانید مشتری های جدیدی را به دست بیاورید و مشتریان موجود در هر زمان قادر به پرداخت شهریه کنید. بدون درگاه آنلاین برای باشگاه تناسب اندام شما، صف در میز پذیرایی باشگاه شما می تواند در ساعات اوج بسیار طولانی به نظر برسد. به مشتریان و افراد احتمالی خود راهی بدهید تا هزینه های آنها را بصورت آنلاین پرداخت کنند تا در میز پذیرایی شما وقت صرفه جویی کنند.

4. مدیریت حساب آنلاین


همانطور که در بالا ذکر شد، وب سایت تناسب اندام شما می تواند به طور قابل توجهی به کاهش خطوط در میز جلو کمک کند، و به پذیرندگان شما فرصت بیشتری می دهد تا روی سایر اعضای عضو تمرکز کنند.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت باشگاه ورزشی شما با سیستم عامل مدیریت باشگاه شما ادغام شده است، بنابراین تمام تعاملات انجام شده ثبت شده و به حساب هر کاربر متصل است.

وقتی این مورد را عملی کردید، اعضا می توانند اطلاعات حساب مانند پرداخت ها، اطلاعات قرارداد، تمدید، رزرو و موارد دیگر را مدیریت کنند.

علاوه بر این ، این مکانی است که مربیان می توانند اسنادی مانند برنامه های تمرینی ، رژیم های غذایی و نکاتی را مستقیماً به حساب عضو بارگذاری کنند.

5. رزرواسیون

رزرو آنلاین را برای اعضای باشگاه تناسب اندام خود راحت کنید. پورتال مشتری ما با وب سایت شما ادغام می شود تا کلیه آموزشهای شخصی ، امکانات تناسب اندام و رزروهای کلاس را در هر دستگاهی ساده کند. اعضا همچنین می توانند کلیه جنبه های حساب خود از جمله ثبت نام، تمدید قرارداد، پرداخت ها و موارد دیگر را مدیریت کنند.

باشگاه ورزشی- بدن سازی

باشگاه شما می تواند درآمد و رضایت اعضا را با اجازه دادن به آنها در هر زمان به صورت آنلاین رزرو کند. برای بسیاری از مصرف کنندگان، داشتن انعطاف پذیری برای رزرو کلاس در هر زمان می تواند تفاوت در حفظ تجارت آنها باشد.

اگر وب سایت شما امکان رزرو را دارد، مشتریان در مورد تخصص مربیان، در دسترس بودن و هزینه های آنها و هم چنین کلاس ها اطلاعات کسب می کنند.

علاوه بر این، اگر وب سایت شما به سیستم مدیریت باشگاه متصل باشد، می توانید اطلاعات مربوط به حضور اعضا در چه کلاس هایی را ذخیره کرده و آن کلاس ها و آموزش های شخصی را برای سایر اعضا به بازار عرضه کنید.

وب سایتی که این اطلاعات را نمایش می دهد، ضروری است. حتی می توانید آن را با سیستم عامل مدیریت باشگاه ورزشی خود ادغام کنید.

6. پشتیبانی مشتری

وب سایت شما در مواقعی که مشتری به پشتیبانی نیاز دارد، می تواند اولین مکان باشد. آنها می توانند پروتکل شما را در مورد موارد گمشده، پیدا شده، ساعات کار، شماره تلفن و موارد دیگر جستجو کنند. مجدداً، اگر وب سایتی ندارید، می توانید در میز جلو ترافیک بیش از حد پا داشته باشید، که می تواند برخی اعضا را عصبانی کند. بخش سوالات متداول در دسترس داشته باشید تا اعضا بتوانند سریع و آسان به سوالات متداول پاسخ دهند.

7. نکات و مشاوره

حتی اگر وبلاگ شما بازدید زیادی را به وب سایت شما وارد نکند، باز هم ایده خوبی است که نکات و توصیه هایی را برای خواندن اعضای خود ارسال کنید. وبلاگ شما می تواند خاص منطقه شما باشد، مانند توصیه افزایش در شهر شما. این می تواند مختص جایگاه خاص تناسب اندام شما، مانند ارائه نکات خوب بدن سازی و سایر نکات بسته به باشگاه و یا سالن ورزشی شما، مانند زیمناستیک، ورزش های رزمی و … برای اعضای شما باشد.

همچنین می توانید موفقیت های اعضای را جشن بگیرید. چه بهتر از این که با توصیف اهداف و موفقیت اعضای وبلاگ خود به یک عضو سخت کوش باشگاه تبریک بگویید حتی اگر آنها بخواهند خودشان آن را بنویسند و اینکه چگونه امکانات و کارکنان به آنها کمک کردند تا به موفقیت خود برسند؛ و نکات بسیاری در مورد رزیم های غذایی، تنظیم ساعات خواب، قرارهای ورزشی با افراد خبره در آن حیطه ورزشی خاص و…

8. فروش محصولات باشگاه ورزشی

با داشتن یک وب سایت یکپارچه ، می توانید اعضای خود را در هر زمان و به صورت آنلاین محصولات و خدمات خریداری کنند. سپس آنها می توانند وسایل خود را هنگام ورود به مرکز تحویل بگیرند.

فروش محصولات و خدمات راهی عالی برای کسب درآمد اضافی برای باشگاه شماست. اگر وب سایت شما یکپارچه است، می توانید عادت های خرید را به اعضا پیوند دهید و تلاش های بازاریابی خود را تقویت کنید.

شما همچنین می دانید که کدام کالاها بیشتر خریداری می شوند و باشگاه شما چه میزان درآمد کسب می کند.

با بازگشت زندگی به حالت عادی، امکانات تناسب اندام شروع به بازگشایی می کنند. اعضای وفادار مطمئناً به سالن های ورزشی محبوب خود بازمی گردند اما در مورد کسانی که عضویت خود را لغو کردند چه می کنید؟ ایجاد یک تجربه منحصر به فرد در باشگاه شما می تواند اعضای جدیدی ایجاد کند. بنابراین، زمان خوبی برای جستجوی ویژگی های منحصر به فرد فروش باشگاه ورزشی شما است.

نرم افزار نقطه فروش سالن بدن سازی ما با پایانه های پرداخت ادغام می شود تا معاملات میز جلو شما را برای کارمندان و اعضای کلوپ شما ساده کند. علاوه بر این ، اعضا می توانند در کلاسهای آموزشی گروهی و جلسات آموزش شخصی ثبت نام کنند، مکملهای تمرینی و وسایل موجودی را خریداری کنند و هزینه های خود را هنگام ورود به میز پذیرش پرداخت کنند.

9. بازخورد از باشگاه ورزشی

وب سایت شما می تواند مکانی عالی برای جمع آوری بازخورد باشد. فرم را در صفحه تماس خود بگذارید تا مشتریان با شما تماس بگیرند و نظرات خود را در مورد مربیان، امکانات، کلاس ها یا هر چیز دیگری که ممکن است در ذهن آنها باشد، ارائه دهند.

منبع: PerfectGym

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *