شرکت های عمرانی: اولین کلبه ها و پناهگاه ها با دست یا با ابزارهای ساده ساخته شده اند. با رشد شهرها در عصر صنعت، طبقه ای از صنعتگران حرفه ای مانند آجرچینی ها و نجارها ظاهر شدند. در قرون وسطی صنعتگران صنعتگر به عنوان اصناف سازمان یافته بودند. در قرن نوزدهم، ماشین آلات با بخار و بعداً وسایل نقلیه مجهز به گازوئیل و برقی مانند جرثقیل ، بیل و بولدوزر ظاهر شدند.

ساخت سریع در قرن بیست و یکم از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است. برخی تخمین ها حاکی از آن است که 40٪ پروژه های ساختمانی اکنون ساخت سریع هستند.

ساخت و ساز ساختمان معمولاً بیشتر به مسکونی و غیر مسکونی تقسیم می شود. زیرساخت ها، مهندسی سنگین عمرانی یا سنگین نیز نامیده می شوند، شامل کارهای عمومی عظیم، سدها، پل ها، بزرگراه ها، راه آهن، آب یا فاضلاب و توزیع آب و برق است. ساخت و سازهای صنعتی شامل ساخت و سازهای دریایی (عمدتا تاسیسات انرژی)، معدن، پالایشگاه ها، فرآوری شیمیایی، تولید برق، آسیاب ها و کارخانه های تولید. شما در هر حال در یکی از بخش های بالا مشغول فعالیت هستید. یا به عنوان مدیر و کارفرمای شرکتی وسیع و گسترده با داشتن تعداد انبوهی پروژه های ساختمانی یا به عنوان فردی که به تازگی کار خویش را در این حرفه آغاز کرده است.

برای مشاغل کوچک پیمانکاری و فعالیت های پیمانکاری مستقل یک نفره، ممکن است یک وب سایت هزینه غیر ضروری به نظر برسد. به هر حال، شما با کار خوب، تکرار مشتری و مراجعه دهان به دهان، تجارت خود را تا اینجا ساخته اید.

واقعاً یک وب سایت برای تجارت شما چه کاری می تواند انجام دهد؟

کارکرد طراحی وب سایت

وب سایت شما می تواند شما را به عنوان پیمانکاران جدید معرفی کند. اگر می خواهید سودآور باشید، به راهی نیاز دارید که به طور منظم آگهی های جدید و پروژه های جدید دریافت کنید.

وب سایت شما مستقیماً به درب ورودی شما منتقل می شود؛ و بهترین قسمت کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. یک وب سایت خوش ساخت منجر به فروش واحدهای ساختمانی شرکت عمرانی شما برای کسانی که واجد شرایط می باشند، می شود که آن افراد به دنبال خدمات دقیق شما هستند.

شرکت عمرانی_طراحی سایت

روشی که افراد برای یافتن سرویس یا کالایی جستجو می کنند به شدت تغییر کرده است. امروز، هیچ کس دفترچه تلفن را بر نمی دارد و به صفحات زرد مراجعه می کند تا یک نقاش، برق کار یا لوله کش … پیدا کند. کاری که آنها انجام می دهند آنلاین شدن است.

97٪ از افراد قبل از تصمیم گیری درباره خرید یک محصول یا خدمات محلی، به صورت آنلاین می روند.
هر روز مردم در محله شما برای یافتن پاسخ سوالات، جستجوی خدمات محلی به اینترنت می روند. اگر وب سایتی ندارید، این فرصت را از دست می دهید که کسب و کار خود را جلوی چشمان آنان بیاورید.

بیشتر از آن، شما فرصتی را برای بالاتر رفتن از رقابت از دست می دهید. داشتن یک وب سایت برای انجام کار امروز از اهمیت حیاتی برخوردار است. تخمین زده می شود که 50٪ از مشاغل کوچک هنوز وب سایتی ندارند.
یک وب سایت شما را در معرض احتمالات جدیدی قرار می دهد که به دنبال نوع کار شما هستند. و این به شما یک مزیت نسبت به رقبا می دهد که هنوز این موضوع را کشف نکرده اند.
یک وب سایت مانند نمایندگی تنفس زنده از تجارت شماست. این تیم فروش نهایی است که شبانه روز برای شما کار می کند.

دلایل داشتن وب سایت برای شرکت عمرانی شما

1_ معرفی شرکت عمرانی

وب سایت شما می تواند اطلاعاتی در مورد تجارت شما ارائه دهد: مدت زمان فعالیت شرکت شما، تجربه و اعتبارات خاص شما و خدمات دقیق ارائه شده شما. وب سایت شما می تواند توصیفات و بررسی های آنلاین مشتریان قبلی و همچنین تصاویر پروژه هایی را که به پایان رسانده اید، ارائه دهد.
وب سایت شما همچنین می تواند به سوالاتی که مرتباً از شما پرسیده می شود، پاسخ دهد، راهکارهایی، راهنمایی، مشاوره و ایده هایی را ارائه دهید که مشتریان بالقوه را تحریک می کند.
از همه بهتر، وب سایت شما فرصت هایی را برای گرفتن پروژه واجد شرایط فراهم می کند. اطمینان حاصل کنید که مشاغل ساختمانی یا پیمانکاری شما دارای یک وب سایت است و شما می توانید مشتریان جدید بالقوه خود را دقیقاً در مکانی که وقت خود را می گذرانند بصورت آنلاین ملاقات کنید.

2_ مشهور شدن (برند)

شرکت هایی که ما در کنار آنها کار می کنیم در نهایت تبدیل به غالب ترین بازیکنان در بخش خود می شوند، و متوقف کردن این حرکت دشوار است. کسانی که اکنون وب سایت دارند و راهبردهای بازاریابی را اجرا می کنند از مزایای طولانی مدت وب سایت خود بهره مند خواهند شد. توسط Bing و Google نمایه شده و در نهایت آنها به عنوان مرجع موضوع خود شناخته می شوند. ممکن است بگویید، ما بدون وب سایت یا SEO خوب تا اینجا رسیده ایم، چرا اکنون به سایت نیاز داریم؟ ساخت و ساز شرکت های عمرانی به داشتن وب سایت های ناموجود یا بد مشهور هستند. شناخته شده است که حتی شرکت های بزرگ ساختمانی و پیمانکاران عمومی فاقد وب سایت یا آنچه ما “کارت ویزیت آنلاین” می نامیم، وب سایتی که به سادگی حاوی اطلاعات تماس و چند صفحه بسیار اساسی است.

حضور آنلاین؟ این به نوع مشاغلی که آنها اداره می کنند بستگی دارد. شرکتهای ساختمانی تا این مرحله توانسته اند به کیفیت کار خود و شهرت خود برای تعالی اعتماد کنند. اگر شرکت های ساختمانی کار خوبی انجام دهند ، رفتار خوبی با مشتریان خود داشته و قیمت مناسب خود را بدست آورند، مطمئناً موفق خواهند شد. اما تصور کنید اگر شرکتی همه آن کارها را به خوبی انجام داده باشد و همچنین حضور آنلاین خوبی داشته باشد. نتیجه آن چه خواهد بود؟

3_ نحوه صحیح بازاریابی شرکت عمرانی

دو دلیل اینکه شرکت های ساختمانی از داشتن وب سایت های شنیع دور می شوند:
1 – رشد کسب و کار آنها از اجرای عالی (عدم بازاریابی) حاصل می شود 2 – آنها شرکت خود را از طریق مناقصه رشد می دهند در حقیقت ، مواردی وجود دارد که شرکت های ساختمانی با مشخصات بالا می خواهند “بیشتر از شنیده ها دیده شوند” ، زیرا به دلیل وعده و تحویل بیش از حد شناخته می شوند با افزودن این پویایی، من فکر می کنم که بسیاری از صاحبان شرکت های ساختمانی از تبلیغات و بازاریابی فروش بیزارند، که باعث می شود آنها بیش از حد از روند فروش، تلاش های بازاریابی و روابط عمومی خود غافل شوند. استدلال می کنم که وب سایت شرکت های ساختمانی و تلاش برای بهینه سازی موتور جستجو، رقیبانشان جلب خواهد شد.

چه کاری باید انجام دهید؟ 1 – ایجاد یک وب سایت با کیفیت بالا 2 – ایجاد محتوای در حال انجام در وب سایت خود برای “بازاریابی درونی” 3 – ایجاد اعتبار آنلاین خود 4 – کاری را که انجام داده اید به نمایش بگذارید 5 – ارزش ها و رویکرد خود را به صورت آنلاین بیان کنید که در واقع لیستی از کارهایی است که ما به عنوان یک شرکت انجام می دهیم و امیدوارم برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

4_ مشتری های احتمالی را جذب می کنید

ما می توانیم با داشتن یک وب سایت مناسب و روش SEO به فروش خدمات شرکت عمرانی شما کمک کنیم. ما فرآیندهای تجارت شما، ایده و کلمات کلیدی و عباراتی را که مربوط به شما و تجارت شما باشد، را مورد بررسی قرار خواهیم داد و سپس کارهایی را انجام خواهیم داد تا بفهمیم کلمه کلیدی در منطقه شما چه میزان بازدید می کند. بازاریابی و سئو داخلی هنر ایجاد است، بهینه سازی و بازاریابی محتوای آنلاین مربوطه به طوری که افراد راه حل های شما را در یک جستجو پیدا کنند.

افراد ممکن است خدمات شما، رقبا، مشاوره یا برخی از مشکلات شما را جستجو کنند … و شما می توانید با پاسخ به این سوالات، به راه حل خود دیگران را ارجاع دهید. در وب سایت خود رتبه بندی برای هر کلمه کلیدی مورد نظر آسان نیست، اما اولین قدم ایجاد آن محتوا و پاسخ دادن به سوالاتی است که ممکن است مردم در مورد آنها داشته باشند. همچنین، ما در کنار مشتریان خود با مدیریت شهرت و رسانه های اجتماعی کار می کنیم. از این طریق می توانید دارای بالاترین رتبه شرکت باشید. با این کار شما مشتری های آینده بیشتری می توانید بگیرید.

5_ اعتبار شرکت عمرانی خود را محکم می کنید

اینترنت ابزارهایی را در اختیار شرکت ها قرار می دهد تا مراجعان خود را برای هر کسی که در اینترنت پرس و جو می کند ارائه دهد. یک بررسی، یک دارایی شگفت انگیز برای یک تجارت است. این اساساً یک ارجاع یا گواهی جاودانه است که در اختیار هر کسی قرار می گیرد که دقیقاً در زمان مناسب جستجو کند. وقتی شرکتی در مدیریت شهرت سرمایه گذاری می کند و اقدامات کوچک برای دستیابی به بررسی طولانی مدت را انجام می دهد، متوجه می شوند که شرکت آنها می تواند بسته شود، معاملات بیشتری داشته و بازدید از قطعه محلی Google و Bing را افزایش داده است.

به عنوان بخشی از کارهایی که انجام می دهیم، به شما کمک می کنیم در مورد حساب های خود در گوگل و سایر سیستم عامل ها نظرات خود را بدست آورید و در عین حال توصیفات مربوطه را نیز به نمایش بگذارید. هیچ چیز مفیدتر از مرور مختصر، معتبر و توصیفات نیست.

6_ کارمندان شگفت انگیز را جذب کنید

شرکت شما باید از صفحات فرود با بهینه سازی کلمات کلیدی برای ارسال فرصت های شغلی و بازاریابی خود به محافل مناسب استفاده کند. مشاغل بزرگ توسط افراد بزرگی ساخته شده اند، وب سایت شما باید به عنوان یک جذابیت برای افراد کالیبر بالا باشد. وب سایت شکت عمرانی شما می تواند مانند عسل برای جذب انواع افرادی که می خواهید استخدام کنید خدمت کند. حتی اگر با وب سایت خود نتوانید اعضای تیم احتمالی را جذب کنید، حضور آنلاین، شما را نشان می دهد و امیدوارم به افراد مناسب کمک کند تا با شما تماس بگیرند.

7_ به نمایش گذاشتن شرکت عمرانی

یکی از مهمترین عملکردهای یک وب سایت ساخت و ساز نمایش کار خوبی است که شما انجام می دهید. شرکت های ساختمانی از این بابت که کارهای واقعا شسته و رفته ای انجام می دهند یک مشکل اساسی دارند، اما تعداد کمی از افراد تجربه می کنند که مانند آن چیست. خواه می خواهید قبل و بعد از پروژه های ساختمانی خود را به نمایش بگذارید، مهارت های اپراتور تجهیزات خود را به نمایش بگذارید ، یا فقط تصاویر خانه های زیبا را که ساخته اید نشان دهید؟ شما باید از وب سایت شرکت عمرانی خود برای نمایش کار خود استفاده کنید.

8_ ارزش ها و رویکردهای خود را منتقل می کنید

چرا شما متفاوت هستید؟ رویکرد منحصر به فرد شرکت عمرانی شما چیست؟ چرا شما می توانید عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشته باشید؟ چرا مردم باید شما را انتخاب کنند؟ وب سایت و حضور آنلاین شما باید به وضوح به این سوالات پاسخ دهد. اگر چنین شود، متوجه خواهید شد که مشتریان به احتمال زیاد با هدف همکاری با شما صف می کشند. چرا؟ زیرا مصرف کنندگان نسبت به شرکت هایی که احساس می کنند آنها را می شناسند و می فهمند بسیار اطمینان بیشتری دارند.

منبع: feedbackwrench،contractorhub، wikipedia.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *