پنل پیامکی امروز ما…
در زندگی حال حاضر افراد بدون موبایل دچار اختلال می شود. در حدود 90% از افراد از گوشی تلفن همراه استفاده می کنند. بازاریابی که با استفاده از موبایل شکل گرفته باشد، مهم ترین و موثرترین استراتژی در بازاریابی و جذب مشتری خواهد بود. کسب و کارهایی که می خواهند جذب مشتری داشته باشند و از رقبا عقب نمانند، باید وارد عرصه بازاریابی موبایلی و پیامکی شوند.
اس ام اس مارکتینگ و اصول بازاریابی پیامکی
چگونه میتوانید اس ام اس را تبدیل به یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی و تبلیغات کنید؟ پیام کوتاه چگونه به فروشهای بزرگ منجر میشود؟ یک پنل اس ام اس خوب چه ویژگیهایی دارد؟ما تلاش میکنیم با نوشتن تا تازهترین و بهروزترین اطلاعات بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ را در قالب مقالات تخصصی به شما کمک کنیم پاسخ تمامی سوالات مربوط به اس ام اس مارتینگ را متوجه شوید، همراه ما باشید…
چه استفاده هایی از پنل پیامکی می شود
صاحبان کسب و کار با پنل پیامکی و سامانه پیامکی می توانند، مشتریان و مخاطبینشان را مدیریت کرده و ارسال پیامک انبوه داشته باشند. پس لازم است که پنل اس ام اس داشته باشند
فروشگاه ها با خرید و صدور فاکتور، پیامک خوش آمد و یا تشکر از خرید برای شما ارسال میکنند. فقط نیاز است تا شما یک برنامه حسابداری داشته باشید و یک پنل اس ام اس خریداری کنید تا بتوانید برای مشتریان خود متن دلخواه خود را بفرستید.
یکی دیگر از کاربرد های پنل پیامکی استفاده از آن به عنوان کد اعتبار سنجی در سایت های مختلف است. به عنوان مثال همین پیامک دریافت رمز دوم یک بار مصرف که از طریق بانک ارسال میشود از طریق برنامه و با استفاده از پنل اس ام اس است که بلافاصله پس از درخواست رمز دوم از طریق کاربر، این پیامک ارسال میشود.
همچنین از پنل اس ام اس می توان به عنوان روشی برای قرعه کشی نیز استفاده کرد و از طریق آن قرعه کشی انجام داد و نام یا شماره برنده ها را به وسیله همین پنل ارسال کرد. همانطور که میبینید استفاده از پنل پیامکی امروزه بسیار رواج یافته است و کاربرد های مختلفی دارد.
اتصال پنل پیامکی به نرم افزار و وب سایت با وب سرویس و API
پنل پیامکی تحت وب، دارای وب سرویس و API بوده که از این طریق برنامه نویسان می توانند برای اتصال پنل به سایت از وب سرویس بهره برند. از دیگر امکانات در خرید پنل اس ام اس می توان به موارد زیر اشاره داشت.
- پاسخگویی خودکار
- مسابقه و نظر سنجی
- اس ام اس مناسبت
- اس ام اس سررسید
- انتقال پیام کوتاه
- ایمیل پیام کوتاه
- ارسال هوشمند
- و …
توجه به پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته در هنگام انتخاب بهترین پنل پیامکی
یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کرد، پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته بعد از خرید پنل پیامک است. یک سامانه پیامک معتبر باید این امکان را برای شما فراهم کند که هر زمان با مشکلی مواجه شدید از طریق تماس تلفنی یا ارسال تیکت با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید. بخش پشتیبانی نیز باید در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف کرده و شما را راهنمایی کند.
تصور کنید که طبق دستور مدیریت سازمان، پیامک شما باید در ساعت خاصی ارسال شود. اما در پنل اس ام اس مشکلی وجود دارد و تیم پشتیبانی نیز پاسخگو نیست. همه این موارد باعث شده چهره نامطلوبی از شما در مقابل کارفرما شکل بگیرد و این در حالی است که شما وظایف خود را بهخوبی انجام دادهاید و شرکت ارائهدهنده سرویس پیامک شما پشتیبانی قوی نداشته است.
در هنگام مقایسه شرکتهای مختلف، به نوبتدهی و سرعت ارسال پیامک توجه کنید
توجه داشته باشید که دو فاکتور مهم ماژول نوبت دهی پیامکی و سرعت ارسال پیامک میتوانند ملاکهای اصلی در انتخاب بهترین سامانه پیامکی (باتوجه به نیازهای شرکت) باشند. سرعت پایین ارسال پیامک مشکلهای فراوانی را در آینده برای کسبوکار شما رقم میزند. با خرید پنل پیامکی، از همه این مزیتها و امکانات بهرهمند میشوید.
تاریخ روز حال و زمان حال توجه بسیاری در زندگی ما دارد
برای مثال یک فرد حداکثر چند کار یا با چند نفر همزمان می توان پیام دهد اما نمی تواند با هزاران کار و با هزاران نفر در یک لحظه پیام دهد. بلکه این کار با ساده ترین روش به نام پنل اس ام اس یا پنل پیامکی در عام شناخته شده و افراد برای شناختن گسترده محصولات خود در تاریخ و زمان دستوری به طور خودکار و به دلخواه تکراری در روز یا هفته یا ماه که لازمه مردمی است استفاده میکنیم.
ممنون که روش های سودمند برای موفقیت در کسب و کار را آموزش میدهید و راهنمایی میکنید.
موفق باشید.