تعمیرگاه خودرو: بیش از 65٪ از مصرف کنندگان قبل از قدم گذاشتن در فروشگاه ، تحقیق آنلاین محصولات را انجام می دهند و نیاز به خرده فروشان برای بهینه سازی تجربیات دیجیتال را افزایش می دهند.” به راحتی می توان گفت وقتی مشتری های بالقوه شما این سوال را مطرح می کنند که “من باید ماشین خود را کجا ببرم؟” داشتن یک وب سایت تعمیر خودرو حرفه ای بهینه ، آموزنده و خوش طراحی ، تجارت شما را بیش از رقابت خود فراتر می برد.

وب سایت تعمیر خودرو اولین قدم این است که مردم برای یک مغازه تعمیر خودکار جستجو . آنچه مشتریان احتمالی در وب می یابند ، بر تصمیم آنها برای تجارت با شما مصرف کنندگان باهوش امروزی هنگام خرید از تعمیرگاه های اتومبیل مستقیماً به وب می روند. چه چیزی به آنها نشان می دهید؟ آنها به دنبال چه می گردند؟

آنها به دنبال اطلاعات هستند . آنها به دنبال برقراری ارتباط هستند . آنها به دنبال شخصی هستند که به او اعتماد کنند . نه تنها یک “تجارت” بلکه یک ارتباط شخصی. 

مشتریان به دنبال اعتماد هستند

نکته اصلی این است که مشتریان تعمیر خودرو به دنبال شخصی هستند که بتوانند به او اعتماد کنند . آنها به دنبال شخصی برای مراقبت از وسیله نقلیه و کیف پول خود هستند. این توضیح می دهد که چرا شکل های سنتی تبلیغات ، تبلیغات چاپی ، نامه های مستقیم ، آگهی های تبلیغاتی و غیره ، عموماً نتایج ضعیفی را به همراه دارند.  اینها حس اعتماد را برقرار نمی کنند. مراجع شخصی بهترین شکل تبلیغات است و اگر راهی برای تحقیق درباره شما وجود داشته باشد ، مانند همه روش های تبلیغاتی ، هرگونه تبلیغات حتی بهتر عمل خواهد کرد.

 یک وب سایت تعمیر خودرو می تواند این مرحله متوسط ​​بسیار ارزشمند را در ایجاد یک رابطه تجاری فراهم کند.  یک وب سایت تخصصی تعمیرات اتومبیل می تواند فرصتی را برای شما ایجاد کند که اولین تأثیر اساسی را ایجاد کنیدو آن شخص را متقاعد كنید كه به شما ریسك كند.

آخرین مورد ، افراد ، مهمترین جنبه وب سایت شما است . بدون شک مشتریان بالقوه ای که وب سایت شما را مشاهده می کنند به دنبال ارتباط شخصی هستند تا در مشتری بودن شما احساس امنیت کنند.

در اعماق مالک متوسط ​​یک وسیله نقلیه اهمیتی ندارد که بداند شما جدیدترین دفیبریلاتور سیستم سوخت پیشرفته را دارید. آنچه آنها می خواهند احساس اعتماد به نفس است که تعمیرگاه اتومبیل شما می تواند مشکل آنها را حل کند – با صداقت ! آنها نمی خواهند در زمینه تعمیر خودرو متخصص شوند. آنها می خواهند شما را بشناسند و به شما احساس اعتماد پیدا کنند .

دلایل نیاز تعمیرگاه خودرو شما به وب سایت

گاراژ اتومبیل

گاراژهای محلی و دیگر شرکت های تعمیر وسایل نقلیه به طور فزاینده ای در رقابت با خدمات تلفن همراه با چالش روبرو هستند. یکی از مهمترین دلایل پیشرفت این رقبا در بازار آنلاین بودن آنهاست. با توجه به اینکه اینترنت در حال حاضر اولین مشتری برای یافتن خدمات گاراژ است ، این کسانی هستند که دارای وب سایت هستند و از مزایای آن بهره می برند. در اینجا ، ما توضیح خواهیم داد که چرا تجارت تعمیر خودرو شما به وب سایت نیاز دارد.   

1. اینترنت اولین درگاه تماس مشتری است

امروز ، هر کسی که نیاز به تعمیر خودرو ، یا سرویس دارد ، جستجوی خود را به صورت آنلاین آغاز می کند. تعداد کمی از افراد دیگر از دایرکتوری ها استفاده می کنند و هیچ کس قصد ندارد روزنامه محلی را در هنگام داشتن تلفن هوشمند در نوک انگشتان خود از بازیافت خارج کند. اگر وب سایتی ندارید تا این مشتریان بتوانند شما را پیدا کنند ، احتمال کسب و کار جدید محدود است.

2. وب سایت به خودی خود یک سرویس است

مردم یک گاراژ را انتخاب می کنند زیرا خدمات عالی ارائه می دهد. در بازار امروز ، خدمات عالی فراتر از تخصص شما در زمینه تعمیر و یا سرویس ماشین آنها است. با وب سایت شما شروع می شود. مشتری مدرن در برخورد با مشاغل تعمیرات اتومبیل سرعت و راحتی می خواهد. این بدان معناست که هر آنچه آنها از شما نیاز دارند باید مستقیماً از وب سایت شما در دسترس باشد.

این صرفاً اطلاعاتی در مورد خدماتی که شما ارائه می دهید ، ساعات آغازین کار و نحوه برقراری ارتباط نیست. امروز ، آنها می خواهند بتوانند تعمیر ، MOT یا سرویس را مستقیماً از سایت شما رزرو کنند و پس از پایان کار هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنند. آنها همچنین توانایی استفاده از ابزارهای وب سایت مانند مواردی را دارند که به آنها کمک می کند تایرهای مناسب یا سایر قطعات را پیدا کنند. علاوه بر این ، آنها همچنین می خواهند وب سایت شما خدماتی مانند ارسال یادآوری خودکار در مواقع تأسیس MOT یا سرویس یا ارائه اطلاعات مفید تعمیر و نگهداری ، مانند عمق آج لاستیک را ارائه دهد.

به طور فزاینده ای ، مشتریان خواهان قیمت های ثابت و توانایی رزرو و پرداخت هزینه های قبلی هستند. اگرچه بدیهی است که در مواردی که ابتدا تعمیر باید بررسی شود ، نمی توان این کار را انجام داد ، موارد بسیاری وجود دارد ، مانند تعویض لامپ ، نصب تایر جدید ، انجام سرویس. شفافیت قیمت و راحتی رزرو را ارائه دهید.  

آیا ارزش سرمایه گذاری در یک وب سایت را دارد؟

 سه دلیل محکم وجود دارد که داشتن وب سایت آن را ارزشمند می کند. اول از همه و مهمترین ، ارائه خدمات آنلاین مشتریان می خواهند تجارت جدید بیشتری را به خود جلب کنند. در مرحله دوم ، با اجازه دادن به وب سایت خود به طور خودکار از رزرو ، فروش و پرداخت ، می تواند ساعت ها در کار شما صرفه جویی کرده و شما را قادر به انجام تعمیرات بیشتر کند. سرانجام ، یک نظرسنجی توسط غول تحقیقات بازرگانی ، نشان داده است که 82٪ از مصرف کنندگان برای تجربه عالی مشتری هزینه بیشتری پرداخت می کنند. یک وب سایت مدرن این تجارب را فراهم می کند و در نتیجه برای خوشحال نگه داشتن مشتری نیازی به کاهش قیمت نخواهید داشت.

3. با ایجاد اعتبار خود، مشتری را تقویت کنید

مشتریان به طور فزاینده ای قبل از انتخاب استفاده از خدمات هر مشاغل ، به توصیه های دیگران اعتماد می كنند. از سایت های مرور بازدید می کنند و به دنبال رتبه بندی ستاره ها در شبکه های اجتماعی ، و سایت های لیست هستند. علاوه بر این ، آنها همچنین به توصیفات وب سایت شما نگاه می کنند.

بدیهی است که بسیاری از بررسی های خوب به شما کمک می کند مشتریان جدیدی به دست آورید و بسیاری از مشتریان بد مشتریان را از این طریق دور می کنند. با این وجود نداشتن هیچ نظری ، مشتریان بالقوه را کاملاً در تاریکی فرو می برد. برخی به سادگی به دلیل کمبود بررسی از شما استفاده نخواهند کرد.

وب سایت نقطه شروع استفاده از بررسی ها برای کمک به شما در ایجاد شهرت بهتر و رشد مشتری شما است. 

4. توسط مشتریان بیشتری پیدا شوید

 هنگامی که شخصی محلی به دنبال یک شرکت تعمیرات اتومبیل می گردد ، شغل شما فرصت خوبی برای حضور در نتایج دارد. حتی ممکن است در Google Maps یک نشانگر مکان نشان دهید که اغلب توسط افراد برای یافتن تعمیرات فوری در این نزدیکی استفاده می شود.

علاوه بر این ، اگر کسی جستجوی خاصی در شرکت شما انجام دهد ، جزئیات ، تصاویر ، زمان کار و بررسی مشتری در سمت راست صفحه نمایش داده می شود.   

5. تخصص و خدمات تعمیرگاه خودرو خود را به نمایش بگذارید

یکی از مزایای اصلی وب سایت این است که می توانید خدماتی را که ارائه می دهید ارتقا دهید. با انجام این کار ، شما فقط قادر به ارائه جزئیات کتبی نیستید. شما همچنین می توانید تصاویری بارگذاری کنید که کیفیت کار و محل و تجهیزات تخصصی شما را نشان می دهد.

علاوه بر این ، وب سایت های مدرن به شما امکان می دهند نمونه کارهایی از بهترین کار خود ایجاد کنید و پست ها و فیلم های وبلاگ را ارائه دهید که به مشتریان کمک می کند مشکلات ماشین خود را حل کنند. این ، به نوبه خود ، به ایجاد مخاطبان پیروان کمک می کند که می توانند تجارت شما را بیش از پیش رشد دهند.

6. گاراژ یا تعمیرگاه خودرو 24 ساعته

در حالی که بیشتر گاراژها 8 صبح تا 5 بعدازظهر ، پنج یا شش روز در هفته باز می شوند ، صاحبان وسایل نقلیه می خواهند هر روز ، شبانه روز با آنها تماس بگیرند. علاوه بر این ، ماهیت کار به این معنی است که تماس های تلفنی اغلب مستقیماً به دستگاه پاسخگویی مراجعه می کنند و تا زمانی که شما تماس می گیرید ، مشتری به جای دیگری رفته است.

یک وب سایت اطلاعات شما را بصورت 24 ساعته و آنلاین قرار می دهد و اگر خدمات رزرو ارائه می دهید ، به این معنی است که مشتریان می توانند در اتومبیل خود به راحتی رزرو کنند. علاوه بر این ، فارغ از اینکه در چه ساعتی از روز ، از طریق فرم تماس ، ایمیل ، پیام کوتاه یا حتی از طریق وب سایت chatbot ، روش های جایگزینی برای برقراری ارتباط با آنها فراهم می کند.

موارد ضروری برای وب سایت تعمیر خودرو

تعمیر خودرو – مکانیک

تعمیرگاه اتومبیل شما ممکن است سالهاست که فقط یک تابلو در خارج از تجارت شما در کنار جاده یا در خیابان فرعی و حتی اصلی داشته باشد. شما ممکن است از مشتریان راضی خود که تجربه خود را برای به دست آوردن مشتری جدید با دوستان خود به اشتراک می گذارند ، بهره مند شوید. ممکن است تجارت شما برای چندین دهه خوب باشد.

این بدان معنا نیست که زمان نوسازی نیست. هر تجارت کوچک یا متوسط ​​نیاز به داشتن یک وب سایت در بازار سریع امروز دارد. رقابت در صنعت تعمیر خودرو همیشه در حال افزایش است و شما به روشی نیاز دارید که کیفیت کار و خدمات مشتری خود را با کسانی که به خدمات شما نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

یک وب سایت تعمیر خودکار بهترین ابزار شما برای پیشبرد تجارت است زیرا این روزها افراد زیادی به جای درخواست مراجعه از دوستان ، آنلاین جستجو می کنند. اگر حضوری آنلاین نداشته باشید ، ممکن است برخی از چشم اندازها حتی شما را از وجود آن مطلع نکند. 

شما می توانید از طریق یک وب سایت بر تجربه آنلاین مشتریان خود با خرید خود کنترل بیشتری داشته باشید و روابط را به روشی شخصی تر از اعتماد به رسانه های اجتماعی توسعه دهید. 

وب سایت های تعمیر خودرو باید 

گاراژ تعمیر ماشین

1. نام دامنه مناسب

نام دامنه یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی هستند که می توانید در اختیار داشته باشید. URL شما یا آنچه را که برای شروع با “www” تایپ می کنید ، باید به طریقی مستقیماً به تجارت شما متصل شود. این باید بگویید که تجارت شما چیست یا توضیح دهد که چه کاری انجام می دهد. آن را کوتاه و ساده نگه دارید. 

2. آرم شرکت شما

وب سایت ها ابزارهای بسیار خوبی برای نام تجاری هستند ، اما برندسازی با یک آرم خوب شروع می شود . فراموش نکنید که آرم شرکت خود را در صفحه اصلی خود وارد کنید. از رنگ ها و قلم هایی استفاده کنید که در سراسر وب سایت و همچنین سایر مطالب بازاریابی که ممکن است ایجاد کنید ، آرم شما را تکمیل کنند. 

ایده مارک تجاری ایجاد یک میانبر ذهنی برای مشتریان شما است. شما می خواهید آنها کار با کیفیت بالا را با تصویر و قلم مورد استفاده شما در آرم خود متصل کنند. آرم یک روش ساده و در عین حال قدرتمند است که نشان می دهد تعمیرات شما سازگار و قابل اعتماد است.

3. حداقل سه صفحه

هنگامی که برای اولین بار وب سایت خود را ایجاد می کنید ، لازم نیست که فانتزی باشد. اما باید حداقل شامل سه صفحه خوش نویس و خوب طراحی شده باشد. این شامل:

صفحه نخست

در صفحه اصلی خود ، یک عکس جذاب قرار دهید که می تواند یک مشتری خوشحال ، گاراژ یا یک عکس گروهی از تیم شما را نشان دهد. روشن کنید که چه خدماتی را ارائه می دهید و یک دکمه دعوت به عمل نیز در آن قرار دهید. این می تواند به سادگی “با قرار ملاقات امروز” همراه با پیوند به اطلاعات تماس شما باشد.

درباره صفحه

چرا مشتری باید فروشگاه شما را نسبت به سایر افراد جامعه انتخاب کند؟ صفحه “درباره” فرصت شما برای توضیح آنچه شما را اول ، بهتر یا متفاوت می کند ، است. کلمات کلیدی را اضافه کنید که مشتریان شما ممکن است از آنها استفاده کنند.

صفحه تماس

چگونه مشتری های شما می توانند شما را پیدا کنند؟ با درج شماره تلفن ، آدرس فیزیکی و پیوند به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، کار را برای آنها آسان کنید. اگر مایل به پذیرش متن هستید ، این را صریح بیان کنید. حتی می توانید یک فرم ایمیل نیز در آن قرار دهید تا بتوانند در هر زمان درخواست خدمات برای شما ارسال کنند.

4. پاسخگویی به تلفن همراه

در مرحله بعدی ، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به همان اندازه که در رایانه رومیزی کار می کند روی تلفن هوشمند نیز کار می کند. امروزه مشتریان – به خصوص اگر در حاشیه جاده خراب شده باشند – از تلفن های هوشمند خود برای جستجوی گاراژ استفاده می کنند. اگر پیمایش سایت شما در دستگاه های تلفن همراه دشوار باشد ، در نهایت تجارت خود را از دست خواهید داد.

5. جذاب کردن مطالب

وب سایت خود را با محتوای جذاب بهبود بخشید . هرچه وبلاگ ها ، فیلم ها ، نکات مربوط به نگهداری پیشگیرانه و سایر اطلاعات ارزشمندی که با مشتریان به صورت رایگان به اشتراک می گذارید بیشتر باشد ، آنها در صورت نیاز به سرویس در وسیله نقلیه خود بیشتر به شما مراجعه می کنند. 

وب سایت شما می تواند به عنوان محرک تجارت باشد. به عنوان مثال اگر از طریق صفحات کسب و کاریک کمپین تبلیغاتی دیجیتال اجرا می کنید ، هدف این است که افراد بیشتری وب سایت شما را ببینند و با فروشگاه شما ارتباط برقرار کنند. دلایل بیشتر برای کلیک کردن بر روی سایت شما به این معنی است که مشتری شما در طولانی مدت بیشتر است.

بازاریابی محتوا برای فروشگاه های تعمیر و نگهداری خودرو

مکانیک

شما به عنوان صاحب یک مغازه تعمیر و نگهداری خودرو ، چیزهای زیادی درباره اتومبیل می دانید. شما احتمالاً چند نکته دارید که به مشتریان موردعلاقه خود می گویید تا به آنها کمک کنند ماشین خود را برای مدت طولانی تری زنده نگه دارند. ممکن است اشتباهات رایجی وجود داشته باشد که مردم اغلب مرتکب آن می شوند یا تصورات غلطی دارند که شما همیشه باید آنها را اصلاح کنید. به همین دلیل است که بازاریابی محتوای خودکار می تواند به خوبی به تجارت شما کمک کند.

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا استفاده از اطلاعات ، فیلم ها یا گرافیک بصورت آنلاین برای کمک به بازاریابی شرکت شما برای مخاطبان خاص است. برای تعمیرگاه اتومبیل چه شکلی است؟ این می تواند پست های وبلاگ ، فیلم های آموزشی یا طیف گسترده ای از انواع دیگر مطالب باشد.

پشت این شکل از بازاریابی این است که مردم محتوای قابل هضم را دوست دارند. آنها می توانند به چیزی نگاه کنند ، آنچه را که لازم دارند بیاموزند و به حرکت خود ادامه دهند.

هرچه بازدید بیشتری داشته باشید ، افراد بیشتری از تجارت شما آگاه می شوند. همچنین می توانید ترافیک را به سمت وب سایت خود هدایت کنید. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید وب سایت شما به درستی راه اندازی شده است.

آیا تعمیرگاه شما به بازاریابی محتوا نیاز دارد؟

چه صاحب یک فروشگاه کوچک باشید و چه یک شرکت عظیم ، می توانید از بازاریابی محتوا بهره مند شوید. این می تواند موفقیت شما را افزایش دهد و به شما کمک کند به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. ما شما را در مراحل مختلف راهنمایی خواهیم کرد.

نقش بازاریابی محتوا تعمیرگاه خودرو

بازاریابی محتوا همیشه با هدف هسته خاصی از افراد است. می خواهید افرادی را که ماشین دارند و در مسافت رانندگی از مغازه شما زندگی می کنند ، هدف قرار دهید. نحوه دسترسی شما به این مخاطب همه به این بستگی دارد که از چه نوع بازاریابی محتوایی استفاده می کنید.

ایده های بازاریابی محتوای خودرو

وقتی مطالب مختلفی را کنار هم قرار می دهید ، می توانید بسیار خلاق باشید. در اینجا چند ایده رایج در مورد بازاریابی محتوا وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

1.فیلم تعمیر خودرو 

وقتی کسی دچار مشکلات اتومبیل می شود ، اولین غریزه او ممکن است جستجو در مورد چگونگی رفع آن باشد. اگر یک کتابخانه گسترده از فیلم هایی که بینندگان را از طریق راه حل برای مشکلات رایج اتومبیل رد می کند ، ایجاد کنید ، شانس خوبی برای بازدید دارید.

2. بررسی محصولات خودرو

 مردم همچنین کنجکاو هستند که چه محصولاتی می تواند به آنها کمک کند تا از وسایل نقلیه خود مراقبت کنند. این ممکن است به تمیز کردن ، نگهداری یا تعمیر اتومبیل باشد. نظر صادقانه خود را در مورد محصولات مختلف ارائه دهید و آنها را در عمل نشان دهید.

3. اطلاعات عمومی مراقبت از ماشین

شما می توانید اطلاعات مراقبت از اتومبیل را از طریق فیلم ها ، اینفوگرافیک ها یا پست های وبلاگ ارائه دهید. ایده این است که به مردم کمک کند بفهمند چگونه اتومبیل های خود را برای مدت طولانی تری زنده نگه می دارند

4. پست های “آیا می دانید” 

بسیاری از باورهای غلط رایج در مورد اتومبیل وجود دارد. به عنوان مثال ، مردم فکر می کنند که گاز ممتاز باعث عملکرد بهتر خودروی استاندارد آنها می شود. به عنوان یک متخصص تعمیر خودرو ، می توانید پست ها یا فیلم های جالب وبلاگ ایجاد کنید که حقیقت موجود در افسانه ها را توضیح دهد.

5. آخرین اخبار خودرو

 همچنین می توانید در مورد حال و آینده خودروها صحبت کنید. اخبار جالب اتومبیل را برجسته کنید و درباره آنچه در آینده می آید صحبت کنید.

روی شبکه های اجتماعی تمرکز کنید

رسانه های اجتماعی کندوی محتوای مشترک است. این یک منطقه است که انعطاف پذیری و توانایی امتحان انواع مختلف بازاریابی محتوا را به شما ارائه می دهد. می توانید فیلم ها ، اینفوگرافی ها یا پست های نوشته شده را بارگذاری کنید.

وقتی صحبت از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای فروشگاه های اتومبیل می شود ، روی مخاطب مورد نظر خود تمرکز کنید. همیشه ارسال مطالب ویروسی را هدف خود قرار دهید و ارتباط مردم با شما را برای افراد آسان کند. بهتر است وب سایت و ایمیل خود را به کانال های رسانه های اجتماعی خود پیوند دهید.

منبع: robertmaxim.com، www.constantcontact.com، www.webhosting.uk.com، mitchell1.com.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *