شما به عنوان یک شرکت تولیدی به وب سایتی نیاز دارید که به طور واضح نوآوری و تخصص فن آوری شما را به نمایش بگذارد تا چشم انداز تماس با تیم فروش خود را القا کند. وب سایتی که تولیدات شما را بازگو کند.

چگونه شرکت شما می تواند نه تنها یک وب سایت عالی ایجاد کند بلکه یکی از بهترین وب سایت های تولیدی در تجارت را نیز ایجاد کند؟!! به عنوان یک شرکت تولید کننده، سایت شما باید به بازدیدکنندگان کمک کند محصولات و خدماتی را که ارائه می دهید درک کنند. 

داشتن یک وب سایت قوی و به روز می تواند تأثیر برند شما را تثبیت کند و به سرعت سلامت و کیفیت شرکت شما را اعلام کند. وب سایت شما غالباً نقطه اولیه تماس با مشتری است، بنابراین باید اولین تأثیرگذاری را در سه زمینه اصلی ایجاد کند: ظاهر، محتوا و عملکرد.

از نظر ظاهری، یک طراحی وب سایت ساده، و زیبا از جهت زیبایی، باعث می شود تجارت شما حرفه ای تر از سایتی باشد که بهم ریخته و پیمایش آن دشوار باشد. برای محتوا، اطمینان حاصل کنید که سایت شما به طور واضح شرکت شما را توضیح می دهد، از جمله تجربه، مهارت و مهارت فنی؛ از نظر عملکرد، بسیار مهم است که سایت به صورت یکپارچه کار کند، نه تنها برای بازدید کنندگان سایت شما یک تجربه کاربری خوب ایجاد کند، بلکه باعث ایجاد قدرت توانایی به شما در ساخت چیزهایی می شود که طبق معمول کار می کنید.

مواردی که وب سایت شرکت تولیدی شما برای یک برند قوی نیاز دارد:

  • یک آرم تمیز و حرفه ای
  • یک طرح مدرن که از نظر بصری جذاب و از مارک تجاری خاصی برخوردار است
  • تصویری بزرگ و چشم نواز
  • پیام رسانی مبتنی بر ارزش در مورد خدمات شما
  • آرم های جوایز، گواهینامه ها، شرکا یا انجمن ها

یافتن آنچه که به دنبال آن هستند را برای بازدید کنندگان سایت شرکت تولیدی خود آسان کنید

بازدید کنندگان وب سایت شما باید بتوانند قابلیت های شما را مرور کنند و یا به راحتی کالایی را جستجو کنند. برای تولیدکنندگان مبتنی بر قابلیت و خدمات، این به معنای صفحات خدماتی است که به راحتی پیدا شده اند و به طور منطقی توسط برنامه، صنعت یا مواد به خوبی نوشته شده اند.

اگر شرکت شما مبتنی بر محصول است، از طریق وب سایت دسته بندی محصولات شما به طور واضح مشخص و منظم قرار داده می شود و هم چنین به مشتری از طریق سایت، توانایی دیدن سریع گزینه های خاص تر را ارائه می دهید.

اگر انتخاب زیادی از محصولات دارید، به راحتی می توان آنها را با یک کلمه کلیدی، با سایر عوامل اصلی جستجو کرد.

طراحی سایت این امکاه را فراهم می کند که یک صفحه جداگانه برای هر محصول یا دسته بندی محصولات داشته باشید. که هر صفحه محصول شامل هرگونه اطلاعات و مواد لازم مرتبط، از جمله برگه های مشخصات، راهنمای سفارش، بروشور، دستورالعمل نصب و غیره است.

با مخاطب هدف خود صحبت کنید

هنگامی که یک چشم انداز در حال بررسی چندین شرکت تولیدی است، محتوای متفکرانه و مدون که به طور خاص مخاطبان شما را هدف قرار می دهد، به وب سایت شما کمک می کند تا در رقابت متفاوت باشید.

بازدید کنندگان شما می پرسند، “چه چیزی برای من مفید است؟” با ایجاد محتوایی ویژه برای شخصیت های خریدار با آنها به زبان آنها می توانید صحبت کنید.

با طراحی وب سایت، می توان با تولید محتوا برای همیشه مشتری هدف یا خریدار خود را که در ذهن دارید به همراه اطلاعاتی که در اختیار او قرار می گیرد از طریق سایت شرکت تولیدی شما، به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کنید.

از وب سایت برای مطابقت خدمات خود با نیازهای مختلف خریداران استفاده کنید. صفحات خود را در دسته بندی متناسب با شخصیت های مختلف قرار دهید یا محتوایی را ارائه دهید تا مشتریان خود بتوانند به راحتی آنچه را که برای آنها مرتبط است پیدا کنند.

به عنوان مثال: مهندسان مخاطب اصلی شما هستند، یا زنان خانه دار، شرکت های صنعتی و… جزئیاتی که به هر یک آنها کمک می کند را می توانید قرار دهید تا آنان با دیدن و مطالعه از سایت شما از یکایک نیازهای خود آگاه شده و یکی از مشتریان شما قرار خواهند گرفتند.

از این طریق مخاطبان خود را شناسایی خواهید کرد، و محتوایی تولید می کنید که نیازهای او را بیان می کند، از جمله اطلاعات اصلی مانند زمان چرخش، نرخ رد مشتری، دقت پردازش، کیفیت محصول، زمان هدایت، حمل و نقل و غیره.

داستان های موفقیت آمیز مشتری شرکت تولیدی را وارد کنید

یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن اینکه مشتریان بالقوه چگونه می توانند از محصولات شما بهره مند شوند، نشان دادن چگونگی استفاده مشتریان قبلی از خدمات تولیدی شما به سود خود است. وجود این نوع محتوا در سایت شما تأیید ارزشمندی از کیفیت کار شما را ارائه می دهد.

روش های نمایش کارهای گذشته خود در وب سایت شرکت تولیدی شما:

  • مطالعات موردی نشان می دهد که چگونه یک چالش خاص برای مشتری را حل کرده اید
  • توصیفات مشتری، به صورت نوشتاری یا ویدیویی
  • عکس ها یا فیلم های محصولات شما در عمل
  • نظرات مشتریان، هم در سایت خود و هم در سیستم عامل های شخص ثالث

وب سایت تماس با شرکت تولیدی شما را آسان می کند

هنگامی که چشم انداز مطالب شما را خواند، مرحله بعدی تماس با تیم فروش شما است. با داشتن تماس های استراتژیک برای اقدام  در هر صفحه، این فرایند را ساده می شود. برای برقراری ارتباط کامل با آنچه کاربر در آینده تجربه خواهد کرد، از کلمات عملیاتی مانند “درخواست پیشنهاد” یا “ارسال درخواست” یا “قسمت تعویض سفارش” استفاده کنید. هم چنین برای بعضی از افراد که ترجیح می دهند با یک انسان واقعی صحبت کنند. با قرار دادن شماره تلفن تماس مخصوصاً در دستگاه های تلفن همراه، برای مشتری این امکان را نیز می توان فراهم آورد.

پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را قرار دهید

اگر تعداد زیادی بازدید کننده منحصر به فرد جذب کنید یا تجارت جدیدی باشید، بازدیدکنندگان شما ممکن است با شما و کارهایی که انجام می دهید خیلی آشنا نباشند. شما باید اثبات کنید کاری که شما انجام می دهید برای آنها مناسب است و چرا آنها باید در وب سایت شما بمانند و از شما خرید کنند. در نتیجه پیشنهاد فروش منحصر به فرد یکی از مهم ترین عملی است که شما برای شرکت تولیدی خود در وب سایت لازم است انجام دهید تا اشتباهاتی است که سایر تولیدکنندگان و شرکت های صنعتی با ندادن پیشنهاد فروش منحصر به فرد، مرتکب آن می شوند.

منبع: websolutions، thomas.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *