معمار: این که آیا شما به تازگی شرکت معماری خود را راه اندازی کرده اید و باید بدانید چگونه یک وب سایت ایجاد کنید یا به دنبال ایجاد سایت فعلی خود هستید ، بهینه سازی وب سایت شرکت شما یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای اطمینان از موفقیت کسب و کار خود انجام دهید. در عصر دیجیتال امروز ، تقریباً اجباری است که تجارت شما دارای وب سایت باشد ، بنابراین اطمینان از این که وب سایت شما برای شما کار می کند و نه علیه شما ، یک امر ضروری است!

چرا طراحی وب سایت مهم است

1. اولین برداشت را ایجاد می کند

معماری ساختمان


وقتی مخاطبان شما از وب سایت شما بازدید می کنند ، اولین برداشت خود را از کسب و کار شما نشان می دهد. آنها ظرف چند ثانیه درباره تجارت شما قضاوت خواهند کرد. در این چند ثانیه اول ، می خواهید تأثیر مثبتی بر مخاطبان خود بگذارید.

طراحی وب سایت مهم است زیرا بر نحوه درک مخاطبان از نام تجاری شما تأثیر می گذارد. تأثیری که بر آنها می گذارید می تواند باعث شود آنها در صفحه شما باقی بمانند و درباره کسب و کار شما بیاموزند یا صفحه خود را ترک کنند و به یک رقیب مراجعه کنند. یک طراحی وب خوب به شما کمک می کند تا مشتریان خود را در صفحه خود نگه دارید.

2. این امر خدمات مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد


مردم می توانند با نگاه کردن به وب سایت شما نحوه برخورد با آنها را قضاوت کنند. طراحی شما به آنها این دیدگاه را می دهد که چگونه به مخاطبان خود نگاه می کنید. اگر در طراحی وب سایت خود هیچ تلاشی نکنید ، مخاطبان شما می دانند که برای کمک به آنها تلاش نمی کنید.

وب سایت شما مانند نماینده خدمات مشتری است. اگر وب سایت شما روشن ، مدرن و جذاب باشد ، مخاطبان شما از صفحه شما استقبال بیشتری خواهند کرد. این تصور را ایجاد می کنید که برای افراد جدیدی که از وب سایت شما بازدید می کنند ، از آنها استقبال می کنید.

طراحی وب خود را به عنوان چهره دیجیتالی کسب و کار خود در نظر بگیرید. اگر شخصی وارد مکان فیزیکی شما شود ، آیا نمی خواهید چهره ای دوستانه به او خوشامد بگوید و احساس خوش آمدگویی به او بدهد؟ طراحی وب به روز و مدرن معادل چهره دوستانه ای است که از بازدیدکنندگان جدید شما استقبال می کند.

3. اعتماد را با مخاطبان شرکت معماری شما ایجاد می کند

معماری-با رنگ های مختلف

یک سایت حرفه ای نشان می دهد که مخاطبان شما اعتماد دارند. آنها به کسب و کار شما اعتماد خواهند کرد و با بررسی بیشتر آن احساس راحتی خواهند کرد.

ایجاد اعتماد با مخاطبان بسیار مهم است تا آنها در سایت شما باقی بمانند. وقتی بازدیدکنندگان مدت بیشتری در سایت شما بمانند ، فرصت های بیشتری را برای کسب و کار خود ایجاد می کنید تا بتواند این امتیازات را به دست آورد.

4. رقبای شما این کار را انجام می دهند


اگر به دلیلی برای اهمیت طراحی وب سایت نیاز دارید ، در اینجا یک دلیل مهم وجود دارد: رقبای شما در حال حاضر از طراحی وب استفاده می کنند. اگر می خواهید در رقابت با آنها باقی بمانید ، باید از طراحی وب سایت خود استفاده کنید.

طراحی وب سایت شما فرصتی است برای اینکه کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید. وقتی در حال رقابت با مشاغل دیگر هستید ، عموماً خدمات یکسانی دارید و قیمت های مشابهی دارید. شما به یک چیز نیاز دارید که کسب و کار شما را از بقیه متمایز کند.

یک وب سایت خوب طراحی شده فرصتی است تا کسب و کار شما ویژگی های منحصر به فرد شما را به نمایش بگذارد. می توانید به مخاطبان خود نشان دهید که چرا باید کسب و کار شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند.

5. ثبات ایجاد می کند


هنگامی که سعی می کنید سرنخ های جدیدی برای کسب و کار خود بدست آورید ، می خواهید نام تجاری خود را تقویت کنید. شما می خواهید مخاطبان شما با نام تجاری شما آشنا شوند تا وقتی آماده تغییر هستند شما را انتخاب کنند. طراحی وب سایت های آنلاین از آن جهت اهمیت دارند که به ایجاد انسجام در صفحه شما کمک می کنند.

شما باید فونت ها ، سبک ها و طرح بندی های یکسانی در همه صفحات وب سایت خود داشته باشید. اگر در هر صفحه طراحی متفاوتی دارید ، این امر باعث می شود سایت شما غیرحرفه ای به نظر برسد. همچنین به رسمیت شناختن نام تجاری چالش برانگیزتر است زیرا مخاطبان شما نمی دانند کدام رنگها را با نام تجاری شما مرتبط کنند.

مشتریان هنگام استخدام معمار سه مرحله را طی می کنند:

معمار و نقشه کش
  • گردهمایی ایده
  • به مشاوره خاصی نیاز دارید
  • آماده استخدام

این مراحل به عنوان یک قیف عمل می کنند و هر مرحله بعدی شامل مشتریان کمتر و کمتر است ، زیرا افراد پاسخ های مورد نظر خود را پیدا می کنند و یا با معمار درگیر می شوند یا پروژه خود را لغو یا به تاخیر می اندازند.

بنابراین چگونه تصمیم می گیرید که چه محتوایی را در سایت خود قرار دهید؟

محتوای وب سایت خود را به سه مرحله مشتری به نسبتهای زیر منعکس کنید:

80 درصد محتوا مرحله “جمع آوری ایده” را هدف قرار می دهد

10 درصد از محتوا مرحله مشاوره “نیازهای خاص” را هدف قرار می دهد

10 درصد محتوا مرحله “آماده استخدام” را هدف قرار می دهد

چرا شما به یک وب سایت عالی برای شرکت معماری خود نیاز دارید

شرکت معماری


یک وب سایت عالی ضروری است بنابراین شرکت شما می تواند:

  • کارهایی را که می توانید انجام دهید نشان دهید
  • به مردم کمک کنید تا شما را پیدا کنند
  • ایجاد سرنخ و تبدیل سرنخ به مشتریان پرداخت کننده

کارهایی را که شرکت معماری شما انجام می دهد نشان دهید


از آنجا که معماری یک میدان بصری است ، شما به راهی نیاز دارید تا آثار خیره کننده خود را به نمایش بگذارید. متأسفانه ، اگر وب سایت وحشتناکی دارید ، مردم احتمالاً این تصور را به آثار معماری شما منتقل می کنند. بنابراین ، به خودتان لطف کنید و نکات ما را برای موفقیت وب سایت خود دنبال کنید!

به مردم کمک کنید تا شما را پیدا کنند


وقتی مردم به دنبال چیزی هستند ، اولین جایی که آنها بررسی می کنند اینترنت است! بنابراین شما به یک حضور آنلاین عالی نیاز دارید تا مردم را وادار به استخدام شرکت شما نسبت به سایر شرکت های خارج از کشور برای برآوردن نیازهای معماری خود کنند. اطمینان حاصل کنید که فهرست محلی خود را به موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo اضافه کنید تا در نتایج جستجو ظاهر شوید.

راهنمایی مشتریان را به مشتریان پرداخت کننده تبدیل کنید


در نهایت ، شما می خواهید وب سایت شما برای شما کار کند ، نه علیه شما. این به معنای طراحی سایتی است که نه تنها مشتریان مشتری را جذب می کند ، بلکه این سرنخ ها را به مشتریان پولی تبدیل می کند.

چگونه می توان یک وب سایت عالی برای شرکت معماری خود ایجاد کرد


بنابراین ، اگر ایجاد وب سایت شخصی شما بسیار ترسناک به نظر می رسد ، نگران نباشید! ما اینجا هستیم تا راهنمای گام به گام را به شما نشان دهیم تا دقیقاً نحوه ایجاد وب سایت ستاره ای برای شرکت خود را به شما نشان دهیم. ما اجزایی را که باعث می شود وب سایت شما به دستورالعمل موفقیت تبدیل شود مرور می کنیم ، اما ابتدا بیایید در مورد آنچه نباید انجام دهیم صحبت کنیم!

آنچه نباید انجام داد


شاید حتی بیشتر از یک وب سایت خوب طراحی شده ، یک وب سایت ضعیف طراحی شده باشد. موارد زیر باید در هنگام ساخت وب سایت خود از آنها پرهیز کنید:

1. قابل پیش بینی نباشید!

معماری خانه برعکس


اغلب اوقات ، سایتهای معماری از همان طرح کوکی برش-نمونه کارها ، خدمات و صفحات مربوط به ما پیروی می کنند. فرآیند تفکر اغلب این است: “اگر مردم از کارهای موجود ما خوششان بیاید ، ما را برای انجام کار برای آنها استخدام می کنند.” اما این همیشه صادق نیست! این قالب وب سایت بروشور نامیده می شود – بیشتر از آنچه که یک بروشور فیزیکی دریافت می کند ارائه نمی دهد.

“چه اشکالی دارد؟” ممکن است بپرسید هیچ چیز ، فقط اگر می خواهید کار خود را به مردم نشان دهید. اما برای تولید سرنخ های زنده ، به یک طراحی مجدد جدی نیاز دارید.

اکثر وب سایت های معماری توسط معماران طراحی شده اند ، برای معماران – نه مشتریان! این سایت ها همه مربوط به شما هستند ، اما مشتری به شما اهمیت نمی دهد – آنها به آنچه شما می توانید برای آنها انجام دهید اهمیت می دهند! وب سایت خود را بر ارتباط با مشتریان متمرکز کنید تا آنها بتوانند به شما در تحقق اهداف پروژه های خود اعتماد کنند. در اینجا یک مثال از آنچه نباید انجام دهید وجود دارد: حالا بیایید نگاهی بیندازیم که چه چیزی بهترین طراحی وب سایت معماری را بسیار عالی می کند تا ایده بهتری از اینکه از کجا شروع کنید و چه چیزی را در وب سایت شرکت خود بگنجانید ، بدست آورید.

2. بهترین طراحی وب سایت های معماری


در اینجا برخی از معیارهایی که هنگام ایجاد یک وب سایت معماری عالی باید در نظر گرفته شود آورده شده است:

  • اهمیت به نکات بصری
  • به طور مرتب منتشر کنید
  • آدم باش
  • متخصص باشید
  • تمیز نگهش دار

الف) اهمیت به نکات بصری


همانطور که می دانید ، معماری یک هنر تجسمی است ، بنابراین مطمئن شوید که عکس های باکیفیت و حرفه ای از آثار معماری خود را در قسمت پروژه های سایت خود قرار دهید تا به مصرف کنندگان احتمالی نشان دهید که قادر به ایجاد چه چیزی هستید. طرح هایی را برای نشان دادن محتوای پشت طرح های خود قرار دهید. بالاخره دیدن باور کردن است!

به جای تمرکز صفحه اصلی خود روی عکس ها ، زمینه های تخصصی خود را در جلو و مرکز قرار دهید ، بنابراین می توانید مشتریان را به اطلاعاتی که بیشترین ارتباط را با آنها دارد راهنمایی کنید.

ب) به طور مرتب منتشر کنید


نه تنها باید یک وب سایت برای شرکت خود بسازید ، بلکه باید با به روزرسانی منظم آن با پروژه های جدید خود ، آن را حفظ کنید. اگر همه پروژه های وب سایت شما قدیمی باشند ، مردم فکر می کنند دیگر کار نمی کنید.

پ) آدم باش


“خوب ، این آسان است!” ممکن است فکر کنید ، اما معنای واقعی آن این است: شامل محتوای تحریریه و روایت های اول شخص باشید تا افرادی که به سایت شما می آیند احساس کنند که با یک فرد در ارتباط هستند-نه یک شرکت بدون چهره. این امر باعث می شود که مشتریان بالقوه بتوانند با شرکت شما ارتباط برقرار کرده و روابط قوی تری برقرار کرده و نرخ تبدیل بالاتری را برای مشتریان جدید ایجاد کنند.

ت) متخصص باشید

تخصص در معماری


در نهایت ، محتوا را از سایر مقامات معماری در وب سایت خود کپی و جایگذاری نکنید – به یک اقتدار تبدیل شوید که هم مصرف کنندگان و هم معماران دیگر می توانند با تولید محتوای خود و افزودن صدا و نظرات خود به مکالمه به آن اعتماد کنند. فقط کارهایی را که انجام داده اید ذکر نکنید ، به مردم نشان دهید که چه چیزی می توانند از تجربه شما بیاموزند یا چیزهای مفیدی را به آنها بیاموزید. از توضیح روند خود خجالت نکشید (البته از نظر آنچه مشتریان بالقوه می توانند درک کنند). این اطلاعات نشان می دهد که شما واقعاً می دانید چه کار می کنید و به ایجاد اعتماد زودهنگام کمک می کند.

ث) تمیز نگهش دار


در حالی که شما نمی خواهید خیلی کم کار کنید ، شاید بدتر از آن انجام بیش از حد باشد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما ساده و تمیز است تا بازدیدکنندگان بتوانند در تمام مواردی که ارائه می دهید حرکت کنند. بی نظمی بیش از حد باعث حواس پرتی کار شما می شود و مانع از آن می شود که خوانندگان بتوانند بر روی یک موضوع به اندازه کافی تمرکز کنند تا اطلاعات مفیدی به دست آورند. مطمئن شوید که بین پروژه های ساخته نشده و تکمیل شده تمایز قائل می شوید. سازماندهی واضح برای توجه به طرح های شما بسیار مهم است.

آنچه که یک سایت شرکت معماری لاززم است دارا باشد

1. صفحه نخست


صفحه اصلی با پرسش دقیق از مشتریان احتمالی شروع به کار می کند. پست های وبلاگ ویژه برخی از مطالب آموزنده ای را که مشتریان بر روی پاسخ به سوالات مشتریان احتمالی تمرکز کرده اند به مشتریان نشان می دهد.

2. استعلام


صفحه استعلام ، مشتریان آینده نگر را از طریق مجموعه ای از سوالات به منظور تعیین نیازهای خاص پروژه آنها در حالی که اطلاعات مفید مشتری را برای شرکت جمع آوری می کند ، هدایت می کند. شناخت مشتریان بسیار مهم است تا بتوانید آنچه را که بدنبال آن هستید ارائه دهید ، روابط محکمی با آنها برقرار کنید و رضایت مشتری را جلب کنید. مشتریان فعلی شما می توانند منبع فوق العاده ای برای مراجعه مشتریان جدید به شرکت شما باشند ، بنابراین اطمینان از رضایت آنها از کار شما باعث می شود که شرکت شما از طریق دهان به دهان مثبت به موفقیت های بعدی برسد.

3. پروژه های معماری

بازدیدکنندگان را با هر پروژه ای که شرکت انجام داده است آشنا کنید. فهرستی از 8 پروژه به عنوان مثال برای مشتریان آینده نگر از نوع و کیفیت کار طراحی شرکت معماری شما می تواند برای آنها انجام شود. این مثالها شامل کارهای تکمیل شده و در حال انجام و انواع پروژه های مختلف از جمله کارهای تجاری و مسکونی است. عکس های برجسته را می توانید در دو قالب گالری و نمایش اسلاید مشاهده کنید. اطلاعات ارائه شده برای هر پروژه تعادل کاملی را شامل می شود ، از جمله تمام جزئیات مربوط به هر پروژه بدون به هم ریختن صفحه با اطلاعات بیش از حد فنی و غیر ضروری.

4.خدمات شرکت معماری


صفحه خدمات به مشتریان بالقوه اطمینان می دهد که شرکت بر رفع نیازهای خاص آنها متمرکز است. خدمات شرکت معماری شما بیشتری نسبت به شرکت معماری معمول شما ارائه می دهد. ارائه خدمات در مرحله قبل از طراحی شروع می شود و خدمات ارزیابی قبل از اینکه مشتریان بالقوه حتی یک سایت ساخت را خریداری کنند شروع می شود. این اطمینان می دهد که هر سایتی که مشتری انتخاب می کند از قبل مورد بررسی کامل قرار گرفته است تا از شگفتی در راه جلوگیری شود. این بخش عمق دانش و تخصص طراحی شرکت معماری شما را برجسته می کند.

5. درباره شرکت معماری شما

معماری و آرشیتکت


این بخش با متمرکز نکردن بر طراحی ، بلکه درباره آنچه شرکت می تواند برای مشتریان انجام دهد ، قالب صفحه معمولی About را می شکند. تمام ارتباطات در سایت بر مشتری متمرکز است. شرکت حتی به مشتریان احتمالی می گوید چه کاری نمی توانند انجام دهند. این به مدیریت انتظارات مشتری احتمالی کمک می کند و نشان می دهد که طراحی شرکت معماری شما همیشه به جای وعده دادن چیزهایی که نمی توانند ارائه دهند ، با آنها صادقانه و سرراست خواهد بود.

6. اخبار


صفحه اخبار دارای انواع مطالب مفید و جالب است ، از به روزرسانی پروژه های جاری گرفته تا روش های مفید و همچنین پروژه های برنده جایزه که اعتبار را افزایش می دهد.

7. خبرنامه


خبرنامه فصلی به روز رسانی پروژه های جاری شرکت را ارائه می دهد. این صفحه شما را به جدیدترین نسخه خبرنامه می برد و از بازدیدکنندگان می خواهد که مشترک شده و آن را با دوستان به اشتراک بگذارند. همچنین شامل یک لیست اصلی است تا بازدیدکنندگان بتوانند مسائل گذشته را مشاهده کنند.

8 ویژگی اساسی وب سایت شرکت معماری

به طور کلی ، وب سایت شرکت معماری شما با تمرکز بر نیازهای مشتریان ، از جمله محتوای مربوطه که شرکت را به عنوان متخصص در زمینه خود معرفی می کند ، در یک طراحی ساده که پیدا کردن دقیق آن را برای مشتریان آسان می کند ، کار بسیار خوبی برای ایجاد روابط با مشتریان احتمالی انجام می دهد.

هر معمار می داند که برداشت اولیه ضروری است. اما وقتی نوبت به طراحی وب سایت آنها می رسد ، اولین تصورات تا کنون تنها یک شرکت را در بر خواهد گرفت.

اگر شما یک شرکت معماری هستید ، وب سایت شما باید سه چیز را انجام دهد: مجموعه کار خود را ارائه دهید ، تخصص خود را نشان دهید و به وضوح توانایی خود را برای پاسخگویی به چالش های خریدار بیان کنید. در حالی که معماران طراحی خوب را درک می کنند ، وب سایت های آنها باید بیش از زیبایی شناسی ارائه دهند.

در این مقاله ، ما هشت جزء ضروری از وب سایت های شرکت معماری خوب را بررسی می کنیم.

1. طراحی استراتژیک


بهترین وب سایت های شرکت معماری از استراتژی نام تجاری خود برای اطلاع از انتخاب های طراحی خود استفاده می کنند. طراحی استراتژیک به این معنی است که از تصاویر ، تایپوگرافی ، رنگ و طرح استفاده کنید تا داستان خود را بیان کنید و مخاطبان خود را به گونه ای جذب کنید که اعتبار و اعتماد ایجاد کند. طراحی استراتژیک همچنین به شما اجازه می دهد تا ویژگی های مهم مارک را به صورت بصری به اشتراک بگذارید و موقعیت ، تمایزها و پیامهای کلیدی خود را تقویت کنید.

در نهایت ، استراتژی طراحی شما را مجبور می کند تا مارک خود را در جهت خلاقانه تری قرار دهید و تجربه کاربری پیچیده و پرمعنا را ارائه دهید. در پایان روز ، مشتریان بیشتر به یاد وب سایت و شرکت شما خواهند بود. و در بازار رقابتی استعدادها ، به جذب کارمندان بالقوه نیز کمک می کند.

2. تصاویری نفس گیر معماری شما

معماری پله


عکاسی زیبا و پر جنب و جوش نقش مهمی در وب سایت یک شرکت معماری ایفا می کند. ما موجودات بصری هستیم و تصاویر زرق و برق دار و قانع کننده ، اعتبار را برانگیخته و میل به خدمات شما را برمی انگیزد. در حالی که بسیاری از تصاویر موجود در وب سایت شما نمونه کارهای شما را نشان می دهد و کار شما را به نمایش می گذارد ، دیگران ممکن است عملکردی کاملاً زیباشناختی داشته باشند. به دلیل ماهیت بصری صنعت شما ، تصاویر وب سایت شما باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد.

شما باید روی یک عکاس حرفه ای با تجربه عکاسی معماری در نور روز و شب سرمایه گذاری کنید. این یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید. اگر به سادگی بودجه ای برای عکاسی سفارشی ندارید ، سعی کنید با شرکایی که در پروژه های کلیدی با آنها کار کرده اید تماس بگیرید تا ببینید آیا می توانید از عکس های آنها استفاده یا مجوز دهید. این می تواند راهی مقرون به صرفه برای به دست آوردن تصاویر کشویی بالا باشد. البته تیم حفظ با قرار دادن عکاس شرکت معماری شما را نیز برای داشتن عکس هایی بی نظیر همراهی می کند.

3. نمونه کارها پروژه/مطالعات موردی


عکس های پروژه مهم هستند ، اما توضیحات خود پروژه ها را فراموش نکنید. حتماً چالش مشتری و نحوه حل آن را توضیح دهید. سعی کنید یک داستان جذاب را بیان کنید. حتی ممکن است بخواهید داستان های موردی خود را به بیوگرافی تیم مناسب وصل کنید و چهره و تخصص خاصی را در بهترین کار خود قرار دهید.

داستان های قدرتمند یا توضیحات پروژه می تواند به اعتبار شرکت شما کمک کرده و تخصص تیم شما را برجسته کند. هنگامی که مشتری سعی می کند شرکتی را برای کار انتخاب کند ، قدرت درک شده از عملکرد گذشته شما می تواند تفاوت فوق العاده ای ایجاد کند.

از جزئیات غافل نشوید. عکس ها ، توصیفات ، ویدئوها ، دستاوردهای کلیدی و نتایج و معیارهای خاص همه به زنده شدن داستان های شما کمک می کند و کسانی را که ممکن است در حصار باشند ترغیب می کند.

4. تجربه ی کاربر


از معماری سایت و سازماندهی محتوا گرفته تا پیوندهای شکسته و صفحات با سرعت بارگذاری بالا ، تجربه کاربری عالی یکی از مهمترین عناصر وب سایت هر شرکت معماری است. به زبان ساده ، وب سایتی که کاربر پسند نباشد می تواند مشتریان احتمالی و نامزدهای شغلی را ناامید و منصرف کند. شرکتهای معماری اغلب بیش از حد بر طراحی خیره کننده تمرکز می کنند و بازدیدکنندگان وب سایت خود را مجبور به پیمایش ناوبری سخت می کنند و راه خود را در هزارتوی گیج کننده و ضعیف مشخص می کنند.

و هرچه تعداد کاربران بیشتر از طریق تلفن های خود به وب سایت ها دسترسی پیدا می کنند ، شرکت های معماری باید سایت هایی بسازند که به همان اندازه زیبا و کاربردی در موبایل مانند صفحه کامپیوترهای رومیزی باشد. طراحی واکنش گرا – ایجاد سایت برای سازگاری ارگانیک با طیف گسترده ای از صفحه نمایش ها – مهمتر از همیشه است.

5. وبلاگی برای محتوای آموزشی


وبلاگ شما جایی نیست که بتوانید استخدام های اخیر ، جوایز پروژه یا بیانیه های مطبوعاتی را در آن قرار دهید. در عوض ، وبلاگ شما باید کانال توزیع محتوای آموزشی رایگان و اغلب تولید شده باشد. پست ها باید موضوعات طراحی را که برای مخاطبین هدف شرکت شما بسیار مهم است ، گرایش های پیش روی صنعت و سایر بینش های طراحی را که مشتریان و مشتریان احتمالی آنها با چالش های تجاری آنها مرتبط می دانند ، مورد بررسی قرار دهند. با تولید محتوای آموزشی ، تیم شما می تواند تخصص خود را نشان داده و به عنوان منبعی برای مشاوره های هوشمند و به موقع شهرت ایجاد کند.

پس از تسلط بر وبلاگ نویسی ، می توانید محتوای آموزشی ارزشمند دیگری را برای مخاطبان خود ایجاد کنید ، از جمله راهنماهای اجرایی ، تصاویر سفید ، وبینارها ، مطالعات تحقیقاتی و موارد دیگر. شما می توانید برخی یا همه این دارایی های “با ارزش” را در پشت فرم ثبت نام قرار دهید تا سرنخ ها و لیست ایمیل شما افزایش یابد.

6. یک استراتژی سئو


بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) عبارت است از افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو مانند Google. با بهینه سازی صفحات برای فرصت های خاص کلمات کلیدی و استفاده از استراتژی های مختلف برای ایجاد اقتدار دامنه وب سایت خود ، می توانید دسترسی و اعتبار بیشتری را در طول زمان ایجاد کنید.

در حال حاضر ، رقابت برای بهترین کلمات کلیدی صنعت در میان شرکت های معماری می تواند سخت باشد ، اما طبق مطالعه رشد در سال 2021 ، تنها 36.2٪ از شرکت های خدمات حرفه ای گزارش داده اند که از فعالیت SEO به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند. داشتن یک استراتژی SEO یک راه عالی برای افزایش دید شما و متمایز کردن شما از رقبا است.

استفاده از استراتژی SEO به پست های وبلاگی که می نویسید کمک می کند و صفحات خدمات در وب سایت شما در موتورهای جستجو بیشتر پیدا می شود. و با بهینه سازی محتوای رهبری فکری خود با کلمات کلیدی که مخاطبان شما در جستجوی آن هستند ، می توانید تخصص خود را برای افرادی که به دنبال این اطلاعات هستند بیشتر نمایان کنید.

7. بیوگرافی اعضای تیم معماری با عکس های آنان


شرکت های معماری تخصص می فروشند. شما باید تمام تلاش خود را برای برجسته کردن این تخصص و نشان دادن افراد بسیار توانا در تیم خود انجام دهید. و بله ، این به معنای عکسبرداری از سر در اطراف است! جلوه دادن نام در صنعت بسیار مهم است ، جایی که ارزشمندترین دارایی یک شرکت دانش افراد آن است.

به طور متوسط ​​، پس از صفحه درباره ما ، صفحه تیم شرکت دومین صفحه پربازدید در وب سایت آنها است. چشم اندازها می خواهند بدانند که با چه کسانی کار خواهند کرد. و می خواهید با مخاطبانی که احتمالاً هنوز با شما تماس نگرفته اند اعتماد برقرار کنید. تخصص افراد شما کلید ایجاد این اعتبار است. اگر بازدیدکننده نتواند بیوگرافی افرادی را که در یک شرکت کار می کنند ، به ویژه افراد تیم رهبری ، پیدا کند ، احتمالاً شرکت شما را در پیشنهاد شرکت نمی دهد.

علاوه بر این ، از دیدگاه برند کارفرما ، توسعه نام تجاری شخصی حرفه ای در چند سال گذشته اهمیت ویژه ای یافته است-به ویژه برای آن کارمند بلند پرواز جاه طلب که به دنبال ایجاد جایگاه خود در معماری آینده است. تمرین. با ارائه این فرصت به متخصصان برتر خود که شهرت آنها را تقویت کنند ، به کارکنان خود ثابت کنید که در موفقیت آنها سرمایه گذاری کرده اید.

8. دعوت به اقدامات/پیشنهادات برای مشارکت بیشتر

معماری
معماری


وب سایت شرکت معماری شما بدون سازوکاری که کاربر را برای انجام گام یا اقدام بعدی ترغیب کند به چه درد می خورد؟ در حالی که دکمه “تماس با ما” نوعی از اقدامات (CTA) است ، می توانید بهتر عمل کنید.

موثرترین وب سایت های معماری از منظر بازاریابی ، پیشنهادات مختلفی را برای مشارکت بیشتر ارائه می دهند. شاید این یک مشاوره رایگان یا پیشنهاد برای بارگیری محتوای برتر ، مانند راهنمای عمیق باشد. هر چه پیشنهاد می کنید ، از طرف علاقه مند بخواهید اطلاعات تماس – نام و آدرس ایمیل آنها را حداقل ارائه دهد – تا بتوانید در آینده با مطالب و پیشنهادات اضافی با آنها تماس بگیرید. اما آنها را با زمینه های فروش دنبال نکنید. در عوض ، آنها را در طول زمان با محتوای رایگان و ارزشمند تربیت کنید. به این ترتیب ، هنگامی که آنها نیاز به استخدام معمار دارند ، شرکت شما در ذهن خواهد بود.

بسیاری از وب سایت های شرکت های معماری از نظر بصری خیره کننده هستند اما در ایجاد کسب و کار خود کم کاری نمی کنند. آنها بروشورهای فوق العاده ای هستند اما به طور کامل نمی توانند نیازهای خریداران امروزی را که برای یافتن و ارزیابی شرکت ها به اینترنت متکی هستند ، برآورده کنند. علاوه بر این ، مراجعات سنتی در حال کاهش آهسته اما پیوسته هستند ، بنابراین معمارانی که می خواهند کسب و کار پررونق فردا را بسازند ، باید از امروز شهرت آنلاین خود را توسعه دهند.

و هیچ مکانی برای شروع بهتر از ساختن وب سایتی نیست که نه تنها استانداردهای زیبایی شما را برآورده کند ، بلکه نیازهای خریداران مدرن خدمات معماری را نیز برآورده کند.

منبع: appfluence.com، www.webfx.com، hingemarketing.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *