عکاسی: هنگامی که یک عکاس حرفه ای می شوید ، ممکن است احساس کنید که وظیفه دارید کارهای خود را در سطح پیشرفته تری ارتقا دهید ، آن زمان است که وب سایت شخصی شما می تواند مفید واقع شود. یک وب سایت یک ابزار ضروری است زیرا این اساس همه تلاش های بازاریابی شما است. سایت عکاس در آینده نزدیک ممکن است تنها راه مناسب برای ارائه نمونه کارها به مشتریان بالقوه شما باشد.

بسیاری از عکاسان حرفه ای نیز از وب سایت ها برای تبلیغ کارگاه های خود استفاده می کنند تا از طریق آموزش ، درآمد بیشتری کسب کنند.

دلایل بسیار دیگری نیز وجود دارد که چرا شما ممکن است به یک سایت عکاس شخصی نیاز داشته باشید:

برای دستیابی به مشتریان احتمالی با نشان دادن آثار خود ، تبلیغ عکس ها ، فروش آنها ، سازماندهی کارگاه ها ، به اشتراک گذاری پست ها از طریق وبلاگ خود … در نهایت ، ممکن است به سادگی به آن نیاز داشته باشید در جامعه جهانی عکاسان حرفه ای به نظر برسید!

علاوه بر این ، داشتن وب سایت شخصی شما به جلوگیری از نقض حق چاپ کمک می کند ، زیرا این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام عکس ها را نمایش دهید و علامت گذاری کنید یا نه تا از حقوق شما محافظت کند.

ارائه سبک عکاسی شما از طریق وب سایت

دوربین عکاسی_عکاسی و وب سایت

طراحی وب سایت شما همچنین نقش مهمی در ارتقاء کار شما دارد:

این سبک کلی شما را بلافاصله نشان می دهد ، به معنای واقعی کلمه در نگاه اول. وب سایت شخصی تمام اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان شما قرار می دهد: توضیحات ، قیمت ، خدمات. به عنوان یک قاعده ، مشتریانی که از جزئیات آگاه هستند ، بیشتر سفارش می دهند تا کسانی که چنین اطلاعاتی در مورد یک عکاس پیدا نکرده اند.

با در نظر گرفتن مخاطب موردنظر خود ، طاقچه ای برای وب سایت خود (مانند عکاسی خبری ، دستکاری عکاسی ، مد ، زرق و برق ، عروسی و تبلیغات) انتخاب کنید. البته داشتن وب سایت شخصی خود یکی از راحت ترین روش ها برای ارائه نمونه کارها به بازار هدف تعریف شده است. با این حال ، شما باید در مورد آن ثابت قدم باشید. اگر می خواهید مشتریان عروسی را جذب کنید ، برای ایجاد روحیه عروسی به وب سایت خود نیاز دارید.

در عکاسی نیازی به مهارت در طراحی وب نیست. اگر به توقف های F ، عمق میدان و متعادل سازی فضای خالی دائما فکر می کنید ، احتمالاً نگران مواردی مانند تجربه کاربر ، ناوبری وب سایت یا فراخوانی برای اقدام نیستید. اما در حالی که نادیده گرفتن طراحی وب بر کیفیت عکس های شما تأثیر نمی گذارد ، مطمئناً بر کیفیت طراحی وب سایت عکاسی شما تأثیر می گذارد.

راهنمای آسان برای ایجاد سایت عکاسی


اگر عکاسی هستید که به دنبال موفقیت در عصر دیجیتال امروز هستید ، به یک وب سایت نیاز دارید. برای کسانی که حرفه ای خلاقانه دارند ، داشتن یک وب سایت دیگر یک مزیت رقابتی نیست – در حال حاضر ، این مورد بیشتر به دلیل نداشتن یک وب سایت به عنوان یک معایب جدی است. این که آیا به دنبال مشتریان جدید ، شغل جدید یا فقط برای افزایش مشخصات خود هستید ، وب سایت نمونه کارها ابزار شماره یک در اختیار شما است.

نحوه ایجاد یک وب سایت عکاسی در 8 مرحله ساده:

  • یک هدف مشخص برای وب سایت خود تعیین کنید.
  • سازنده وب سایت مناسب را انتخاب کنید.
  • یک طرح انتخاب کنید
  • قالبی را که دوست دارید پیدا کنید.
  • عکسها و مطالب خود را اضافه کنید.
  • برنامه ها را نصب کنید.
  • عکاسی خود را ببینید.
  • بررسی و منتشر کنید.

برای وب سایت عکاسی خود یک هدف مشخص تعیین کنید

اهداف عکاسی



قبل از شروع به ساخت وب سایت عکاسی ، مهم است که یک قدم به عقب بردارید و اهداف خود و هدف اصلی سایت خود را در نظر بگیرید. این بر بستری که برای ساخت سایت خود انتخاب می کنید و نحوه طراحی آن تأثیر می گذارد. مثلا:

آیا شما یک عکاس رویدادها هستید که به دنبال مشاغل جدید و محلی هستید؟ آیا به دنبال کسب درآمد با فروش آنلاین تصاویر خود هستید؟ آیا می خواهید تصاویر را به صورت بارگیری بفروشید؟

آیا در جستجوی شغل جدیدی در صنعت هستید و از این سایت به عنوان نمونه کار خود استفاده می کنید؟ اطمینان حاصل کنید که محتوای نوشته شده شما – مانند صفحه درباره ما – می تواند در کنار تصاویر شما در مرکز توجه قرار گیرد. همچنین ممکن است بخواهید یک بخش CV و یک وبلاگ مبتنی بر عکاسی برای نشان دادن تخصص خود اضافه کنید.
آیا برای شروع و بالا بردن مشخصات خود فقط به یک وب سایت ساده نیاز دارید؟

یک سازنده وب سایت انتخاب کنید



سازندگان وب سایت ابزارهای آنلاین هستند که هرکسی می تواند از آن برای آنلاین شدن استفاده کند. شما یک الگو را به عنوان اساس سایت خود انتخاب می کنید ، سپس عناصر را بکشید و رها کنید تا جایی که می خواهید آنها قرار گیرند. شما می توانید صفحات اضافی ایجاد کنید و همچنین صفحاتی را که با الگوی انتخابی شما ارائه می شوند ویرایش کنید. به طور خلاصه ، اگر از پاورپوینت راحت هستید ، با استفاده از سازنده وب سایت راحت خواهید بود.

برخی از سازندگان در واقع برنامه هایی را ارائه می دهند که کاملاً رایگان هستند ، اما ما به این دلیل خواهیم پرداخت که چرا آنها بعداً بهترین ایده نیستند.

بسیاری از مردم اشتباه می کنند که تصور می کنند سازندگان وب سایت برای وب سایت آنها بسیار محدود کننده است. اما برای وب سایت های عکاسی ، آنها واقعا ایده آل هستند. در اینجا فقط برخی از کارهایی که می توانید با یک سازنده وب سایت انجام دهید ذکر شده است:

  • محتوای جدید را سریع بارگذاری کنید ، بدون نیاز به دانستن نحوه کدگذاری
  • یک نام دامنه موجود را متصل کنید یا یک نام جدید انتخاب کنیدرسانه های اجتماعی خود را ادغام کنید
  • فرم تماس را اضافه کنید
  • ایجاد یک منطقه ورود به سیستم برای مشتریان
  • نحوه نمایش تصاویر خود را با سهولت تغییر دهید
  • فروش محصولات دیجیتالی و فیزیکی

یک طرح انتخاب کنید


هنگام ثبت نام در سازنده وب سایت ، از شما خواسته می شود نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و انتخاب کنید که از کدام برنامه شروع کنید. این مرحله همچنین در مرحله ای است که از شما خواسته می شود نام دامنه را انتخاب کنید ، یعنی آدرس منحصر به فرد وب سایت شما – برای مثال ، وب سایت hefzteam.ir است.

قالبی را که دوست دارید پیدا کنید


طبق یک مطالعه ، 75 درصد اعتبار وب سایت از طراحی ناشی می شود. به عنوان یک عکاس ، شما می خواهید خلاقیت شما در عکس های شما نمایان شود – و وب سایت شما نباید تفاوتی داشته باشد. شما باید بتوانید آن را “متعلق به خود” کنید – به همین دلیل انتخاب سازنده وب سایت که سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد بسیار مهم است.

تصاویر خود را ارائه دهید


وب سایت شما باید مجموعه ای از کارهایی باشد که به آنها افتخار می کنید – اغلب اینها جدیدترین مطالب شما خواهند بود. وسوسه بارگذاری همه چیزهایی را که تا به حال کار کرده اید را تسلیم نکنید – این امر باعث می شود سایت شما نامرتب و پیمایش سخت شود.

وقتی نوبت به ارائه تصاویر شما می رسد ، چند گزینه متفاوت دارید:

1. از گالری استفاده کنید


نمایش تصاویر در قالب گالری یک رویکرد بسیار استاندارد است. می توانید تصاویر خود را به صورت شبکه یا نمایش اسلاید ترتیب دهید و بازدیدکنندگان می توانند عکس ها را مستقیماً در سایت شما داشته باشند.

2. تقسیم تصاویر بر اساس موضوع ، پروژه یا تاریخ


یک روش ارائه کمی کم اهمیت این است که تصاویر خود را بر اساس پروژه یا موضوع (به عنوان مثال “پرتره” یا “حرکت”) تقسیم کنید و به هر مجموعه صفحه مخصوص خود را بدهید. سپس این صفحه به پیمایش صفحه اصلی سایت شما پیوند داده می شود.

درباره صفحه


مشتریان احتمالی می خواهند چشم پشت لنز را بشناسند. بخش “درباره من” به شما این امکان را می دهد تا چهره جدیدی به شخصیت اضافه کنید و در مورد الهام و تجربه خود صحبت کنید. شما باید به صورت اول شخص صحبت کنید ، و ما اکیداً توصیه می کنیم عکس خود را اضافه کنید تا به نمونه کارها شما احساس شخصی تری بدهد.

صفحه تماس


51 درصد مردم فکر می کنند “اطلاعات تماس کامل” مهمترین عنصری است که در وب سایت های شرکت وجود ندارد. اطمینان حاصل کنید که یک صفحه اختصاصی “تماس” ایجاد کرده اید (که در ناوبری صفحه اصلی شما موجود است) تا مشتریان بالقوه بتوانند با شما تماس بگیرند. شما می توانید اطلاعات تماس خود را به این صفحه اضافه کنید ، یا یک فرم تماس اضافه کنید تا به افراد اجازه دهید سوالات خود را به صورت شبانه روز در یک مکان ارسال کنند.

فروشگاه آنلاین


اگر می خواهید چند سنت از اسنپ خود بدست آورید ، پس به یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید. این کار را می توان با ارتقاء به یک برنامه قیمت انجام داد که عملکرد تجارت الکترونیک را باز می کند.

وبلاگ


این قطعاً اختیاری است ، اما نکته ای که باید به آن توجه شود. یک وبلاگ می تواند همراه خوبی برای یک وب سایت عکاسی باشد – خواه از آن به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن نکات و بینش های عکاسی خود استفاده کنید ، یا از آن برای بیان داستان پشت پروژه های اخیر خود استفاده کنید.

برنامه ها را نصب کنید


برنامه ها می توانند به تقویت وب سایت شما در زمینه هایی مانند بازاریابی ، امور مالی ، رسانه های اجتماعی ، حمل و نقل و وبلاگ نویسی کمک کنند.

برای وب سایت عکاسی شما ، توصیه می کنیم یک برنامه خوراک رسانه های اجتماعی مانند توییتر و … را ادغام کنید. با این کار وب سایت شما با کانال های اجتماعی شما پیوند داده می شود که می توانند عکس های شما را تنها با چند کلیک به مخاطبان عظیمی از رسانه های اجتماعی ، مستقیماً از وب سایت شما نشان دهند.

در اینستاگرام فعال هستید؟ شما می توانید فید اینستاگرام خود را به وب سایت خود پیوند دهید و بازدیدکنندگان خود را به طور فوری در شبکه های اجتماعی خود مشاهده کنید.

بازاریابی از طریق ایمیل یکی دیگر از ویژگی های عالی است که می توانید از طریق یک برنامه به آن دسترسی داشته باشید. با راه اندازی یک کمپین بازاریابی ایمیلی موثر ، می توانید به آسانی با مشتریان فعلی و بالقوه تماس بگیرید و اطلاعات مربوط به آخرین گالری های خود را به اشتراک بگذارید.

شایان ذکر است که برای برخی از برنامه ها باید هزینه پرداخت کنید ، اگرچه تعداد مناسب رایگان است.

راهنمایی کاربردی برای طراحی وب سایت عکاسی

وب سایت های عکاسان اغلب درگاه مشتریان جدید و کارهای بیشتر هستند. اگر سایت شما از سطح پایینی برخوردار باشد ، در واقع می توانید تجارت خود را از دست بدهید ، به عنوان فرصت های از دست رفته در نام تجاری شخصی و به دست آوردن نام خود. بنابراین اگر می خواهید یک وب سایت خوب ایجاد کنید ، در زیر 7 راهنمای سریع و کاربردی برای طراحی وب سایت عکاسی ارائه می دهیم که مشتریان شما دوست خواهند داشت.

1. گالری ها را بر اساس موضوع تجزیه کنید

پرتره کودک

یکی از اشتباهات رایج در وب سایت های عکاسی این است که یک قسمت “گالری” را با همه کارهای خود در نظر بگیرید. اما از آنجا که محتوای اصلی سایت شما تصاویر است ، قرار دادن همه آنها در یک مکان خلاف شهود است. تصور کنید اگر آمازون همه اقلام خود را در یک دسته “محصولات” واحد سازماندهی کند.

در عوض ، گالری های خود را به موضوعات تقسیم کنید. اگر در چند نوع مختلف عکاسی تخصص دارید یا موضوعات خاصی را ترجیح می دهید ، این مکان خوبی برای شروع است. به عنوان مثال ،گالری های خود را از نظر صنعت (“تجارت الکترونیک”) و موضوع (“خانواده” “کودک” “عروسی” …) تجزیه کنید.

این نه تنها هضم گالری عکس های شما را آسان تر می کند ، بلکه به ناوبری نیز کمک می کند. برخی از بازدیدکنندگان شما از قبل می دانند که چه می خواهند ، بنابراین اجازه دهید بدون هیچ گونه سردرگمی مستقیماً به آنجا بروند.

2. وضوح را کاهش دهید

گالری های وب سایت عکاسی بی شباهت به گالری های آجر و ملات نیستند. در هر دو مکان می خواهید فقط بهترین ویژگی خود را داشته باشید – نمایش بیش از حد بینندگان را تحت تاثیر قرار می دهد ، بهترین کار شما را تقطیر می کند و خطر اتمام اتاق شما را تهدید می کند!

به خصوص اگر از وب سایت عکاسی خود به عنوان نمونه کارها استفاده می کنید ، می خواهید بهترین کار خود و تنها بهترین کار خود را به نمایش بگذارید. کوتاه و شیرین تأثیر قوی تری نسبت به کشیده و متوسط ​​ایجاد می کند. با مرور وب سایت ها برای عکاسان ، بخش های زیادی مانند “مجموعه های شخصی” یا “آثار منتخب” را مشاهده می کنید.

این یک استراتژی عالی برای نمایش تنها بهترین های شما است و همچنین می تواند در تجزیه گالری های شما ، که در بالا ذکر شد ، کمک کند. از دیدگاه عملی تر ، داشتن تعداد کمتر عکس به این معنی است که می توانید تصاویر کوچک موجود را بزرگ کنید ، این یک راه عالی برای به دست آوردن تصاویر بیشتر است. اگر می توانید چربی کافی را برش دهید ، حتی می توانید گالری های تمام صفحه را میزبانی کنید-اما گالری های صفحه کامل هرچه اسلایدهای بیشتری را کلیک کنید ، تأثیر کمتری دارند.

3. اهداف خود را در اولویت قرار دهید

اهداف عکاسی

طراحی وب فقط در مورد ظاهر یک سایت نیست ، بلکه شامل نحوه عملکرد یک سایت نیز می شود. طراحان وب هوشمند می توانند از تنظیمات سایت برای تأثیرگذاری بر تصمیمات بازدیدکنندگان ، تشویق اقدامات خاص و حتی بهبود فروش استفاده کنند. اما قبل از انجام هر یک از این موارد ، باید بدانید که اولویت های شما چیست.

هدف اصلی وب سایت عکاسی شما چیست؟ جذب مشتریان جدید؟ چاپ؟ نمونه کارها را به مشتریان احتمالی نشان می دهید؟ مجریان گالری هنری و مدیران هنری را تحت تأثیر قرار می دهید؟ ترتیب اولویت بندی این اهداف بهترین استراتژی های طراحی وب را برای استفاده در سایت شما تعیین می کند.

به عنوان مثال ، یکی از اهداف، مردم را در خبرنامه خود مشترک کنید ، بنابراین دعوت به عمل برای خبرنامه را در پایین صفحه در هر صفحه قرار می دهید-این نوع نوردهی مکرر در فضای ظریف تمایل دارد تبدیل را افزایش دهد. دیا اگر بیشتر تجارت گرا هستید ، بنابراین آنها می خواهند کار خود را با عروسی های واقعی در اولویت قرار دهند ، به همین دلیل این تنها گالری عکس آنها است. از سوی دیگر ، هدف شما در مورد فروش چاپ است ، بنابراین فروشگاه آنها بهترین گزینه ناوبری است.

4. با صفحه درباره خود، به معرفی خود بپردازید

به خصوص برای رویدادهای شخصی مانند عروسی ، مردم نمی خواهند افراد غریبه استخدام کنند. با این حال ، این کمی پارادوکس است ، زیرا چند نفر با یک عکاس حرفه ای دوست هستند؟ راه حل این در صفحه About قرار دارد-فضای وب سایت های عکاسی برای معرفی خودتان.

از صفحه درباره خود استفاده کنید تا کمی درباره خودتان صحبت کنید و برخی از اطلاعات شخصی را به اشتراک بگذارید. باز هم ، کوتاه و شیرین بهتر است – هیچ کس نمی خواهد زندگی نامه یک غریبه را بخواند. اما در چند پاراگراف موجود سعی کنید جنبه انسانی خود را نشان دهید. اگر شغلی ثابت دارید ، این مکان همچنین مکان خوبی برای قرار دادن مشتریان یا نشریات قبلی شما است ، یا حتی می توانید یک بخش “حقایق سرگرم کننده” در آن قرار دهید.

5. اطلاعات تماس با عکاسی را قرار دهید

تماس با عکاسی
تماس با عکاسی

اطلاعات تماس در سایت شما برای راه اندازی یک تجارت عکاسی ضروری است. اطلاعات تماس یک هدف دوگانه دارد: از یک جهت ، به بازدیدکنندگان اجازه می دهد در امور تجاری با شما تماس بگیرند ، اما به همان اندازه مهم ، ثابت می کند که شما یک انسان هستید. استخدام کسی از اینترنت ترسناک است ، بنابراین دیدن یک شماره تلفن یا رسانه های اجتماعی پرجمعیت می تواند برخی از ترس از فعال بودن یا حتی وجود شما را برطرف کند.

از آنجا که بازدیدکنندگان شما همه ترجیحات متفاوتی خواهند داشت ، شما می خواهید تا آنجا که می توانید اطلاعات تماس را برای همه در نظر بگیرید. حتماً ایمیل ، شماره تلفن و پیوندهای خود را به تمام رسانه های اجتماعی خود ارائه دهید. ذکر شهر یا شهر شما نیز بسیار مهم است زیرا به بازدیدکنندگان محل فعالیت شما می گوید – اغلب مردم به دنبال عکاسان محلی برای پوشش رویدادها هستند.

اینکه کجا اطلاعات تماس خود را نمایش می دهید به شما بستگی دارد. بسیاری از عکاسان اطلاعات تماس خود را در صفحه درباره خود قرار می دهند و برگه “مخاطبین” را برای ارسال پیام مستقیم از طریق وب سایت رزرو می کنند. یا می توان در پایین صفحه اصلی قار داد تا مردم هرگز مجبور نباشند برای تماس با شما به دنبال راه دور باشند.

6. بر SEO تمرکز کنید

سئو یکی از زمینه هایی است که بسیاری از مردم آن را نمی شناسند مگر اینکه اغلب با وب سایت ها کار کنند. برای عکاسان ، این مهم است که یاد بگیرند از طراحی وب سایت عکاسی خود بیشترین بهره را ببرند.

برای عکاسان محلی ، یکی از مهمترین کلمات کلیدی SEO مکان است. شما می خواهید شهر ، استان ، استان/استان و مناطق مورد علاقه خود را تا آنجا که ممکن است ذکر کنید – به این ترتیب ، افرادی که این نامهای خاص را جستجو می کنند ، سایت شما را خواهند دید. به همین دلیل ، شما همچنین می خواهید تخصص خود را ذکر کنید. اگر عکاس عروسی هستید ، تا حد امکان از کلمات مربوط به عروسی استفاده کنید.

گذشته از صفحه درباره شما ، وبلاگ ها راهی عالی برای کارکردن ارگانیک در کلمات کلیدی SEO هستند. آنها نه تنها به جذب بازدیدکنندگان جدید در سایت شما کمک می کنند ، بلکه فرصتی را برای نشان دادن بیشتر جنبه های انسانی شما فراهم می کنند – ناگفته نماند که زمان بازدیدکنندگان شما در سایت شما افزایش می یابد ، که به نوبه خود به SEO شما بیشتر کمک می کند.

7. واترمارک ها را فراموش کنید

هیچ کس علامت های آبی را دوست ندارد – نه بینندگان ، نه عکاسان. آنها از جریان تصویری یک تصویر که کاملاً به جریان بصری بستگی دارد منحرف می شوند. اگر سعی می کنید مهارت عکاسی خود را به رخ بکشید ، علامت های واترمارک فقط توانایی های شما را تضعیف می کند. به طور خلاصه ، معایب واترمارک بر مزایای آن برتری دارد.

“آیا مردم عکاسی من را نمی دزدند؟” شما می دانید چه … شاید آنها خواهند. اما اگر کسی بخواهد تصویر شما را بدزدد ، آیا واقعاً فکر می کنید علامت علامت جلوی او را می گیرد؟ شما باید علامت واتر مارک را روی مرکز تصویر بکشید تا مطمئن شوید که نمی توانند آن را دستکاری کنند ، اما در این صورت درمان بدتر از بیماری است.

اگر نگران آن هستید ، راه های دیگری برای محافظت از کار شما وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید تصویر را از وب سایت کپی کنید ، Adam Bird Photography اطلاعات حق چاپ را نمایش می دهد.

یا اطلاعات کپی رایت را در مکانی که به راحتی قابل مشاهده است با استفاده از متن ظریف وارد کنید.

وب سایت عکاسی بی نقص شما چگونه است؟

همه می توانند عکس بگیرند ، اما همه نمی توانند یک عکس خوب بگیرند. به همین دلیل آنها شما را استخدام می کنند. با این منطق ، چقدر در ایجاد یک وب سایت خوب اطمینان دارید؟ مطمئناً وب سایت های عکاسی نیاز چندانی ندارند ، اما اگر می خواهید مطمئن شوید که برای کسب و کار مناسب و بهینه است ، استخدام یک طراح وب حرفه ای را در نظر بگیرید تا سایت شما را برای شما بسازد.

وب سایت شما با مجموعه عکاسی برای جذب مشتری یا نشان دادن تصاویر شما در نظر گرفته شده است. یا هر دو.

سایت های عکاسان معروف اغلب بزرگترین منبع تشویق ایده ها هنگام طراحی نمونه کارها آنلاین خود هستند.

منبع: en.99designs.de، www.visualwatermark.com، www.websitebuilderexpert.com.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *