چه یک شرکت حقوقی داشته باشید و چه یک وکالت خصوصی ، داشتن وب سایت در صورت تمایل به ادامه رقابت ، امروزه ضروری است.

حوزه حقوقی نیاز به دقت در جزئیات دارد. همه چیز باید واضح و روشن باشد، عاری از تفاوت های ظریف در کلمات یا عبارات. وکلا در تفسیر جملات بسیار خاص هستند. آنها از نظر نوشتن قرارداد و توافق نامه قوانین سختگیری دارند زیرا با هر حرکتی که انجام می دهند موارد زیادی در معرض خطر است.

در دنیایی پر از چهره هاو رفتار سفت، هنوز خلاقیت در این زمینه خاص مورد نیاز است. موسسات حقوقی یا به طور کلی صنعت حقوقی هنگام ایجاد وب سایت ، باید از شوخ طبعی، و زیرکی استفاده کنند. به هر حال، موسسات حقوقی نیز باید مانند هر مشاغل دیگری مشتری جذب کنند.

ساخت یک مارک خدمات منحصر به فرد بسیار مهم است.  یک وب سایت می تواند کارهای زیادی را برای موسسات حقوقی انجام دهد. این می تواند یک شخصیت یا تصویر خاص ایجاد کند ، که افراد را مجبور به سرمایه گذاری در اعتماد خود می کند.

بیشتر موسسات حقوقی به دلایل مختلف به راه حل های وب سایت روی می آورند. گذشته از جنبه بازاریابی، یک وب سایت خوب همچنین می تواند فرآیندهای مربوط به خدمات حقوقی را تقویت کند. انتشار اطلاعات در هر موسسه حقوقی امری حیاتی است و یک وب سایت کاربردی می تواند تقریباً همه چیز را از نظر جمع آوری اطلاعات، برنامه ریزی و اجرا ساده کند.

حوزه حقوقی یک صنعت سریع است. مشتری های آنها باید در همان قایق نگه داشته شوند، به خصوص هنگام برخورد با موارد حساس به زمان. وب سایت ابزاری قدرتمند برای ساختن برند شما و ایجاد یک تجارت است. صنعت حقوق معافیت ندارد.

چند دلیل دیگر وجود دارد که شرکت های حقوقی نیاز به ایجاد وب سایت خود دارند.

حقوق و برپایی عدالت

1. راهی برای آموزش مخاطب خود

ازاریابی خالص هرگز مثمر ثمر نیست. شما همچنین باید اطلاعات ارزشمندی را برای مخاطبان و چشم اندازهای خود ارائه دهید. برای حل مشکلات حقوقی ساده می توانید وبلاگ یا محتوای ویدیویی ایجاد کنید. اما با این کار شما ناخواسته در حال ساختن نام تجاری خود و بازاریابی خدمات خود هستید.

راه دیگر برای افزایش حضور شما در میان مشتریان حقوقی شما، دادن اطلاعات لازم در مورد شرکت حقوقی شما است. تجارت حقوقی مانند انتخاب سالن پیتزا فروشی نیست. یافتن یک دفتر حقوقی مناسب برای رسیدگی به یک پرونده نیاز به تحقیقات قابل توجهی دارد.

بنابراین ، وب سایتی که اطلاعات کافی مانند سالها تجربه شرکت، پرونده هایی که شما برنده شده اید و تقریباً هرگونه اطلاعات مربوطه را فراهم می کند تا مردم را مجاب به استفاده از خدمات شما کند.

نکته حرفه ای: صفحه “درباره ما” را تا حد ممکن انسانی کنید. به نظر می رسد که آنها با شخصی صحبت می کنند که می تواند تضمین کند که در این پرونده پیروز می شود.

2.  دارای بازاریابی قدرتمند

صنعت تجارت قانونی نیز به استراتژی های بازاریابی موثر نیاز دارد. اینترنت ابزاری قدرتمند برای دستیابی به طیف وسیع تری از مخاطبان و تبدیل آنها به مشتری و مشتری است. آیا می دانید 70 درصد مردم در صورت نیاز به کمک حقوقی به دنبال وب سایت های دفاتر حقوقی هستند؟ 

بنابراین ، به راحتی می توان گفت که یک کمپین بازاریابی آنلاین قوی برابر با افزایش آگاهی از برند است. همین اصل در بنگاه های حقوقی نیز اعمال می شود. مردم برای جستجوی یک موسسه حقوقی قابل اعتماد از اینترنت استفاده می کنند. آنها تمایل دارند قبل از رسیدن به بهترین تحقیق، تحقیقات زیادی انجام دهند.

گذشته از بررسی های گوگل، وبلاگ ها و محتوای با ارزش در وب سایت ها، محتوای تولید شده توسط کاربر همچنین شرکت شما را در رتبه اول قرار می دهد. توصیه های سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای تقویت اختیار قانونی شما بسیار مفید است.  وب سایت شما می تواند مشتری های بیشتری را به خود جلب کند، اگر شامل دیدگاه های خوب مشتریان، توصیفات و محتوای بصری جذاب باشد.

3. اعتماد و اعتبار ایجاد می کند

افزایش موفقیت های شرکت حقوقی شما در شبکه های اجتماعی و وب سایت مشکلی ندارد. برعکس، نمایش مهارت ها و دانش خود به صورت آنلاین می تواند اعتماد و اعتبار بیشتری ایجاد کند. با نوع خدماتی که ارائه می دهید به آینده شما اطمینان خاطر می بخشد. بنابراین، می توانید با استفاده از این نوع مطالب وب سایت خود را بهینه کنید.

روش موثر دیگر برای ایجاد اعتبار از طریق وب سایت خود ایجاد محتوای با ارزش بالا است. اگر به طور مداوم محتوای عالی منتشر می کنید، می توانید از دیگران شروع به نوشتن و پیوند دادن به وب سایت خود کنید. برخی از افراد تمایل دارند که موسسات حقوقی را براساس مشاوره و توصیفات سایر مشتریان ارزیابی کنند.

بنابراین، شما همچنین می توانید در کمک به مردم در حل مشکلات خود سرمایه گذاری کنید، حتی به روش های کوچک مانند شروع پادکست، وبینارها یا حتی با پاسخ دادن به نظرات آنها در شبکه های اجتماعی. این روش می تواند محبوبیت شما را به شدت افزایش دهد در حالی که تعداد بیشتری مراجعه به شما می شود.

موکلین حقوقی بدنبال اثبات هستند. هدف وب سایت شما باید از بین بردن نیاز به خدمات سایر شرکت ها باشد. شما باید مردم را متقاعد کنید که همه آنها به کمک شما نیاز دارند.

درصورتی که شرکت حقوقی شما وب سایتی نداشته باشد، داشتن یک وب سایت تنها آغاز چگونگی ایجاد اعتبار و اعتماد با مشتریان احتمالی است. داشتن یک وب سایت کاملاً مدرن و طراحی شده با عکس های واضح و حرفه ای مهم است. وب سایت مشاغل کوچک، شرکت های حقوقی و پزشکان انفرادی، یک رزومه است. 

داشتن یک طراحی موبایل دوستانه، و عکس های فعلی وکلا و تیم در اعتماد سازی ضروری است.

4. در برابر رقبای خود شروع کنید

ما همیشه یادآوری می کنیم که پایه و اساس هر کسب و کار ایجاد یک ارتباط خوب با مشتری است. شما باید با آنها با عشق و مراقبت لطیف رفتار کنید. شما باید به آنها نشان دهید که تمام تلاش خود را برای آنها انجام می دهید. دقیقاً به همین دلیل است که یک وب سایت می تواند به موسسه حقوقی شما کمک کند مشتری بیشتری کسب کند و مشتریان فعلی را حفظ کند.

با پشتیبانی از مشتری، مشتریان شما همیشه می توانند تماس بگیرند و در مورد روند پرونده خود سوال کنند، از این رو احساس راحتی می کنند. در مورد مشتریان جدید، پشتیبانی آنلاین فعال می تواند آنها را در مورد تخصص شرکت، تاریخچه شما آگاه کند و حتی آنها را ترغیب کند تا خدمات شما را امتحان کنند.

5. پیدا کردن شرکت حقوقی شما برای مشتریان آسان تر است

شرکت حقوقی

حتی وقتی افراد از قبل از شرکت شما اطلاع داشته باشند، از برند شما چه از طریق معرفی یا تبلیغات آگاه هستند، احتمالاً قبل از تماس با شما در اینترنت جستجوی شما می کنند. این ممکن است برای برخی تعجب آور باشد، اما همیشه اتفاق می افتد.

مردم معمولاً وقت خود را از یک تبلیغات تلویزیونی برای حفظ شماره تلفن یا آدرس وب سایت ندارند. در عوض ، اگر از اهمیت کافی برخوردار باشد و علاقه مند باشند ، نام تجاری و “Google it” را به خاطر می آورند.

6. این یک ابزار ارتباطی برای شرکت حقوقی شماست

در بسیاری از مواقع مشتریان، شرکای تجاری و سایر افراد فقط برای بدست آوردن برخی از اطلاعات اساسی نیاز به مراجعه به وب سایت شما دارند. این می تواند یک آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس پستی یا راهنمایی برای دفتر شما باشد. 

7. بازاریابی آنلاین برای شرکت حقوقی ضروری است

رسانه های اجتماعی

شکل محبوب دیگر بازاریابی آنلاین برای مشاغل از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و سایر موارد است. اگر شرکت شما در یکی از این سیستم عامل ها بازاریابی می کند یا پیش بینی می کند در آینده انجام شود، مهم است که یک وب سایت را به نمایه های آنلاین دفتر حقوقی خود متصل کنید. با این کار می توانید بازدیدکنندگان ، طرفداران و پیروان خود را از محتوایی که به اشتراک می گذارید و در شبکه اجتماعی ارسال می کنید ، به وب سایت خود هدایت کنید.

وبلاگ نویسی و جستجوگرها

اگر قصد دارید برای کمک به جذب مشتری های بالقوه جدید وبلاگ خود را بلاگ یا منتشر کنید، پس به مکانی برای میزبانی این محتوا نیاز خواهید داشت. هیچ جایی بهتر از وب سایت شرکت شما وجود ندارد. هر روز، مردم در جستجوی اطلاعات و پاسخ های مربوط به امور حقوقی خود هستند. دریافت ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو راهی عالی برای جذب مشتری جدید و ایجاد حضور شرکت شما است.

8. آنچه را که انجام می دهید توضیح دهید

این که شما یک تمرین کامل سرویس هستید یا تمرکز خود را روی یک تا چند زمینه عملی می گذارید ، وب سایت شما می تواند آن را به چشم انداز منتقل کند. این مسئله می تواند برای افراد حیاتی باشد ، خواه نام شرکت شما را بشنوند یا در جستجوی آنلاین وکیل باشند. هنگامی که آنها در سایت شما قرار می گیرند، باید بتوانند به سرعت تشخیص دهند که شما یک وکیل یا شرکت هستید که می تواند به آنها در حل مشکل کمک کند یا نه. این می تواند شانس دریافت ایمیل یا تماس تلفنی از مشتری های بالقوه ای را که می خواهید جذب کنید افزایش دهد.

9. همه نمی خواهند با شرکت حقوقی تماس بگیرند

اکثر وکلا در حوزه های حقوقی روبرو با مصرف کننده (به عنوان مثال معامله با افراد به جای مشاغل) معمولاً به دنبال تماس تلفنی هستند. این سریعترین راه برای صلاحیت و تبدیل سرنخ به مصرف و متعاقباً به مشتری است. داشتن یک هدف اصلی از بازاریابی (مانند تماس تلفنی ، ایمیل و غیره) بسیار عالی است. با این حال ، همه نمی خواهند اقدام اصلی را که دوست دارید انجام دهند. 

داشتن یک نسخه پشتیبان از قبیل فرم تماس، آدرس ایمیل یا جعبه گفتگوی زنده گزینه هایی را که برای برقراری تماس اولیه با شرکت شما ارائه می دهید، گسترش می دهد. برخی از افراد خجالتی هستن ، یا به دلیل حساسیت در امر حقوقی خود، ممکن است بخواهند از خود استفاده کنند. یک وب سایت به شما امکان می دهد چندین حالت تماس و ارتباط با مشتری و مشتری های احتمالی را برآورده کنید. این به نرخ تبدیل و تعداد بازده ماهانه شما کمک می کند.

10. می توانید ارزش و ارزش شرکت حقوقی خود را پیگیری کنید

می توانید وب سایت خود را با یک سیستم تجزیه و تحلیل و ردیابی داده مانند Google Analytics راه اندازی کنید. با این کار ، رفتارها و اقدامات انجام شده در وب سایت شما به صورت ناشناس انجام خواهد شد، صرف نظر از اینکه افراد وب سایت شما را چگونه پیدا می کنند. شما می توانید معیارها یا اقدامی که در وب سایت شما انجام شده تعریف کنید. اینکه چه مبلغی را برای اهداف خاصی تعیین کنید کاملاً به خود شما بستگی دارد.

11. مشتریان بالقوه را آگاه، آموزش دهید و آنها را واجد شرایط کنید

جذب و گفتگو با موکل

مسلماً اینترنت بزرگترین نوآوری فناوری است که تاکنون توسط گونه های ما ایجاد شده است. افراد می توانند با وارد کردن یک پرس و جو در موتور جستجوی مانند Bing ، Google و سیستم عامل های جستجوی رایگان ، در رایانه خود بنشینند و تقریباً درباره هر موضوعی اطلاعات کسب کنند. امروزه بسیاری قبل از خرید یا سرمایه گذاری عمده از آن استفاده می کنند. ما می توانیم با آن یاد بگیریم و تحقیق کنیم ، چه خرید تلفن جدید ، تلویزیون ، خانه یا خرید برای یک وکیل.

داشتن یک وب سایت ، هنگامی که به درستی در استراتژی بازاریابی استفاده شود ، می تواند یک سرمایه باورنکردنی برای شرکت شما باشد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، اشکال مختلفی از بازاریابی آنلاین وجود دارد ، از تبلیغات PPC گرفته تا وبلاگ نویسی. تا آنجا که وبلاگ نویسی انجام می شود ، این می تواند قسمت قابل توجهی از استراتژی جذب مشتری شما باشد. پاسخ به سوالات حقوقی و ارائه اطلاعات حقوقی برای مشتریان هدف از طریق وب سایت ، به شما در ایجاد اعتماد ، آموزش و احراز صلاحیت قبل از ورود به دفتر کار کمک می کند. 

به این ترتیب ، وقتی مسائل حقوقی خوانندگان وبلاگ شما به حدی رسید که نیاز به استخدام وکیل داشته باشند ، تعداد بیشتری از آنها قبلاً یک وکیل دارند. شما با ارائه اطلاعات حقوقی رایگان در زمینه های قانونی که تلاش های بازاریابی خود را متمرکز می کنید ، اعتبار آنها را ایجاد کرده اید. حالا فقط مسئله این است که آنها با شما تماس می گیرد.

منبع: www.creative-tim.com، www.zahavianlegalmarketing.com.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *