تقریباً هر ساختمان با آشپزخانه یا حمام دارای کابینت است که توسط مشاغل کابینت سازی ساخته می شود.

با توجه به اینکه ساختمانهای جدید به طور مداوم در حال ساخت و ساختمانهای موجود به طور مرتب بازسازی می شوند، تقاضای قوی و ثابت برای این مشاغل وجود دارد.

بازار هدف برای مشاغل کابینت سازی عمدتا پیمانکاران ، خانه سازان ، طراحان داخلی و معماران است. اگرچه صاحبان املاک افرادی هستند که در نهایت هزینه کابینت را پرداخت می کنند ، اما این متخصصان دروازه ورود به صاحبان املاک هستند. صاحبان ملک توصیه هایی را درخواست می کنند و بسیاری از سازندگان کابینت که پیمانکار ، سازنده ، طراح داخلی یا معمار آنها توصیه می کند، استفاده می کنند.

وب سایت شما یکی از مهمترین عوامل حضور آنلاین شما است. به همین دلیل است که بسیاری از تولیدکنندگان کابینت – به ویژه آنهایی که در روزهای اولیه اینترنت شروع به کار کردند – روی طراحی وب حرفه ای سرمایه گذاری می کنند .

چند عامل باعث می شود وب سایت های با کیفیت برتر باشند. بازسازی آشپزخانه و حمام پیشرو پروژه های بهبود خانه هستند ، در حالی که 80 درصد از خریداران تحقیقات محصولات خود را به صورت آنلاین آغاز می کنند و بر ضرورت ایجاد وب سایتی آموزنده ، سریع و آسان برای استفاده تأکید می کنند.

ما وب سایت های بصری برای کابینت ایجاد می کنیم که نام تجاری شما را جذب می کند و از مشتریان و درآمد جدید دعوت می کند.

چرا طراحی وب برای تولید کنندگان کابینت (کابینت ساز) اهمیت دارد

کابینت آشپزخانه سفید

برای تولید کنندگان کابینت ، طراحی وب دارای چندین مسئولیت است ، از جمله:

1. تجربه کاربر را تعریف می کند

چه در حال طراحی مجموعه کابینت بعدی خود باشید و چه وب سایت جدید ، تجربه کاربران را در نظر می گیرید. در طراحی وب ، تجربه کاربر و مصرف کنده کابینت شما، در اولویت است زیرا بر نحوه حرکت و تعامل کاربران با وب سایت شما تأثیر می گذارد.

علاوه بر این ، تجربه مشتری بیشتر از قیمت ها و محصولات شما برای مصرف کنندگان اهمیت دارد.

در حالی که رویکردهای مربوط به تجربه کاربر متفاوت است ، هدف کلی این است که نیازهای کاربر را قبل از اینکه به نیاز آنها پی ببرند پیش بینی کنیم – مانند کلیک بر روی نسخه بزرگتر تصویر ، حرکت به صفحه دیگر ، یا ثبت درخواست نقل قول.

بعضی از کابینت سازها در صفحه اصلی خود ، آنها مرور کوتاهی از سری کابینت های مختلف خود را ارائه می دهند. آنها این نمای کلی را با یک برگه مقایسه دنبال می کنند ، قیمت های مختلف ، ضمانت نامه ها ، تکمیل ها و موارد دیگر را بررسی می کنند.

این طرح به سوال کاربران قبل از اینکه آنها حتی بپرسند – “تفاوت بین مجموعه ها چیست” پاسخ می دهد.

2. نشان دهنده نام تجاری شرکت کابینت سازی است

کابینت آشپزخانه سبز

مانند مکان ، نمای بیرونی و فضای داخلی یک فروشگاه آجر و ملات ، وب سایت شما نشان دهنده نام تجاری کسب و کار شما و همچنین محصولات آن است. آیا در طرح های خود از ظرافت و جاودانگی دفاع می کنید؟ یا آیا برای کارهای براق و مدرن ارزش قائل هستید؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

در حالی که برخی کابینت سازها تمرکز واضحی بر مخاطبان خانواده نشان می دهد ، و برخی دیگر مخاطبان خود را باز می گذارد ، در عوض بر روی شیوه زندگی تمرکز می کند و این دو از یکدیگر متمایز هستند.

آنها این کار را به روش های مختلفی انجام می دهند ، مانند ویژگی های زیر:

  • تصاویر
  • رنگها
  • متن
  • محتوا

هر دو ، تجسم حرفه ای بودن هستند. این چیزی است که می خواهید هنگام مرور وب سایت فعلی خود به آن توجه کنید. حرفه ای هست؟ آیا اعتماد را تشویق می کند؟ آیا مردم از ارائه اطلاعات شخصی خود ، مانند شیوه پرداخت ، احساس راحتی می کنند؟

کار با فروشگاه های تجارت الکترونیک به ما این امکان را می دهد وب سایت های نوآورانه ، جذاب و ایمن طراحی کنیم که مشتریان را تشویق به انتخاب شرکت شما کند.

3. شما را از رقابت جدا می کند

کابینت سرویس بهداشتی


طراحی وب سایت علاوه بر ایجاد اعتماد و اطمینان مشتری ، به شرکت کابینت شما اجازه می دهد تا خود را از رقبا متمایز کند. اگر رقبای شما دارای وب سایت های قدیمی و یا بدون وب سایت هستند که باعث شک و تردید در بین خریداران می شود ، این برای شما مزیت محسوب می شود.

این دلیل دیگری است که مشارکت با یک طراح وب سایت حرفه ای مفید است.

4. اعتماد کاربران را به شرکت کابینت سازی شما افزایش می دهد


انواع عناصر طراحی وب گرد هم می آیند و اعتماد کاربران را شکل می دهند ، از جمله:

جهت یابی
حرفه ای گری
نام تجاری
امنیت پرداخت
حتی رتبه بندی شما در نتایج جستجو نشان دهنده اعتماد مصرف کنندگان و همچنین وب سایت های دیگر است. موتورهای جستجو با ایجاد پیوندهای داخلی خود – که پیوندهایی به صفحات درون وب سایت شما هستند – و پیوندهایی از سایر وب سایت ها به صفحات شما هستند – اعتبار یا اعتماد شما را تشخیص می دهند.

5 مزیت طراحی وب برای شرکت کابینت سازی شما

کابینت حمام


طراحی وب سایت علاوه بر این که وسیله ای برای نشان دادن نام تجاری ، حرفه ای بودن و اعتماد شما به کسب و کار کابینت شما ارائه می دهد ، مزایایی نیز دارد که به رشد و موفقیت شما کمک می کند – اغلب در هماهنگی با استراتژی های بازاریابی دیجیتال اضافی.

پنج مزیت طراحی وب برای شرکت کابینت شما عبارتند از:

1. یک ROI (بازگشت سرمایه) چشمگیر ارائه می دهد

اگر در وب سایت خود با کاربران خوب رفتار کنید ، این امر منجر به بازدهی قابل توجهی از سرمایه گذاری شما در طراحی مجدد یا به روز رسانی وب سایت شما می شود. بیش از 85 درصد مشتریان نیز مایل به پرداخت هزینه برای تجربه بهتر هستند.

2. نرخ بازگشت را کاهش می دهد

کابینت آشپزخانه جزیره


این واقعیت که 89 درصد از مصرف کنندگان پس از تجربه کاربری ضعیف با یک رقیب خرید می کنند ، تأیید می کند که مردم هزینه بیشتری برای درمان بهتر پرداخت خواهند کرد. این منجر به چندین آمار دیگر در مورد نحوه پاسخ مردم به وب سایت ها با UX ضعیف می شود.

یکی این است که تقریباً 40 درصد از کاربران در صورت عدم بارگیری تصاویر یا عدم بارگذاری طولانی ، تعامل خود را با یک وب سایت متوقف خواهند کرد. این آمار برای تولیدکنندگان کابینت بسیار مهم است ، زیرا شما مجموعه ها و طرح های مختلف خود را از طریق عکس های حرفه ای به نمایش می گذارید.

3. تصورات کاربر را بهبود می بخشد

کابینت اتاق خواب


محبوبیت اینفوگرافیک بر اهمیت تصاویر بصری برای مردم تأکید می کند. به همین دلیل است که بیش از 90 درصد برداشتهای اولیه مربوط به طراحی است. در واقع ، هنگامی که یک کاربر اعتبار وب سایت شما را ارزیابی می کند ، 75 درصد از نظر آنها از طراحی آن ناشی می شود.

با یک طراح وب سایت حرفه ای ، می توانید یک وب سایت کابینتی ایجاد کنید که مصرف کنندگان را در سطح بصری جذب کند ، همچنین تجربه ای بصری را برای آنها فراهم می کند که باعث می شود آنها در وب سایت شما – و محصولات شما – بمانند.

4. بازده محصول را کاهش می دهد


بسته به سیاست بازگشت شما ، ممکن است مشکلی با بازده نداشته باشید. با این حال ، برای صنعت ، این یک مشکل 260 میلیون دلاری است – و یکی از دلایلی که مشتریان اغلب برای بازگشت محصولات ذکر می کنند این است که محصول با توضیحات مطابقت ندارد.

ما به عنوان طراح وب سایت برای شرکت های تولید کننده کابینت ، بر ارائه دقیق محصولات شما تمرکز می کنیم. این شامل استفاده از تصاویری است که از کابینت خود ارائه می دهید. این یکی از دلایلی است که باعث می شود میزان نگهداری مشتریان ما تقریبا 100 درصد باشد!

5. از بازدیدکنندگان تلفن همراه پشتیبانی می کند


پشتیبانی از کاربران تلفن همراه امروز بسیار ضروری است – 80 درصد از کاربران اینترنت جهان صاحب تلفن هوشمند هستند ، بنابراین می خواهید تجربه کاربری را ارائه دهید که هر وسیله ای را برای مشاهده یا خرید محصولات شما استفاده می کند.

با طراحی وب سایت ریسپانسیو ، که با اندازه صفحه نمایش کاربر سازگار است ، می توانید یک وب سایت بصری برای مخاطبان هدف خود فراهم کنید. وب سایت های تلفن همراه نیز نظر بیش از 60 درصد از مصرف کنندگان را بهبود می بخشد ، که امتیاز دیگری است. این نوع نظر و همچنین ملاحظه می تواند منجر به درآمد و تبدیل بهتری برای شما شود.

بهترین وب سایت های کابینت سازی

بهترین وب سایت های سازنده کابینت اساساً می توانند قبل از اینکه مشتری به محصولات نگاه کند ، فروش را انجام دهند. برای فروش ، باید دو کار را انجام دهید: توجه مشتریان را فوراً جلب کرده و تماس با آنها را برای آنها آسان کنید. یک صفحه اصلی عالی عکس های زنده و تمام رنگی ارائه می دهد که باعث می شود مشتریان در مورد آشپزخانه خود و اینکه چقدر بهتر به نظر می رسد فکر کنند. هنگامی که بازدیدکنندگان آثار چشمگیر شما را دیدند ، بلافاصله به شماره تلفن یا فرم آنلاین جهت تکمیل فروش هدایت می شوند. با یک طراحی حرفه ای و شیک ، وب سایت شما می تواند قبل از اینکه مشتری با یک شخص واقعی ارتباط برقرار کند ، شروع به تولید سرنخ کند.

بازاریابی اینترنتی چگونه می تواند به شرکت کابینت سازی شما کمک کند؟

کابینت آشپزخانه برای خانه های کوچک

امروزه برای تولیدکنندگان کابینت ، سرمایه گذاری در بازاریابی اینترنتی ضروری است . با تیم مجرب ما و همچنین استراتژی های ابتکاری که ما بر اساس اهداف و استانداردهای شرکت شما تنظیم می کنیم ، می توانید چندین نتیجه قابل اندازه گیری را انتظار داشته باشید ، از جمله:

افزایش ترافیک وب سایت

با آوردن ترافیک ارزشمند و مرتبط به وب سایت خود ، شانس خود را برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری افزایش می دهید. به عنوان مثال ، به عنوان تولید کننده کابینت ، می توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید و بینندگان را به نمایندگی معتبر نزدیک آنها هدایت کنید.

بهبود درآمد

مانند هر شغلی ، اهداف شما متمرکز بر ایجاد شانس رشد شرکت شما ، ایجاد درآمد و فرصت بیشتر برای جوامعی است که شما آنها را خانه خود می نامید.

در بازار رقابتی امروز ، بازاریابی دیجیتال را وارد استراتژی های خود کنید. در غیر این صورت ، کسب رقیب برای کسب و کار شما بسیار آسان می شود و خریداران برای یافتن تجارت شما بسیار سخت می شود – و این چیزی است که تیم ما برای حل و جلوگیری از آن تلاش می کند.

بیش از 70 درصد از بزرگسالان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. بیش از نیمی از بزرگسالان دارای دسترسی به اینترنت نیز در دو یا چند سیستم عامل فعال هستند. به همین دلیل است که مشاغل در صنایع مختلف ، از خرده فروشی گرفته تا تولید ، رسانه های اجتماعی را بخشی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود می کنند.

برای تولیدکنندگان کابینت ، رسانه های اجتماعی فرصت های زیادی را برای ایجاد مشتریان جدید ارائه می دهد. 

رضایت مشتری را افزایش دهید

کابینت روشویی _ سرویس بهداشتی_قهوه ای

اگر مشتریان شرکت شما را ناراضی ترک می کنند – یا مشاهده می کنند که سایر مشتریان این کار را انجام داده اند ، با شما تجارت نمی کنند. در حقیقت ، 80 درصد از مصرف کنندگان می گویند که نظرات آنلاین نظر خود را در مورد خرید یک محصول تغییر داده است. علاوه بر این ، 80 درصد در مورد خرید محصول از طریق رسانه های اجتماعی مشاوره دریافت کردند.

به همین دلیل است که رسانه های اجتماعی نه تنها برای جذب مخاطب موردنظر شما بلکه برای تعامل با آنها ضروری است ، حتی اگر آنها از خدمات یا محصول راضی نیستند. بیش از 65 درصد مصرف کنندگان از رسانه های اجتماعی برای خدمات به مشتریان نیز استفاده می کنند ، بنابراین بسیار مهم است که شما در پلتفرم مورد نظر خود فعال باشید.

با رسانه های اجتماعی ، می توانید نشان دهید که به رضایت هر مشتری متعهد هستید ، که به عنوان یک مزیت رقابتی عمل می کند ، به خصوص اگر تولیدکنندگان کابینت رقیب در رسانه های اجتماعی سکوت کنند.

وفاداری و شناخت برند را افزایش دهید

امروزه بیش از 50 درصد آافراد که در شبکه های اجتماعی مارک ها را دنبال می کنند به آنها وفادار هستند. اگر مخاطبان مورد نظر شما شامل یک جمعیت 25 تا 34 ساله باشند ، این درصد به 60 درصد می رسد. توجه داشته باشید ، میانگین سنی خریداران مسکن برای اولین بار 32 سال است.

به همین دلیل است که با استفاده از رسانه های اجتماعی برای شرکت تولید کننده کابینت خود ، می توانید وفاداری به نام تجاری را در بین مخاطبان مورد نظر خود افزایش دهید و همچنین در بین مصرف کنندگان که به دنبال تولید کننده کابینت با کیفیت هستند ، اعتبار خود را به دست آورید.

در مورد ترجیحات مشتری بینش کسب کنید

کابینت آشپزخانه مشکی

شما احتمالاً یک مخاطب ایده آل برای کابینت خود دارید. با این حال ، یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی به خوبی اجرا شده ، به شما امکان می دهد با داده های مشتریان و پیروان واقعی ، آن مخاطب را گسترش دهید. با بینش بیشتر در مورد ترجیحات مشتری ایده آل خود ، می توانید استراتژی بازاریابی خود را اصلاح کنیید.

منبع:howtostartanllc.com،www.webfx.com.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *