معلم ، ساعات کافی در روز ندارد. مقالاتی برای درجه بندی ، جلساتی برای شرکت ، برنامه های درسی برای نوشتن ، آزمونهایی برای اداره ، یک کلاس درس برای نگهداری ، والدینی برای کنفرانس با … و جایی در آنجا ، دانش آموزان واقعی برای تدریس وجود دارد.

علاوه بر وظایف فوق ، معلمان باید در ارتباط با تکالیف و فعالیت های روزانه در کلاس درس با والدین در تماس باشند. خوشبختانه وب این کار خاص را بسیار آسان کرده است.

از طریق یک وب سایت یا وبلاگ ، معلمان می توانند به روز رسانی و اطلاعاتی را که والدین و دانش آموزان برای موفقیت در کلاس های خود نیاز دارند ، ارسال کنند. بسیاری از مدارس به این دلایل معلمان را تشویق می کنند که صفحات وب کلاس داشته باشند ، اما آنها از قرار دادن محتوا در دسترس عموم محتاط هستند.

بنابراین سوال این است که آیا معلمان باید وب سایت خود را داشته باشند؟ و اگر چنین است ، بهترین شیوه ها برای استفاده از آنها چیست؟ اگر فقط در مورد هر منطقه مدرسه ای بررسی کنید، خواهید دید که حداقل دو یا سه نفر از معلمان شان صفحات وب دارند. اما آیا ارزش زمان را دارد؟ آیا ایجاد آن دشوار است؟ آیا خطراتی در آن نقش دارد؟ از همه مهمتر، آیا از نظر آموزشی مفید است؟

طراحی وب سایت و معلم

این آشکار است که به نظر می رسد عجله مردم برای طراحی یک صفحه وب شخصی به انواع دلایل وجود دارد. مربیان بیشتر به چالش کشیده می شوند تا یک صفحه وب ایجاد کنند تا با آنچه در دنیای فناوری و تدریس اتفاق می افتد، جریان داشته باشد.

یک مبتدی که یک صفحه وب ایجاد می کند ، باید حداقل چند ساعت وقت بگذارد تا یک وب سایت “ساده” ایجاد کند. اما برای ایجاد یک وب سایت “قابل توجه” ، که در نهایت به نفع دانش آموزان باشد ، به فکر و زمان زیادی نیاز است. مانند هر برنامه آموزشی موثر که نیاز به زمان و تدبیر دارد ، هنگام ایجاد وب سایت برای دسترسی دانش آموزان تفاوتی ندارد. با این حال ، اگر برنامه وسیع و منظمی دارید ، بخش محاسبات آسان است و هر روز آسان تر می شود.

مزایای طراحی وب سایت برای معلمین

طراحی سایت و آموزش

یک وب سایت خوب طراحی شده ارتباط بین شما و دانش آموزان شما را تا حد زیادی تقویت می کند. دانش آموزان با دانستن این که می توانند با شما تماس بگیرند وقتی مدرسه در جلسات نیست ، احساس راحتی بیشتری خواهند کرد. یکی از مزایای بزرگ یک وب سایت ، افزایش ارتباط بین شما و والدین دانش آموزان است. این وسیله ارتباطی همچنین به والدین اجازه می دهد راهی آسان برای ارتباط با مسائل مربوط به مدرسه داشته باشند.

ما خدمات رایگان موجود برای کمک به شما در ایجاد یک صفحه وب ، روند طراحی سایت مستقل خود ، افزودنی های طراحی وب مرتب ، ایجاد یک خبرنامه ، مواردی که صفحه شما باید داشته باشد و سایتهایی که می توانند کمک کنند را بررسی می کنیم. شما سفارش طراحی وب سایت به تیم حفظ را شروع کنید.


بسیاری از مربیان فقط یک وب سایت ایجاد می کنند. با این حال ، اگر برای توسعه یک وب سایت برتر وقت بگذارید ، می تواند به طور مستقیم و غیر مستقیم بر میزان آموزش شما تأثیر بگذارد. یک وب سایت خوب می تواند با ارائه پیوندهایی به صفحات دیگر که آموخته های آنها را در کلاس تقویت می کند ، به دانش آموزان شما آموزش دهد. یک وب سایت همچنین می تواند منبع ارزشمندی از اطلاعات باشد تا دانش آموزان بدانند که چه چیزی را از دست داده اند. بالاترین کیفیت یک وب سایت افزایش ارتباط بین معلم ، دانش آموزان و والدین است.

عمومی در مقابل خصوصی


هنگامی که وب سایت کلاس درس به درستی انجام شود ، ایده ای عالی برای مربیان است. علاوه بر مزایای والدین محور که در بالا ذکر شد ، وب سایت ها همچنین می توانند به عنوان سابقه فعالیت های کلاسی عمل کنند. معلمان می توانند از این منبع برای بررسی آنچه در برنامه ریزی ترم های آینده کار کرده است (و چه کار نکرده) استفاده کنند.

همچنین ، یک وب سایت می تواند به معلمان کمک کند تا در عین نظم و شفافیت برای والدین و دانش آموزان به صورت منظم عمل کنند.

اجزای ایده آل وب سایت های معلم موفق


پر کردن شکاف ارتباطی خانه و مدرسه

در حین کار به عنوان دستیار آموزشی ، به دانش آموز کلاس چهارم که با ریاضی دست و پنجه نرم می کرد ، کمک کردم. همانطور که ما روی مشکلات کار می کردیم ، گاهی اوقات این دانش آموز شکایت می کرد ، “چرا آنها مجبور به تغییر ریاضی شدند؟” من می توانم یک فرد بزرگسال را در زندگی به تصویر بکشم که در حال تلاش برای کمک به فرزندشان در خانه است. همانطور که با او کار می کردم ، معلم او شروع به توضیح روشی برای ضرب کرد که قبلاً ندیده بودم.

وقتی او را در حال نشان دادن این تکنیک جدید می دیدم ، نمی توانستم فکر کنم که اگر والدین او آنچه را که ما در کلاس می بینیم ببینند ، چقدر به دانش آموز کمک می کند. اگر والدین بتوانند این مفهوم را در خانه تقویت کرده و به او کمک کنند تا این روشهای جدید را به عنوان بخشی از تکالیف خود تمرین کند ، به جای این که از شیوه قدیمی ریاضیات استفاده کنند ، چقدر این دانش آموز را تقویت می کند ، چقدر به این دانش آموز کمک می کند؟

بریدن شکاف بین خانه و مدرسه برای موفقیت دانش آموزان حیاتی است.

به عنوان مربی و معلم ، ایجاد لنگرها و کابل های بنیادی محکم از طرف شما باعث حرکت متقابل در خانه می شود – شکاف بین یادگیری در خانه و مدرسه. همانطور که هر ساله گردشگران برای تماشای پل خاجو جمع می شوند ، جامعه مدرسه شما به دلیل ارتباط قوی بین خانه و مدرسه شهرت پیدا می کند. یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط با والدین ، ​​سایت های معلم است.

سایت های معلم: آنها چه هستند و چه چیزی ارائه می دهند


همانطور که وب سایت های مدرسه اطلاعات لازم را در سطح مدرسه به خانه ها ارائه می دهند ، وب سایت های معلمان نیز به همان شیوه در کلاس درس به صورت شخصی و حرفه ای به آن دست می یابند.
توانایی معلم در برقراری ارتباط موفق با خانواده برای موفقیت دانش آموزان و مدرسه شما بسیار مهم است. مدرسه
وب مسترها یک پلت فرم وب سایت معلم ساده ارائه می دهند که یک ابزار عالی برای ارتباطات خانه و مدرسه است.

همه معلمان و روشهای ارتباطی آنها کمی متفاوت هستند

System administrators or sysadmins are servicing server racks. System administration, upkeeping, configuration of computer systems and networks concept. Pinkish coral blue palette. Vector illustration

این چیزی است که سایتهای معلم را بسیار سرگرم کننده می کند! از موضوعات و طرح بندی گرفته تا گالری عکس و تقویم ، وب سایت های معلم متناسب با نیازهای هر کلاس طراحی شده است. طراحی شده برای کاربر پسند و ساده برای به روز رسانی ، وب سایت های معلم از مدیران وب سایت مدرسه این امکان را برای معلمان فراهم می کند که:

  • ارسال تکالیف
  • نمایش برنامه های درسی
  • انتشار برنامه کلاس ها
  • با دانش آموزان و والدین ارتباط برقرار کنید
  • اخبار و اطلاعیه ها را به اشتراک بگذارید
  • نمایش عکس ها
  • پیوندهای منابع را ارائه دهید
  • ایجاد تقویم کلاس

همچنین ، می توانید سایتهای معلمان مدرسه خود را با طراحی سایت مدرسه یا ناحیه خود هماهنگ کنید ، در صورت خرید با وب سایتهای مدیران وب سایت مدرسه – هماهنگی ای که به تقویت نام تجاری مدرسه شما کمک می کند.

سایتهای معلم عالی یک ابزار مهم و موثر روابط عمومی مدرسه هستند. ما بارها شنیده ایم که والدین به مدرسه یا ناحیه عمومی اهمیت نمی دهند – فقط به کلاس هایی که دانش آموزان آنها در آن هستند می پردازند. در واقع ، بهترین سایت های معلم به شکاف بین اطلاعات والدین و درک آنها از مدرسه شما کمک می کند. به بیایید چند راه را بررسی کنیم که سایت های معلم از پل ارتباطی خانه و مدرسه پشتیبانی بیشتری می کند.

سایت معلم بزرگ به شکاف درک مفاهیم کمک می کند


هر کلاس متفاوت است. هر معلم متفاوت است و روشها و ابزارهای مختلف را ترجیح می دهد. صرف نظر از این ، دانش آموزان نیاز به حمایت از خانه و مربیان خود در مدرسه دارند. بنابراین ، مفاهیم زیربنایی باید برای کمک به موفقیت بیشتر دانش آموزان در خانه مطرح شود. سایت های معلم مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن روش های تدریس و مفاهیم پیچیده است.

روشهای مختلفی وجود دارد که مدرسه شما می تواند این کار را انجام دهد. به عنوان مثال ، بسیاری از مدارس ابتدایی دارای برنامه های انگیزشی هستند که دانش آموزان جوان را به خواندن منظم ، تسلط بر کلمات بینایی و تسلط بر حقایق ریاضی تشویق می کند. من نیز مانند شما ، از نزدیک دیدم که چگونه این ظرفیت های اصلی برای موفقیت دانش آموزان ضروری است. هنگامی که آنها این عناصر کلیدی را به انجام رساندند ، با پیشرفت در طول سال تحصیلی و هر مقطع تحصیلی ، از انتقال روانتر به هر لایه اضافی آموزش و پرورش لذت می برند.

در مقابل ، اگر آنها با مفاهیم اصلی دست و پنجه نرم کنند ، مانع می شوند. آنها به سرعت عقب می افتند بسیاری اوقات ، معلمان برنامه ها و برنامه های درسی را در ابتدای سال در شبهای بازگشت به مدرسه یا در اواسط سال در رویدادهایی مانند شبهای برنامه درسی برای والدین توضیح می دهند. در حالی که این رویکردها مهم هستند ، اغلب والدین و مراقبان می توانند در درک کامل جزئیات یا روشهای مهم ناشی از مواجهه نادر با یک یا دو بار در طول سال تحصیلی مشکل داشته باشند. یافتن راه هایی برای ارسال اطلاعات مفهومی مهم به والدین و مراقبان به نحوی که آنها بتوانند درک کنند (و در زمان خود) می تواند برای دانش آموزان شما بسیار مفید باشد.

آموزش همیشگی و در دسترس دانش آموز و والدین با سایت معلم

آموزش در دسترس دانش آموزش و والدین

وقتی معلمان از وب سایت های معلم برای به اشتراک گذاشتن مفاهیم استفاده می کنند ، می توانند کلاس کلی و نیازهای آنها را بررسی کنند. دوست دارند دانش آموزانشان چه چیزی را بهتر درک کنند؟ والدین چگونه می توانند دانش آموزان را در درک آنها حمایت کنند؟ شاید معلمان بتوانند ویدئویی را در وب سایت معلم خود برای توضیح مفهوم ریاضی قرار دهند. به والدین و مراقبین کمک کند زیرا دانش آموزان را در خانه تشویق می کند تا تکالیف ریاضی خود را انجام دهند. والدین همان تکنیک هایی را که فرزندانشان در حال یادگیری بودند یاد گرفتند.

از آنجا که این رویداد در طول روز اتفاق افتاد ، مدرسه نمی داند که همه والدین قادر به حضور نیستند ، بنابراین از هماهنگ کننده ارتباطات مدیران وب سایت مدرسه خود خواهند خواست تا فیلمبرداری کند. به والدین با دانش آموزان در تمام مدارس ابتدایی منطقه اجازه می دهد خودشان نیز ببینند و یاد بگیرند.

مزایای این نوع ارتباطات قابل توجه است و با دسترسی به فناوری ، دسترسی به دانش آموزان و والدین در خانه های آنها به شیوه های خلاقانه آسان است. سهولت دسترسی به این نوع ارتباطات مدرسه را در نظر بگیرید، وقتی معلمان فیلم ها و سایر روش های آموزشی را به وب سایت خود اضافه می کنند ، والدین می توانند در طول سال تحصیلی به آن دسترسی داشته باشند.

استفاده از فیلم ها و سایر رویدادهایی که ممکن است والدین در آن شرکت نکنند متفاوت است ، بنابراین آموزش را از دست می دهد. در مورد فیلم ها اینطور نیست. آنها در هر زمان و هر مکان قابل دسترسی هستند. این باعث صرفه جویی در وقت و انرژی معلم می شود ، با این حال هدیه دانش بارها و بارها در دسترس است و شکاف درک مفاهیم برطرف می شود.

سایت معلم و کمک به شکاف در پرورش اصول صحیح


معلمان پایه اساسی مدرسه شما هستند. همه معلمان در مدرسه یا منطقه شما به دنبال آموزش دانش آموزان خود از طریق روش ها و وسایل مختلف هستند. همانطور که آنها تلاش می کنند این کار را انجام دهند ، آنها کفش های شما برای بازاریابی مدرسه ، مارک مدرسه و روابط عمومی مدرسه هستند. این سوالات را در نظر بگیرید:

  • دیدگاه مدرسه شما به طور روزانه با دانش آموزان و خانواده های آنها چگونه به اشتراک گذاشته می شود؟
  • تصور جامعه مدرسه ای شما از جو مدرسه فعلی شما چیست؟
  • آیا جامعه شما از تجربه ای که از مدارس شما دریافت می کنند راضی است؟
  • چگونه می توانید شواهدی ناگفته از ماموریت مدرسه یا منطقه خود تهیه کنید؟
  • آیا داستانهای الهام بخش را به طور منظم با دانش آموزان و خانواده های خود به اشتراک می گذارید؟
  • چگونه اغلب این اتفاق می افتد؟
  • چگونه با چالش هایی که با آن روبرو هستید مانند رفتار یا حتی فناوری ، از والدین کمک می خواهید؟

سایت معلم بزرگ به شکاف در ارتباطات فردی و کارآمد کمک می کند


ایجاد فضایی برای نیازهای ارتباطی مدرسه برای همه چیز که در منطقه شما یا مدرسه شما اتفاق می افتد دشوار است. برای دانش آموزان دبیرستانی ، بسیاری از فرصت های غنی سازی در دسترس بسیاری است ، و سایر فرصت ها نیز در دسترس تعداد کمی از آنها است. جلسات باشگاه ، کلاسهای آمادگی آزمون ، برنامه بازیها ، کارآموزی و فرصتهای بورسیه.

چگونه ارتباطات خاصی را ارسال می کنید؟ معلمان شما آرزو می کنند که خانواده های دانش آموزانشان چه چیزی را درک کنند؟ وب سایت های معلم خوب می تواند به بیان نیازهای فردی در کلاس کمک کند. وقتی ارتباطات شخصی می شود ، به جای ارسال ارتباطات جمعی به کل مدرسه ، والدین و مراقبان به این رویکرد شخصی توجه می کنند و از مدرسه ای که سعی می کند پیام ها را شخصی کند ، سپاسگزار خواهند بود. خواه ناحیه یا مدرسه شما بزرگ باشد یا کوچک ، شهری یا روستایی ، انتخاب استفاده از وب سایت های معلم برای انتقال انواع مختلف اطلاعات به ارتباط موفق والدین و معلمان کمک می کند.

ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین خانه و مدرسه با سایت معلم

وقتی صحبت از آموزش می شود ، شکاف ارتباطی بین مدرسه و خانه اغلب می تواند مانند یک تنگه ترسناک و عمیق باشد. ارتباط از طریق شکاف به نفع دانش آموز می تواند دشوار باشد. به ویژه هنگامی که حمایت از خانه به طرق مختلف وجود ندارد ، مسیری که دانش آموزان شما به خاطر تحصیلات خود طی می کنند می تواند خیانت آمیز و نامطمئن به نظر برسد. همه چیز به آن شکاف نمی رسد.

معلمان اصول را به دانش آموزان می آموزند ، تکالیف را به آنها می دهند و ارتباطات را به خانه می فرستند و مشارکت در خانه را تشویق می کنند. والدین و سایر مراقبین که به طور جدی به دنبال تأمین نیازهای اولیه دانش آموزان هستند ، اغلب وقت کافی در روز برای انجام کارهای بیشتر ندارند. هر چند وقت یکبار دانش آموزان شما آموزش و اطلاعات دریافت می کنند و آنها را با موفقیت به خانه های خود می رسانند؟ آیا والدین و مراقبان دانش آموزان شما اصطلاحات آموزشی مورد استفاده در بازخورد معلم و کنفرانس های والدین-معلم را درک می کنند؟ همه این تلاشها به نفع دانش آموز است ، در حال حاضر و در دراز مدت. بنابراین ، در نظر بگیرید که چگونه مدرسه شما می تواند از طریق تعدیل جزئی ، بازسازی یا تقویت لنگرها و کابل ها در پل های مجسمه شما به خانه های اطراف مدرسه شما پیشرفت کند.

همانطور که مربیان و والدین متعهد به بهبود ارتباط هستند ، شکاف ارتباطی خانه و مدرسه برطرف می شود. پل بین خانه و مدرسه ایمن تر و پایدارتر می شود. سفر آموزشی هر دانش آموز موفق است.

بهترین شیوه های وب سایت معلم

E-learning, online classes and webinars. Remote IT studying. Web development courses, web development programming, top online coding courses concept. Pink coral blue vector isolated illustration


اکثر والدین به دنبال اطلاعات خاصی از وب سایت معلم هستند. “لیست آرزوها” آنها شامل تکالیف شبانه ، تقویم های بلند مدت و پیوندهایی به منابع آموزشی برای استفاده فرزندانشان در خانه است.

البته محتوا تنها یکی از جنبه های ایجاد وب سایت است.

والدین همچنین می خواهند راهی برای برقراری ارتباط آسان با معلمان به صورت آنلاین داشته باشند و این وب سایت باید به آسانی جهت یابی شود ، به خوبی سازماندهی شده و-شاید مهمترین آن-دائماً به روز شود. این آخرین نکته کلیدی است ، زیرا در صورت قدیمی بودن اطلاعات ، همه ویژگی های قبلی بی فایده است.

وبلاگ ساختن معلم


فهرستی از بایدها و نبایدها را برای صفحات معلم لازم است. برخی از مواردی که معلمان باید ارسال کنند عبارتند از:

  • محتوای دوره
  • مطالب کلاس (به عنوان مثال PDF برنامه درسی ، برگه های مجوز سفر میدانی)
  • تکالیف خانه
  • پیوندهای تکمیلی که با دوره آموزشی مطابقت دارد
  • عکس یا فیلم از فعالیت های دانش آموزان
  • برنامه های آینده
  • آثار هنری دانشجویی
  • واژگان و املای کلمات

مواردی که معلمان نباید ارسال کنند شامل موارد زیر است:

  • تصاویر دارای حق نسخه برداری از سایر وب سایت ها
  • برنامه های هفتگی کلاس ، مانند
  • به عنوان تعطیلی و
  • پلی اتیلن. بار. دانش آموزان سریعاً با روال عادی آشنا می شوند و فضای وب سایت بهتر است برای اطلاعات دیگر صرف شود.
  • هر چیزی که خط مشی مدرسه یا منطقه را نقض کند. معلمان باید قبل از افزودن محتوای وب سایت از قوانین مربوط به ارسال نام دانش آموزان ، عکس ها و کار مطلع باشند.

سایت معلم چه چیزی باید در خود داشته باشد؟

Marketing students create corporate identity. Personal branding course, strategic self-marketing education, personal branding online courses concept. Bright vibrant violet vector isolated illustration

1.تقویم کلاس

2. پیوندهای مناسب

برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با محتوا. همچنین ، برای اینکه بیشتر با موضوع موضوع آشنا شوید. برای کمک در این زمینه ، بخش “موضوع موضوعی” معلمان ما را بررسی کنید.

3. پیوندهایی که موضوع شما را سرگرم کننده تر می کند

برای کمک ، بخش “سایتهای مورد استفاده با دانش آموزان” معلمان ما را بررسی کنید.

4.اطلاعات تماس

این می تواند شامل راه هایی باشد که دانش آموزان یا والدین می توانند با شما تماس بگیرند. با این حال ، ممکن است مایل نباشید تلفن خانه یا اطلاعات شخصی خود را درج کنید. راه هایی برای ایجاد حساب ایمیل جداگانه فقط برای استفاده حرفه ای شما وجود دارد. با کلیک روی اینجا می توانید این کار را انجام دهید.

5.مواد

هر چیزی که در کلاس به دست می آورید می تواند بصورت آنلاین ارسال شود.

6.قوانین و دستورالعمل های کلاس

در این بخش ، می توانید توضیح دهید که دانش آموزان شما به چه موادی برای کلاس شما نیاز دارند و هرگونه اطلاعات ثابتی که دانش آموزان برای موفقیت در کلاس شما به آن نیاز دارند.

7.تکالیف خانگی

ارسال تکالیف کمک می کند تا دانش آموزان در مسیر خود قرار گیرند. این بخش همچنین می تواند به دانش آموزان در انجام تکالیف کمک کند. این بخش همچنین می تواند سپرده ای برای آنچه دانش آموزان باید انجام دهند و یادآوری آنچه باید انجام شود باشد.

8.زندگینامه

دانش آموزان را از سابقه تحصیلی و حرفه ای خود مطلع کنید. همچنین می توانید علایق ، دستاوردها و غیره را درج کنید.

9.شرح دوره

توضیح دهید که دانش آموزان چه چیزی را یاد می گیرند ، اهداف ، روش هایی که در آموزش و یادگیری استفاده می شود ، جدول زمانی و غیره.

10.مورد علاقه ترین سایتهای شما

سایتهای آموزشی یا سایتهای دانش آموز محور را که بیشترین بازدید را دارید به اشتراک بگذارید.

11.اطلاعات برای والدین

این اطلاعاتی است که می خواهید والدین بدانند و می تواند به شما در دستیابی به اهداف آموزشی کمک کند. این یک راه عالی برای جلب مشارکت والدین به طور فعال است.

12.اطلاعیه ها/رویداده

این یک روش کارآمد برای انتقال هر چیزی است که باید منتشر شود.

13.پیوندها به برنامه درسی دولتی یا ملی

این می تواند اطلاعات برنامه درسی را در اختیار والدین قرار دهد. همچنین به توسعه اعتبار به عنوان یک حرفه ای کمک می کند. مزیت مهم دیگر این است که این اطلاعات را در هر زمان در اختیار دارید.

افزودن تعامل به سایت شما

افزایش تعامل با سایت معلم

در سراسر اینترنت ، تعداد زیادی سایت وجود دارد که خدمات رایگان را به شما ارائه می دهند که می تواند وب سایت شما را تا حد زیادی ارتقا دهد. برخی از این خدمات عبارتند از:

1. گزارش کوتاه

در عرض چند دقیقه یک صفحه پیام تعاملی برای سایت خود ایجاد کنید. آنها بهترین نرم افزارهای موجود در صفحه پیام را ارائه می دهند. برای شما هم نصب می کنند!

2. جستجو

یک روش ساده برای کسب درآمد با وب سایت خود در اختیار ناشران وب قرار می دهد. جعبه جستجو را به سایت خود اضافه کنید و شروع به کسب درآمد کنید. همچنین کاربران برای جستجو پول دریافت می کنند.

3.تبلیغات

با درج تبلیغات در وب سایت خود از وب سایت خود درآمد کسب کنید.

4. هر مرورگری

مشاهده کنید که وب سایت شما در هر مرورگر وب چگونه به نظر می رسد.

5. آثار Gif

این یک ویرایشگر تصویر GIF آنلاین است. این ابزار منحصر به فرد کاملاً آنلاین است-هیچ ​​چیزی برای بارگیری یا نصب وجود ندارد. بهتر از آن ، کاملاً رایگان است – بدون نشانه یا اشتراک پیش پرداخت.

6. اتومز (Atomz)

یک موتور جستجوی رایگان تا 500 صفحه به سایت خود اضافه کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که بازدیدکنندگان تماشا شده از سایت خود را که در حال جستجو هستند مشاهده کنید.

استفاده از گزارش تماس با معلم

در این عصر افزایش روزافزون مسئولیت پذیری ، ثبت تمام تماس هایی که با خانه دارید بسیار مهم است. یک راه عالی برای انجام این کار این است که یک دفترچه یادداشت از تمام تماس هایی که با والدین و سرپرستان دارید ، ثبت کنید. در دفترچه یادداشت موارد زیر را نگه دارید:

  1. با چه کسی صحبت کردید.
  2. زمان و تاریخ
  3. دلیلی که شما یا آنها تماس گرفتند.

این کار ساده ، مسئولیت پذیری را به والدین و غیر از شما منتقل می کند.

مشارکت والدین”با من به مدرسه بیا”

با برنامه های شلوغ امروز ، مشارکت والدین در برنامه شما گاهی اوقات دشوار است. معلمان همیشه در تلاش هستند تا ایده های جدید و بدیعی را برای جلب توجه والدین به کلاس ارائه دهند. والدین می پرسند آیا فرزند من تمام روز “فقط بازی” می کند ، آیا آنها چیزی یاد می گیرند و برنامه درسی مناسب برای کودکان پیش دبستانی چیست؟

آموزش والدین در مورد برنامه روزانه فرزندان بسیار مهم است. و می دانید چه چیزی ، گاهی اوقات والدین مانند کودکان “با انجام کار” یاد می گیرند. پس چرا اجازه نمی دهید والدین شما با فرزندشان به مدرسه بیایند؟ البته با تعداد زیادی از والدین که کار می کنند این همیشه ممکن نیست. دفعه بعد که “شب والدین” را برگزار می کنید ، فرصت هایی را برای والدین خود فراهم کنید تا روز فرزند خود را به اشتراک بگذارند.

معلمان ما برای امروز عصر برنامه ریزی می کنند و برنامه روزانه خود را با ایجاد تناسب روز هشت ساعته در دو ساعت برنامه ریزی می کنند. پس از ثبت نام والدین ، ​​فرزند آنها را به کلاس خود می برد. تا زمانی که برنامه برای شروع آماده نباشد ، فعالیت های بی سروصدا انجام می شود. والدین تشویق می شوند که فعالیت ها را با کودکان دنبال کنند.

آموزش تعامل والدین با کودک از طریق معلم

معلمان برنامه روزانه خود را با شروع زمان حلقه انجام می دهند. از والدین خواسته می شود تا برای فعالیت بعدی برنامه ریزی کنند. آنها باید یک مرکز آموزشی را برای رفتن انتخاب کنند. آنها با کمک فرزند خود به مرکز یادگیری انتخابی خود هدایت می شوند. والدین درگیر فعالیتهای مختلفی مانند نقاشی ، ساخت بلوک ، کنار هم قرار دادن معماها ، مطالعه کتاب یا کشف نحوه عملکرد آهن ربا می شوند. در حالی که فعالیت ها در حال انجام است ، معلم با والدین و کودک در تعامل است و سوالات باز را می پرسد. وقتی زمان تمیز کردن است هشدار داده می شود. پس از اتمام این کار ، از والدین و فرزندان خواسته می شود تجربیات خود را با سایر اعضای گروه به اشتراک بگذارند.

والدین بسیار شگفت زده می شوند و می آموزند که چگونه بسیاری از تجربه های مختلف یادگیری با بازی اتفاق افتاده است و فرایند تفکر که برای پاسخ به یک سوال باز پایان می یابد. عصر با والدین ، ​​فرزندان و معلم با یک میان وعده مغذی به پایان می رسد.

اجازه دادن به والدین برای “آمدن به مدرسه” با فرزندشان یک فعالیت والدین بسیار لذت بخش و آموزنده است. این به ما این فرصت را داده است که والدین خود را در مورد نحوه یادگیری کودکان از طریق بازی و معاشرت آموزش دهیم.

گزارش به والدین از سوی معلم

گزارش معلم به والدین


“والدین خود را در جریان کلاس درس خود قرار دهید. یک روز در هفته، یک گزارش (خبرنامه) به خانه بفرستید که والدین را از برنامه هفته مطلع می کند. این امر ارتباط والدین و فرزند را در خانه افزایش می دهد. این به والدین این احساس را می دهد که آنها بخشی از آموزش فرزند خود هستند. این می تواند یک برنامه کوتاه اطلاعاتی در هفته باشد. گاهی اوقات این می تواند باعث شود والدین بیایند و چیزی را به برنامه درسی شما اضافه کنند. “

ارتباط با تکالیف


“بدست آوردن تکالیف از برخی از بچه های کلاس شما می تواند مشکل باشد. با ارسال یک برگه تکالیف خانه که هر روز امضا می شود ، والدین را درگیر کنید. اجازه دهید کودک نیز برگه را امضا کند. اکنون مسئولیت بر عهده والدین و کودک است. در پایان هر هفته ، یک گواهی تبریک به والدین و فرزند برای تمام مشق های انجام شده در هفته ارسال کنید. “


استفاده از پرسشنامه برای یافتن مهارت والدین


“یک پرسشنامه برای والدین یا سرپرستان به خانه بفرستید و بپرسید چه کارهایی می توانند در کلاس درس شما انجام دهند. آیا کسی هنرمند است؟ آیا کسی وقت دارد که یک ساعت در کلاس کمک کند؟ چه کسی می خواهد کلاس را در یک سفر میدانی همراهی کند؟ ممکن است کسی وقت داشته باشد بنشیند و نامه هایی را برای کلاس درس کوتاه کند. والدین ممکن است به عنوان سخنران مهمان در موضوعاتی که شما به آنها می پردازید ، حضور داشته باشند. شما می توانید استعداد را در میان والدین پیدا کنید و آنها احساس می کنند که نیاز دارند و بخشی از کلاس فرزند خود هستند. “

از فناوری به نفع خود استفاده کنید

“یک صفحه وب ایجاد کنید که والدین بتوانند برای اطلاع از آنچه در کلاس شما اتفاق می افتد به آن مراجعه کنند. شما می توانید تکالیف و پروژه های به روز ، رویدادهای جاری ، پروژه های آینده ، تاریخ آزمون یا هرگونه یادآوری را که برای والدین قابل ذکر است داشته باشید. اگر به فن آوری علاقه ندارید و نمی توانید یک صفحه وب ایجاد کنید ، می توانید یک آدرس ایمیل داشته باشید که والدین می توانند به آن پیام ارسال کنند. شما باید هر شب در طول هفته مدرسه ایمیل خود را بررسی کرده و پاسخ مناسب و به موقع را بدهید. همچنین می توانید یک سرویس لیست برای ارسال پیام به والدین آنلاین خود ایجاد کنید. “

ممکن است معلمان با تجربه آنلاین کمی از فکر ایجاد یک وب سایت بترسند. با این حال ، با آموزش مناسب و کمی تمرین ، این مساله قابل حل است.

مهمتر از همه ، معلمان متوجه می شوند که ارتباط آنها با والدین آسان تر و زمان بر است و دانش آموزان شانس بیشتری برای موفقیت خواهند داشت.

دغدغه وب سایت معلم

البته ، یکی از مهمترین دغدغه های وب سایت های معلم ، مسائل مربوط به حریم خصوصی است. معلمانی که محتواهایی مانند عکس های فعالیت کلاسی را در صفحات وب اضافه می کنند باید اطمینان داشته باشند که پست های آنها فقط برای افراد مناسب مانند کارکنان مدرسه ، والدین مربوطه و دانش آموزان در کلاس های خود قابل دسترسی است.

به دلیل این نگرانی ها ، بسیاری از معلمان و مدیران راه اندازی و نگهداری وب سایت ها را از طریق سیستم اطلاعاتی بزرگتر دانش آموزان (سامانه پادا یا شاد) انتخاب می کنند. یک سیستم خوب و ایمن باعث می شود کنترل افرادی که می توانند ببینند معلمان چه چیزی ارسال می کنند آسان باشد.

همچنین ، نگهداری یک وب سایت جدا و خارج از پادا و شاد می تواند هزینه ای اضافی برای مدیران و بار اضافی برای معلمان به همراه داشته باشد. یک وب سایت یکپارچه با پادا و شاد این بار را کاهش می دهد ، اما معلمان به همان شیوه ای که برای استفاده از سیستم اصلی وارد سایت می شوند ، وارد وب سایت می شوند.

در نهایت ، چنین سیستمی همچنین مرور و ویرایش محتوای معلمان را در صورت لزوم برای مدیران آسان می کند و در صورت لزوم دید را روشن یا خاموش می کند. اما در وب سایت اختصاصی مشکلات قطعی سامانه و برنامه وجود نخواهد داشت. همچنین برنامه های متنوع، کلاس های خصوصی و … را معلم می تواند ایجاد کند.

منبع: www.teach-nology.com،www.gradelink.com، www.schoolwebmasters.com.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *